abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32835204
... een nieuwe SC

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:34:41 #2
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835240
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wat me opvalt aan de meeste mensen die Lieske zo verdedigen is dat ze allemaal dezelfde goede kant van haar zien. En dat is dat ze zonder bikini broekje onder de douche staat. (zit ik zelf niet echt op te wachten overigens)
precies, en dat is ook meteen de enigste goede kant
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_32835244
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik kan geen uitspraak noemen (andere mensen waarschijnlijk wel), maar vind bepaalde opmerkingen over andere mensen ronduit laagdunkend.
Dus je zit continue te bitchen dat Lieske zo'n trut is die denkt beter en meer te zijn dan 'arbeiders' maar je kunt niet EEN uitspraak noemen van haar waaruit dat blijkt? Hopelijk zie je nu ook in dat je wel een klein beetje dom bezig bent.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32835280
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Manu82 het volgende:

[..]

de voor of achter kant
pi_32835286
Lieske denkt dat ze slim is maar dat is ze niet,ik heb haar uitspraken horen doen waarvan je de haren overeind gaan staan.
Ze denkt dat ze wat betreft studie echt iemand is en meet ook met die maat anderen en beoordeelt en veroordeelt ze daarover.
Je bent iemand ongeacht de studie die je doet of hebt gedaan,mensen die echt intelligent zijn staan zich daar zelf niet op voor,dat hebben ze niet eens nodig.
Ze bralt me veel te veel en denkt nu al dat ze het is, ze is 19,laat ze eerst eens leren wat bescheidenheid is dan wordt het misschien ooit nog wat maar ze heeft nog een lange weg te gaan. Dat ze op die weg Chantal heeft ontmoet is natuurlijk helemaal geen pré.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32835297
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Serieus men.., wat is jouw probleem? Als ik op de topics klik waarin jij gepost hebt (alleen BB5 overigens maar daar is op zich niks mis mee) dan zie ik ALLEEN maar posts waarin je het over Lieske hebt. Je bent echt een ziek obsessief mannetje..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32835332
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus je zit continue te bitchen dat Lieske zo'n trut is die denkt beter en meer te zijn dan 'arbeiders' maar je kunt niet EEN uitspraak noemen van haar waaruit dat blijkt? Hopelijk zie je nu ook in dat je wel een klein beetje dom bezig bent.
Misschien zijn het er wel teveel om er een specifiek te kunnen noemen. Ik weet dat ze genoeg van dit soort opmerkingen gemaakt heeft maar vond ze toch echt te onnozel om letterlijk te gaan onthouden. Maar zo gouw Lieske begint met er was eens een studiegenoot dan weet ik al meteen dat het volgende fabeltje geboren is.
Fok! de Roel(s)
pi_32835333
Dag 7 van BB:

“Ik zou het niet erg vinden om van Chantal te verliezen, want de connectie tussen Chantal en mij is nul. Het is een ander type mens“, vertelt Lieske.

Jullie weten hoe het afgelopen is... Trek je eigen conclusies...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32835339
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Serieus men.., wat is jouw probleem? Als ik op de topics klik waarin jij gepost hebt (alleen BB5 overigens maar daar is op zich niks mis mee) dan zie ik ALLEEN maar posts waarin je het over Lieske hebt. Je bent echt een ziek obsessief mannetje..
American_Nightmare niet persoonlijk worden dit wordt niet zo gewaardeerd in het forum.
pi_32835357
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wat me opvalt aan de meeste mensen die Lieske zo verdedigen is dat ze allemaal dezelfde goede kant van haar zien. En dat is dat ze zonder bikini broekje onder de douche staat. (zit ik zelf niet echt op te wachten overigens)
Dat is wat mij betreft onzin. Dat douchen zal mij worst zijn, maar nou val ik ook niet op vrouwen. Maar zelfs al ging dit om een man, en die zou ik niet mogen dan nog zou ik me niet verlekkeren om dat diegene onder de douche stond
Als ik iemand niet mag vind ik 'm ook niet lekker meer.
Maar misschien ligt dit niet voor iedereen hetzelfde.
pi_32835402
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef ChantalC het volgende:
Dag 7 van BB:

“Ik zou het niet erg vinden om van Chantal te verliezen, want de connectie tussen Chantal en mij is nul. Het is een ander type mens“, vertelt Lieske.

sterk punt
Fok! de Roel(s)
pi_32835413
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef regenworm het volgende:

[..]

