Iemand riep al: een wit plastic lepeltje met oogjes. Daar lijkt het idd wel opquote:Op woensdag 7 december 2005 02:13 schreef HearIt het volgende:
Wat ik me blijf afvragen is waarom je iemand nog serieus neemt als je weet dat ook dit van zijn hand komt.:
[afbeelding]
( en http://home.hetnet.nl/~li(...)ert-alienpics-nl.htm voor meer )
Waarom zou iemand die 'zoveel meer' krachten bezit zich bezig moeten houden met dit soort pure trucage?
En als ik jou nou eens kon bewijzen dat ík die foto's ook kan maken? Ook met een camera die ik aangereikt krijg? Het is overigens geen lepel maar waarschijnlijk een heel klein stukje papier of plastic. En dat valt met een beetje vingervlugheid ook in de nabijheid van andere mensen wel voor een lens langs te zwaaien als je maar even zorgt dat je omgeving een klein beetje afgeleid is. Goochelaars kunnen dat perfect, waarom zou iemand als Robbert (en wie dan ook) zich dat niet kunnen aanleren?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:15 schreef Sh0g het volgende:
Ben het gedeeltelijk met je eens HearIt. De foto's zien er inderdaad nep uit, maar ze komen wel van de weggooicamera van RTL4. Ergens kun je wel het filmpje terugvinden van RTL Boulevard, waarop Robbert de weggooicamera uit het plastic haalt en er foto's mee maakt. Vervolgens zie je de gemaakte foto's in beeld.
Laten we aannemen dat RTL4 oprecht is (lol) en dat de cameraploeg heeft opgelet wat Robbert met de fotocamera heeft gedaan. Dan kan hij onmogelijk met een lepel hebben staan zwaaien, dat moet toch te zien zijn geweest. Ik neem aan dat de cameraploeg de fotocamera terug heeft genomen en dat ze zelf de foto's hebben laten ontwikkelen en dus niet dat Robbert er zelf mee naar de hema is gegaan, om ze vervolgens thuis om te ruilen voor een paar fakes, die RTL4 later ophaalt.
Als het inderdaad zo gegaan is dan, tjah, dan is het onvoorstelbare toch enigzins waarheid?
Ja, dat viel mij ook op, hij stond alleen bij het venster. Geen verstorende energie van RTL nodig of de tijd nodig om iets te doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:09 schreef HearIt het volgende:
[..]
Waarom is juist een wat gecompliceerdere foto (van 'hugo de groot') weer genomen op het moment dat niemand keek en hij de camera naar de grond richtte?
Staat dit nog ergens, nu Ufoplaza weg is?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
iemand op UFOplaza heeft toen es zelf van die fotos gemaakt van de zogenaamde 'aliens'.
Hij heeft dit dus ook met een zo'n weggooilepeltje gedaan en 2 stipjes opgezet en met een bepaalde hoek en lichtinval kreeg die psies dezelfde foto's als R vd B.
Dat zou ik geen toeval noemen eerlijk gezegd....
Vind je hem dan zo goed, Mirage?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:08 schreef Mirage het volgende:
Nou Stenny... nu heb je het gedaan !
Je hebt de boel opgelicht. Vanzelfsprekend ben je nu je volledige geloofwaardigheid kwijt...
spoel je boek maar door de wc, zeg je interviews maar af.. druk je website onder de grote DELETE knop... het komt nu nooit meer goed. Ëén ding fake = alles fake![]()
Verwijs je nu op een sarcastische manier naar dat gesprek van ons over dat één ding fake niet hoeft te betekenen dat alles fake is, maar wellicht enkel bedoeld is om de geloofwaardigheid kracht bij te zettenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:08 schreef Mirage het volgende:
Nou Stenny... nu heb je het gedaan !