American_Nightmare niet persoonlijk worden dit wordt niet zo gewaardeerd in het forum.
Mensen die mij langer kennen dan vandaag weten wel dat het mij niet zo boeit wat al dan niet gewaardeerd wordt op dit forum.
pi_32835417
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:36 schreef regenworm het volgende:

[..]

de voor of achter kant
De voorkant

pi_32835423
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

sterk punt
Vind ik helemaal geen sterk punt. Dat was dag 7 nota bene...... Iemand mag dus helemaal geen meningen bijstellen?
pi_32835424
quote:
Dag 7 van BB:

Je blijft maar doorgaan met argumenten.
We weten nu wel dat je anti lieske bent en je kan mij en andere lieske fans toch niet in het anti kamp krijgen
pi_32835436
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

De voorkant

[afbeelding]
Ja die is beter dan de binnenkant
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:43:02 #17
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835437
quote:

[..]

eeh, ik post wel op andere forums ten eerste (maar niet op fok)! en ik ben niet obsessief! twee weken geleden was ik nog niet eens zo tegen Mini-Me, maar vanaf het moment dat Chantal er is uitgegaan is ze zo gaan dalen in mijn ranglijst. Ik heb ook een hekel aan NatteLie maar aangezien iedereen daar een hekel aan heeft hoef je daar niemand meer van te overtuigen en kun je geen discussies krijgen.
Room 23
pi_32835467
quote:
Dag 7 van BB:

Hieruit is absoluut niet op te maken dat Lieske zich meer/beter acht dan Chantal. Er was inderdaad geen 'klik' tussen Chantal en Lieske, dat was duidelijk en dat besefte ze blijkbaar ook.
pi_32835483
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:43 schreef Manu82 het volgende:

[..]

eeh, ik post wel op andere forums ten eerste (maar niet op fok)! en ik ben niet obsessief! twee weken geleden was ik nog niet eens zo tegen Mini-Me, maar vanaf het moment dat Chantal er is uitgegaan is ze zo gaan dalen in mijn ranglijst. Ik heb ook een hekel aan NatteLie maar aangezien iedereen daar een hekel aan heeft hoef je daar niemand meer van te overtuigen en kun je geen discussies krijgen.
Sluit me hierbij aan de iritatie is gelijdelijk ontstaan en na het vertrek van chankwal is die ineens ontploft.
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:46:11 #20
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835521
quote:

[..]

overigens waardeer ik het niet echt dat je iemand ziek obsessief noemt. Ik weet niet hoe jij normaal omgaat met mensen, maar ik vind dit nogal onbeschoft als je gewoon van mening verschilt over een bepaald persoon!
Room 23
  maandag 5 december 2005 @ 14:48:01 #21
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32835560
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef regenworm het volgende:
We weten nu wel dat je anti lieske bent en je kan mij en andere lieske fans toch niet in het anti kamp krijgen
Ik ben niet anti-Lieske... Ik heb eigenlijk geen enkele favoriet in deze BB... Het zijn stuk voor stuk een stelletje lapzwansen...

Het enige wat ik van Lieske vindt is dat ze erg naief is. Het feit dat ze zo populair is ligt niet aan haar naiefiteit... Lees de SC's maar eens terug... Mijn god wat zitten hier een hoop kwijlende mensen op Lieske... Als Lieske aan het douchen is is het wel vaak rustig met het aantal postjes die dan geplaatst worden... Ik kan wel bedenken wat het mannelijk volk dan doet... met de broek op de enkels....
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32835563
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:

[..]

overigens waardeer ik het niet echt dat je iemand ziek obsessief noemt. Ik weet niet hoe jij normaal omgaat met mensen, maar ik vind dit nogal onbeschoft als je gewoon van mening verschilt over een bepaald persoon!
Laat gaan man deze gast weet niet beter en denkt dat je met harde woorden je punt over kan brengen in plaats van met duidelijke argumenten.
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:48:29 #23
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835573
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hieruit is absoluut niet op te maken dat Lieske zich meer/beter acht dan Chantal. Er was inderdaad geen 'klik' tussen Chantal en Lieske, dat was duidelijk en dat besefte ze blijkbaar ook.
Nee, en daarna heeft ze zich toch laten inpakken, is ze de DBK ingegaan en is ze eruit gekomen als mini-me. Moest er gisteren nog even om lachen toen ze met Ingrid dat geintje wilden uithalen dat ze zou doen alsof ze een tweelingzus was van de echte Ingrid...
Room 23
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 14:48:31 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32835575
Ik vond de analyse van Dido dat Lieske haar slagen haalt in de live-uitzending, wel heel treffend. O, o, o wat is Lieske dan het stralende schattige meisje. Ze doet dan enorm haar best om als de benjamin over te komen. Dat doet ze wel slim en volgens mij scoort ze daar behoorlijk mee.

Ik denk dat Lieske nog zo onnozel is voor haar leeftijd, zo slecht het Nederlands beheerst en zo weinig algemene ontwikkeling heeft voor een studente, omdat ze zo stijfkoppig is als een Pritt-stift. Ze neemt nooit iets van mensen aan, tenzij ze haar bewerken zonder dat ze het merkt. Lieske denkt dan dat het haar eigen mening is, terwijl die in feite is ingeprogrammeerd door een ander. Ze ondervindt momenteel ernstige hinder van de indoctrinatie door Chantal. Voordat ze met haar begon op te trekken, lag ze veel beter in de groep en was ze veel vrolijker. In slechts enkele weken tijd is ze verworden tot een zure, geniepige roddelaarster, en een ontevreden stuk chagrijn.
Behalve donderdagavond om 20:30. Dan stráált ze.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32835586
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Sluit me hierbij aan de iritatie is gelijdelijk ontstaan en na het vertrek van chankwal is die ineens ontploft.
Ach.. Eigenlijk hebben alle bewoners wel een aantal dingen die irritant zijn. En aan Lieske erger ik me eigenlijk het minst.

Het is niet dat ik haar nou zo onzettend leuk vind, maar meer dat ik de rest veel vervelender vind .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32835605
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Ik zie in werkelijk _elke_ van jou die langskomt dat je loopt te bitchen op Lieske. In de slowchats.. in topics over uitzendingen en liveuitzendingen... overal. Dus ja dat vind ik ziek en obsessief. En als jij dat onbeschoft vindt, be my - om in de bewoordingen van Lieske te spreken - fokking guest.
pi_32835622
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ik ben niet anti-Lieske... Ik heb eigenlijk geen enkele favoriet in deze BB... Het zijn stuk voor stuk een stelletje lapzwansen...

Het enige wat ik van Lieske vindt is dat ze erg naief is. Het feit dat ze zo populair is ligt niet aan haar naiefiteit... Lees de SC's maar eens terug... Mijn god wat zitten hier een hoop kwijlende mensen op Lieske... Als Lieske aan het douchen is is het wel vaak rustig met het aantal postjes die dan geplaatst worden... Ik kan wel bedenken wat het mannelijk volk dan doet... met de broek op de enkels....

Deze man schakelt dan gewoon de volgende stream in als je het niet erg vind. Als ik iemand onder de douche wil zien staan kijk ik wel streams van een andere website
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:51:13 #28
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835656
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Zou nog liever een ijzeren onderbroek hebben
Room 23
pi_32835660
Spreek nou niet in de bewoording van Lieske dan neemt niemand je serieus en ben je dadelijk helemaal alleen in het huis.
Fok! de Roel(s)
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 14:51:32 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32835662
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je zegt eerst dat mensen met argumenten moeten komen ipv headliners.
En als ze dat doen, dan is het weer niet goed?

Ik denk inderdaad niet dat jij ooit van je leven nog uit het Lieske-kamp zal vertrekken.
Maar Lieske stond bij mij behoorlijk hoog, ik gunde haar een finaleplaats. Sinds een week of twee ab-so-luut NIET meer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32835693
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef Gert het volgende:
Ik vond de analyse van Dido dat Lieske haar slagen haalt in de live-uitzending, wel heel treffend. O, o, o wat is Lieske dan het stralende schattige meisje. Ze doet dan enorm haar best om als de benjamin over te komen. Dat doet ze wel slim en volgens mij scoort ze daar behoorlijk mee.

Ik denk dat Lieske nog zo onnozel is voor haar leeftijd, zo slecht het Nederlands beheerst en zo weinig algemene ontwikkeling heeft voor een studente, omdat ze zo stijfkoppig is als een Pritt-stift. Ze neemt nooit iets van mensen aan, tenzij ze haar bewerken zonder dat ze het merkt. Lieske denkt dan dat het haar eigen mening is, terwijl die in feite is ingeprogrammeerd door een ander. Ze ondervindt momenteel ernstige hinder van de indoctrinatie door Chantal. Voordat ze met haar begon op te trekken, lag ze veel beter in de groep en was ze veel vrolijker. In slechts enkele weken tijd is ze verworden tot een zure, geniepige roddelaarster, en een ontevreden stuk chagrijn.
Hoe zou jij je voelen als je in zo'n huis opgesloten zat en 3 van die zure wijven (Dido, Nathalie en Roel) zouden je volkomen links laten liggen, en smerig over je roddelen wanneer ze de kans zouden hebben?

Sommige mensen kunnen het blijkbaar niet verkroppen dat iemand leuk en spontaan is, van zichzelf, en denken meteen dat het wel een 'masker' zal zijn waar ze zichzelf achter verschuilen. Kruip effe uit je computerhok en trek eens een dagje de wijde wereld in; vrolijke leuke mensen bestaan echt!
pi_32835723
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Zou nog liever een ijzeren onderbroek hebben
Homo
pi_32835735
Lieske-kamp.......anti Lieske-kamp......Stel kleine kinderen zijn jullie
You won't know the facts until you've seen the fiction
pi_32835738
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoe zou jij je voelen als je in zo'n huis opgesloten zat en 3 van die zure wijven (Dido, Nathalie en Roel) zouden je volkomen links laten liggen, en smerig over je roddelen wanneer ze de kans zouden hebben?

Sommige mensen kunnen het blijkbaar niet verkroppen dat iemand leuk en spontaan is, van zichzelf, en denken meteen dat het wel een 'masker' zal zijn waar ze zichzelf achter verschuilen. Kruip effe uit je computerhok en trek eens een dagje de wijde wereld in; vrolijke leuke mensen bestaan echt!
Dat kun je aan jouw berichten wel zien ja
Fok! de Roel(s)
pi_32835744
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:36 schreef riri het volgende:
Lieske denkt dat ze slim is maar dat is ze niet,ik heb haar uitspraken horen doen waarvan je de haren overeind gaan staan.
Ze denkt dat ze wat betreft studie echt iemand is en meet ook met die maat anderen en beoordeelt en veroordeelt ze daarover.
Je bent iemand ongeacht de studie die je doet of hebt gedaan,mensen die echt intelligent zijn staan zich daar zelf niet op voor,dat hebben ze niet eens nodig.
Ze bralt me veel te veel en denkt nu al dat ze het is, ze is 19,laat ze eerst eens leren wat bescheidenheid is dan wordt het misschien ooit nog wat maar ze heeft nog een lange weg te gaan. Dat ze op die weg Chantal heeft ontmoet is natuurlijk helemaal geen pré.
Ga asjeblieft in therapie voor je Lieske fobie
pi_32835756
Heb geen idee waarom maar roel en dido ontlopen elkaar gewoon
pi_32835758
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef Mlose het volgende:
Lieske-kamp.......anti Lieske-kamp......Stel kleine kinderen zijn jullie
Precies.

Dat je iets tegen Nathalie hebt, dat kan ik me nog voorstellen .
pi_32835760
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad niet dat jij ooit van je leven nog uit het Lieske-kamp zal vertrekken.
Maar Lieske stond bij mij behoorlijk hoog, ik gunde haar een finaleplaats. Sinds een week of twee ab-so-luut NIET meer.
"Ik ben niet de hele tijd anti-Lieske geweest hoor! Alleen maar sinds kort! En dat ligt aan haarzelf en niet aan mij!"

pi_32835778
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Precies.

Het anti-Nathaliekamp is voor grote kinderen.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:56:08 #40
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835790
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef Gert het volgende:

[..]

En dat gaf ik dus net ook al aan. Lieske heeft zich weten te profileren, maar niet ten goede. Ik vond haar eerst nog een lief meisje maar als je er doorheen kijkt.........dan dan dan............... moet ze gewoon terug naar groningen
Room 23
  maandag 5 december 2005 @ 14:56:18 #41
1464 ART
FOK!member
pi_32835792
Gert, ben het weer volledig met je eens. Gebeurt vaker geloof ik.
Het is het Gesprek waar het om draait
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 14:56:21 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32835793
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Kruip effe uit je computerhok en trek eens een dagje de wijde wereld in; vrolijke leuke mensen bestaan echt!
Niet in jouw directe omgeving, gok ik..
pi_32835811
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Precies.

Ik heb niks tegen Nathalie hoor! Ik erger me alleen af en toe aan haar!
pi_32835814
Het wordt er niet gezelliger op hier zie ik... komop mensen, wees lief voor elkaar
pi_32835820
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Niet in jouw directe omgeving, gok ik..
Aangezien jij denkt dat Fok gelijk is aan het echte leven kan ik jouw gedachtengang wel volgen inderdaad.
pi_32835826
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Laat gaan man deze gast weet niet beter en denkt dat je met harde woorden je punt over kan brengen in plaats van met duidelijke argumenten.
Ja negeer dat puber studentje Hij herkent zich zeker in Lieske daarom is ie zo fel.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:58:40 #47
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835842
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:53 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Homo???
nee, sorry m'n vriendin vind het niet goed als ik vreemd ga
Room 23
pi_32835865
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef Manu82 het volgende:

[..]

nee, sorry m'n vriendin vind het niet goed als ik vreemd ga
Vriendin!!!!!!!!!!111111 !

Als je beweert dat Lieske zo dom is, zou ik overigens wel m'n best doen om foutloos te spellen als ik jou was, om anderen in de ijdele waan te laten dat jij wel slimmer bent dan zij.
  maandag 5 december 2005 @ 15:00:16 #49
1464 ART
FOK!member
pi_32835890
Arme Roel overigens. Volgens mij geniet Dido wel van de Geheime Missie (waarvan ze denken dat die nog aan de gang is). Ze heeft er zeer duidelijk geen moeite mee. ('Oh, dan slaap ik de rest van de week wel bij Nathalie', zei ze vrolijk toen ze het er even over hadden). Het wordt genanter en genanter.
Tot afgelopen donderdag was Roel even een leuk speeltje. Leuk genoeg om - in beperkte mate - intiem mee te doen, prettig dat ze altijd iemand had die haar adoreerde, maar sinds donderdag heeft ze eigenlijk wel genoeg van 'm.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:00:50 #50
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835908
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk heb ik niet eens zin om mezelf te verdedigen. Ik ben gelukkig met m'n vriendin en krijg ongezien de tyfus
Room 23
pi_32835931
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Aangezien jij denkt dat Fok gelijk is aan het echte leven kan ik jouw gedachtengang wel volgen inderdaad.
Wat doe je hier dan? Was het te zwaar vandaag in de echte wereld tussen al die lieve mensen.
Fok! de Roel(s)
pi_32835939
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef ART het volgende:
Arme Roel overigens. Volgens mij geniet Dido wel van de Geheime Missie (waarvan ze denken dat die nog aan de gang is). Ze heeft er zeer duidelijk geen moeite mee. ('Oh, dan slaap ik de rest van de week wel bij Nathalie', zei ze vrolijk toen ze het er even over hadden). Het wordt genanter en genanter.
Tot afgelopen donderdag was Roel even een leuk speeltje. Leuk genoeg om - in beperkte mate - intiem mee te doen, prettig dat ze altijd iemand had die haar adoreerde, maar sinds donderdag heeft ze eigenlijk wel genoeg van 'm.
Ja precies... dat merkte je al aan dat gesprek dat ze toen hadden. Verkapt maakte ze het toen uit en hoopte het huis uit te gaan (of Roel). Was een zware domper dat ze nog met hem opgescheept zat.
pi_32835944
quote:

Ik denk dat Lieske nog zo onnozel is voor haar leeftijd, zo slecht het Nederlands beheerst en zo weinig algemene ontwikkeling heeft voor een studente,
Haar taalgebruik doet amper onder voor het gebral van Roel, en die beweert afgestudeerd te zijn. Opmerkelijk dat het beste taalgebruik komt van mensen die niet in de buurt van een universiteit zijn geweest.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:02:52 #54
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835955
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als je beweert dat Lieske zo dom is, zou ik overigens wel m'n best doen om foutloos te spellen als ik jou was, om anderen in de ijdele waan te laten dat jij wel slimmer bent dan zij.
Nu wordt het irritant. Ik voel me niet slimmer dan uberhaupt iemand en zal dat ook nooit voelen. Iedereen is gelijk. Ik heb een hekel aan mensen die dat wel doen heb ik gezegd.
Room 23
pi_32835956
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk heb ik niet eens zin om mezelf te verdedigen. Ik ben gelukkig met m'n vriendin en krijg ongezien de tyfus
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw vriendin. Is zeker een superhoogopgeleide atoomgeleerde met het uiterlijk van Halle Berry -niet blond natuurlijk? Of is het het poppetje wat de hele dag boven je systemtray staat te strippen?
pi_32835990
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef Manu82 het volgende:

[..]

pi_32836003
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:57 schreef Mlose het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen Nathalie hoor! Ik erger me alleen af en toe aan haar!
Ik af en toe niet .
Tussen de Calimero-stem, de geveinsde interesse bij een gesprek, de suffe bekken, het geloer in een spiegel, gefrunnik aan haar haar en de urenlange make-up sessies blijft er namelijk niet zo heel veel tijd over om me niet aan haar te ergeren .
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:05:42 #58
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836023
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw vriendin. Is zeker een superhoogopgeleide atoomgeleerde met het uiterlijk van Halle Berry -niet blond natuurlijk? Of is het het poppetje wat de hele dag boven je systemtray staat te strippen?
Mijn vriendin is blond ja en afgestudeerd en krijg ongezien de tyfus met je irritante gezeik
Room 23
pi_32836027
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:02 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Haar taalgebruik doet amper onder voor het gebral van Roel, en die beweert afgestudeerd te zijn. Opmerkelijk dat het beste taalgebruik komt van mensen die niet in de buurt van een universiteit zijn geweest.
Niet echt; spreektaal heeft meer te maken met sociale intelligentie. Ik val zelf ook onder de noemer 'hoogopgeleid' en ik weet van mezelf ook dat ik beter in schrift ben dan in woord, hoewel ik volgens mij niet zoveel zelfverzonnen gezegdes en spreekwoorden er doorheen gooi als Lieske.
pi_32836065
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Mijn vriendin is blond ja en afgestudeerd en krijg ongezien de tyfus met je irritante gezeik
Is dat dan de spreekwoordelijke aap uit de mouw? Je hebt geen weerwoord meer en begint dus maar te schelden?

Ik zit overigens nog altijd te wachten op een (1) van de blijkbaar talloze uitspraken van Lieske waaruit blijkt dat zij zich beter voelt dan arbeidersvolk.
pi_32836067
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:04 schreef Sjet het volgende:

[..]

Het is wel zielig voor die jongen hoor....gelukkig zijn en dan ongezien de tyfus krijgen.

Laat hem dan maar even hier zijn frustraties uiten
pi_32836090
Manu, neem even een lekker bakkie koffie ga even achterover zitten en chill.... niet zo happen
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:09:57 #63
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836130
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:07 schreef Mlose het volgende:

[..]

Het is wel zielig voor die jongen hoor....gelukkig zijn en dan ongezien de tyfus krijgen.

Laat hem dan maar even hier zijn frustraties uiten
waarom is iedereen op dit moment zo gefrustreerd tov elkaar?
het is even leuk om each other af the zeiken, maar uiteindelijk gaat het toch over BB???
Room 23
pi_32836142
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef ART het volgende:
Ik blijf erbij dat hummie zich hieraan ook schuldig aan heeft gemaakt door de rest van de bewoners tegen kleffen te richten , ze voelen zich nu schuldig om iets te doen, vind het plicht van Hummie om iets richting dido en roel te doen
  maandag 5 december 2005 @ 15:10:37 #65
1464 ART
FOK!member
pi_32836149
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:02 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ja precies... dat merkte je al aan dat gesprek dat ze toen hadden. Verkapt maakte ze het toen uit en hoopte het huis uit te gaan (of Roel). Was een zware domper dat ze nog met hem opgescheept zat.
Maar wel zeggen dat hij echt wel in haar hart zit. En dat het helemaal niet 'over' hoeft te zijn. En dat ze hem niet zomaar opzij zet. Dat ze alleen even tijd nodig heeft om te weten wat ze voelt. Jaja.
Ze speelt met zijn kloten, want ze weet donders goed dat hij smoorverliefd is en op meer hoopt. Seduce, use and dumb. Een naar soort vrouwen.
pi_32836152
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:09 schreef Manu82 het volgende:

[..]

het is even leuk om each other af the zeiken, maar uiteindelijk gaat het toch over BB???
en dat zeg jij?
pi_32836163
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Niet echt; spreektaal heeft meer te maken met sociale intelligentie. Ik val zelf ook onder de noemer 'hoogopgeleid' en ik weet van mezelf ook dat ik beter in schrift ben dan in woord, hoewel ik volgens mij niet zoveel zelfverzonnen gezegdes en spreekwoorden er doorheen gooi als Lieske.
Een gezegde bijvoorbeeld als "ongezien de tyfus krijgen" ?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  maandag 5 december 2005 @ 15:11:16 #68
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836165
Gezellig hier

Mja, iig BEW aan iedereen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32836177
quote:

[..]

Zou je aan je schrift toch niet afleiden dat je hoger opgeleid bent. Maar maakt wel het punt wat betrefd Lieske duidelijk dat je ondanks dat je hoger opgeleid bent toch niet altijd slim over hoeft te komen.
Fok! de Roel(s)
pi_32836186
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Is dat dan de spreekwoordelijke aap uit de mouw? Je hebt geen weerwoord meer en begint dus maar te schelden?

Ik zit overigens nog altijd te wachten op een (1) van de blijkbaar talloze uitspraken van Lieske waaruit blijkt dat zij zich beter voelt dan arbeidersvolk.
Dude, wat ben jij irritant zeg....

Mag niemand een andere mening als jou hebben zonder dat je ze op het persoonlijke vlak moet gaan aanvallen ? Vind je het gek dat de andere partij opgefokt reageert dan..

Get a grip !
pi_32836191
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Die was dan ook niet van hem
pi_32836208
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:09 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Omdat iedereen zijn gelijk probeert te halen en dat lukt niet echt.
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 15:13:00 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32836211
quote:
Niet echt; spreektaal heeft meer te maken met sociale intelligentie. Ik val zelf ook onder de noemer 'hoogopgeleid' en ik weet van mezelf ook dat ik beter in schrift ben dan in woord
Wat zul jíj dan dom lullen zeg.
  maandag 5 december 2005 @ 15:13:28 #74
1464 ART
FOK!member
pi_32836227
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:10 schreef farceman het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat hummie zich hieraan ook schuldig aan heeft gemaakt door de rest van de bewoners tegen kleffen te richten , ze voelen zich nu schuldig om iets te doen, vind het plicht van Hummie om iets richting dido en roel te doen
Nou neuh. Hummie heeft al heel veel gedaan. Alle romantische acties die Roel mocht uithalen, Dido Roel anderhalf uur laten masseren. Nee, Hummie heeft haar best gedaan.
De Geheime Missie is juist erg verhelderend geweest (niet alleen heeft het de onbezorgde afstandelijkheid van Dido blootgelegd, we hebben ook de coming out van Nathalie mogen meemaken. ).
De pijn ligt in de basisgevoels van Dido. Daar helpt geen romantische actie meer aan.
pi_32836245
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
Gezellig hier

† In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:14:22 #76
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836247
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Vind het altijd wel mooi om zelf gezegden te verzinnen zoals:

Het leven is geen schoenendoos
Room 23
  maandag 5 december 2005 @ 15:15:18 #77
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836275
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:13 schreef ART het volgende:

[..]

[..]we hebben ook de coming out van Nathalie mogen meemaken. ).[..]
He, dan heb ik iets gemist, wat is er precies gebeurd?
pi_32836279
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:14 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Vind het altijd wel mooi om zelf gezegden te verzinnen zoals:

Het leven is geen schoenendoos
ja prachtig....trekt echt volle zalen
pi_32836286
quote:

[..]

Sociale intelligentie heeft te maken met je vermogen om situaties in te schatten, empathie e.d. en staat voor een belangrijk deel los van je opleiding. Taalgebruik wordt ook beinvloed door iets als onzekerheid. Mischien dat je dat bedoeld?

Dat er verschil is in schrijven en spreken klopt, maar dat vind ik in het geval van Roel en Lieske nog steeds verbijsterend slecht, en dan toch echt m.n. bij Roel.
pi_32836306
Waarom draagt Dido nu ook een muts eigenlijk?
Is ze solidair met Joost, omdat er niet genoeg gel in huis is?
pi_32836327
quote:
vind het plicht van Hummie om iets richting dido en roel te doen
Hou toch alsjeblieft op zeg
Er is genoeg gedaan voor dat kwijl-en-dweil-stel
pi_32836329
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:13 schreef ART het volgende:

[..]

Nou neuh. Hummie heeft al heel veel gedaan. Alle romantische acties die Roel mocht uithalen, Dido Roel anderhalf uur laten masseren. Nee, Hummie heeft haar best gedaan.
De Geheime Missie is juist erg verhelderend geweest (niet alleen heeft het de onbezorgde afstandelijkheid van Dido blootgelegd, we hebben ook de coming out van Nathalie mogen meemaken. ).
De pijn ligt in de basisgevoels van Dido. Daar helpt geen romantische actie meer aan.
Zo gouw Roel dadelijk laat vallen dat dit hele gebeuren er aan helpt om haar uit zijn systeem te krijgen dan zit Dido meteen weer op zijn lip. Dit omdat ze gewoon echt niet weet hoe het buiten het huis zal gaan en ze dan de kans verprutst om aan dit alles een leuke vriend over te houden.
Fok! de Roel(s)
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 15:18:06 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32836344
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef PieddeNaat het volgende:
Dat er verschil is in schrijven en spreken klopt, maar dat vind ik in het geval van Roel en Lieske nog steeds verbijsterend slecht, en dan toch echt m.n. bij Roel.
Meen je dat nou?
Ik kan me voorstellen dat mensen de manier waarop Roel praat irritant vinden. Maar als het puur om correct Nederlands gaat... Lieske krijgt werkelijk geen zín normaal uit haar mond.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:18:19 #84
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836350
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Waarom draagt Dido nu ook een muts eigenlijk?
Is ze solidair met Joost, omdat er niet genoeg gel in huis is?
Ik snap er echt nog steeds van dat Joost een muts op mocht. Menno mocht dit toch ook niet???
Room 23
pi_32836358
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef Sjet het volgende:

[..]

idd!
pi_32836361
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
Gezellig hier

Bong
Ja gezellie hier.... maar gelukkig is Bong in the house
Gaan we het nu gezellig hebben?
pi_32836394
quote:

[..]

inderdaad die avond voor twee met champagne.
Muziek aan toen ze in de bubbel zatten.
pi_32836402
quote:
vind het plicht van Hummie om iets richting dido en roel te doen
Zolang dat 'iets' er op neerkomt dat ze dan donderdag gezellig saampjes mogen gaan wieberen, vind ik het best .
  maandag 5 december 2005 @ 15:20:16 #89
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836404
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef Sjet het volgende:

[..]

Bong
Ja gezellie hier.... maar gelukkig is Bong in the house
Gaan we het nu gezellig hebben?
Wmb wis en zeker

Als ik er ben strooi ik altijd wat liefde in het topic
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:20:18 #90
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836408
quote:

[..]

Ik wil het echt niet, maar misschien moet Dido er anders toch maar uit. Liever heb ik dat ze een week in dat huisje zit en ze dan echt merkt of Roel verliefd op haar is....
Room 23
pi_32836418
Het wordt weer licht hier volgens mij is de nightmare voorbij.
Fok! de Roel(s)
pi_32836431
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Sociale intelligentie heeft te maken met je vermogen om situaties in te schatten, empathie e.d. en staat voor een belangrijk deel los van je opleiding. Taalgebruik wordt ook beinvloed door iets als onzekerheid. Mischien dat je dat bedoeld?

Wat Roel uitkraamt snijdt niet altijd hout, (om maar even bij gezegdes te blijven) maar hij doet het wel in correct Nederlands....Kunnen we van Lieske niet zeggen. Áls zij al iets uit haar mond krijgt na veel proberen, klopt er vaak geen hol van.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_32836438
quote:

Een top analyse
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  maandag 5 december 2005 @ 15:21:46 #94
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836450
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
Het wordt weer licht hier volgens mij is de nightmare voorbij.
Misschien ben ík het licht
pi_32836452
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik wil het echt niet, maar misschien moet Dido er anders toch maar uit. Liever heb ik dat ze een week in dat huisje zit en ze dan echt merkt of Roel verliefd op haar is....
Dat moet haar toch onderhand wel duidelijk zijn. heb het liever andersom dan komt ze er tenminste achter of zij echt gek is op Roel.
Fok! de Roel(s)
pi_32836462
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Zou je aan je schrift toch niet afleiden dat je hoger opgeleid bent. Maar maakt wel het punt wat betrefd Lieske duidelijk dat je ondanks dat je hoger opgeleid bent toch niet altijd slim over hoeft te komen.
Ik ben blij dat je eigenlijk toegeeft dat Lieske dus toch wel slim is, ondanks dat jij vindt dat het niet zo overkomt. Maar ja dat is in feite meer te wijten aan jouw gebrek aan mensenkennis.
pi_32836464
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik snap er echt nog steeds van dat Joost een muts op mocht. Menno mocht dit toch ook niet???
Het is ook wel een echt D66 protest hè? Er is geen potje gel voor meneer. "Nou, dan zet ik lekker een muts op! puh!"

Dat soort gedrag verwacht je van een kleuter .
pi_32836490
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Wmb wis en zeker

Als ik er ben strooi ik altijd wat liefde in het topic
Kijk het helpt gelijk
pi_32836492
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Het is ook wel een echt D66 protest hè? Er is geen potje gel voor meneer. "Nou, dan zet ik lekker een muts op! puh!"

Dat soort gedrag verwacht je van een kleuter .
én van D66.....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 5 december 2005 @ 15:23:36 #100
58921 Day
You can fly!
pi_32836493
Hé, wat gezellig hier!

Vrede op aaaaaaaaaaaaarde
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 5 december 2005 @ 15:24:00 #101
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836504
Er gebeurd niet veel in het huis, hopelijk komt vanavond een zware weekopdracht, maar zal wel niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')