Je hebt de boel opgelicht. Vanzelfsprekend ben je nu je volledige geloofwaardigheid kwijt...
spoel je boek maar door de wc, zeg je interviews maar af.. druk je website onder de grote DELETE knop... het komt nu nooit meer goed. Ëén ding fake = alles fake![]()
Ik ben gisteravond voor mezelf ook tot de conclusie gekomen dat Uri Geller de boel gigantisch belazert. Maar dat betekent niet voor mij dat ik denk dat alles fake is. Ik weet wat ik zelf meemaak, en al heb ik het nog nooit met apparatuur of foto's kunnen bewijzen, ik heb de kracht van de woorden om mijn ervaringen neer te pennen in boeken.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verwijs je nu op een sarcastische manier naar dat gesprek van ons over dat één ding fake niet hoeft te betekenen dat alles fake is, maar wellicht enkel bedoeld is om de geloofwaardigheid kracht bij te zetten? Zie je het voor je: de geloofwaardigheid kracht bij zetten door een oplichting. Nee, lekker tegenstrijdig zeg. Als serieus blijkt dat die foto van Hugo van Robbert nep is en met voorbedachte rade is gemaakt om de kijker te misleiden verliest hij in mijn ogen al zijn geloofwaardigheid en mag hij van mij oprotten.
Ik ben Sten (en anderenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verwijs je nu op een sarcastische manier naar dat gesprek van ons over dat één ding fake niet hoeft te betekenen dat alles fake is, maar wellicht enkel bedoeld is om de geloofwaardigheid kracht bij te zetten? Zie je het voor je: de geloofwaardigheid kracht bij zetten door een oplichting. Nee, lekker tegenstrijdig zeg. Als serieus blijkt dat die foto van Hugo van Robbert nep is en met voorbedachte rade is gemaakt om de kijker te misleiden verliest hij in mijn ogen al zijn geloofwaardigheid en mag hij van mij oprotten.
Heel goed, plaag me maar, daar word ik groot van.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben Sten (en anderen) even op sarcastische wijze aan het plagen idd
![]()
Zelf ben ik van mening dat het erg gezond is om af en toe mèt elkaar te lachen![]()
Ik bedoelde niet dat één oplichting betekent dat de gehele 'sector' onzin is. Maar wel dat de geloofwaardigheid van de desbetreffende persoon wordt geschonden. Mirage vond dat wanneer Robbert daadwerkelijk het publiek zat op te lichten met die foto, dat nog geen afbreuk zou doen aan zijn imago als betrouwbare begaafde.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:42 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond voor mezelf ook tot de conclusie gekomen dat Uri Geller de boel gigantisch belazert. Maar dat betekent niet voor mij dat ik denk dat alles fake is. Ik weet wat ik zelf meemaak, en al heb ik het nog nooit met apparatuur of foto's kunnen bewijzen, ik heb de kracht van de woorden om mijn ervaringen neer te pennen in boeken.
Ik wacht wel op de tijd dat er apparatuur komt om geestactiviteit te meten, naar de normen van wetenschappers.
Tja, ik denk als hij echt 'ontmaskerd' wordt met een van zijn eigen foto's, hij heel wat uit te leggen heeft.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat één oplichting betekent dat de gehele 'sector' onzin is. Maar wel dat de geloofwaardigheid van de desbetreffende persoon wordt geschonden. Mirage vond dat wanneer Robbert daadwerkelijk het publiek zat op te lichten met die foto, dat nog geen afbreuk zou doen aan zijn imago als betrouwbare begaafde.
Neem me niet kwalijk hoor maar waarom zijn jouw uittredingen wel echt en het lepelbuigen van Uri niet??quote:Op woensdag 7 december 2005 13:42 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond voor mezelf ook tot de conclusie gekomen dat Uri Geller de boel gigantisch belazert. Maar dat betekent niet voor mij dat ik denk dat alles fake is. Ik weet wat ik zelf meemaak, en al heb ik het nog nooit met apparatuur of foto's kunnen bewijzen, ik heb de kracht van de woorden om mijn ervaringen neer te pennen in boeken.
Ik wacht wel op de tijd dat er apparatuur komt om geestactiviteit te meten, naar de normen van wetenschappers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |