voordat de reading plaatsvond had Irene al met die vrouw gebabbeld. ze had o.a. al gezegd dat het haar moeder en haar overleden dochtertje Sanne betreft. zulke dingen kunnen eenvoudig via een zendertje en een 'oortje' doorgegeven worden (in het meest sceptische geval dan). en wie weet wat die vriendin van die vrouw allemaal al niet in de brief had geschreven, misschien heeft Robbert die ook wel gelezen. ook is het niet moeilijk om ff langs de begraafplaats te gaan en te zoeken naar een kindergrafje met de naam Sanne erop, als dat al in de brief werd vermeld.quote:Op maandag 5 december 2005 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
dat gedoe in dat kasteel oke, maar die reading dan? daar zei hij toch dingen die hij volgens mij niet kon weten
Ik weet echt niet wat ik daarvan moet denken, maar ze komen op mij onecht over helaas.quote:Op maandag 5 december 2005 23:26 schreef Sh0g het volgende:
hij had ook weer een ET'tje gefotografeerd in de gangen van de studio. toch moet 'ie ze eens vragen of ze eens met armen en benen (als ze die hebben) op de foto willen.
Dit zijn zinvolle experimenten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:03 schreef Sh0g het volgende:
op mij ook.
ik ben trouwens bezig met een hugo fake en het lukt niet zo heel best.
maar wat me wel gelukt is, is om het portret van hugo te spiegelen en doorzichtig te maken, om het vervolgens over de "geest" te leggen en zo op te rekken dat hij perfect pastdas ook nog wel het simpelste wat je kan doen, maar ik raak er haast van overtuigd dat het inderdaad hetzelfde portret is, maar dan in spiegelbeeld.
Ik denk dat het van die weggooi plastic lepeltjes waren die hij even voor z'n camera zwaaide.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:13 schreef sweetgirly het volgende:
Net van die alienopblaasballonnetjes
Vond Jensen trouwens cool reageren erop (alleen dat gezicht van hem, geweldig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:25 schreef Netflier het volgende:
.. of hem voor de camera voor schut willen zetten.
Volgens mij waren het toch ballonnetjes hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:27 schreef LostFormat het volgende:
Ik denk dat het van die weggooi plastic lepeltjes waren die hij even voor z'n camera zwaaide.
Ik krijg bijna zelf ook de neiging om te gaan fotoshoppen, ik werk met Fireworks. Misschien doe ik het wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:21 schreef Sh0g het volgende:
ok dit is aan de ene kant wel grappig, maar aan de andere kant is het ook wel jammer dat het zo goed overeenkomt![]()
ik heb de capture van ene user genaamd Mender van http://www.psibron.nl als uitgangspositie gebruikt.
[afbeelding]
daar heb ik de geest afgeknipt
[afbeelding]
vervolgens het portret van hugo uitgeknipt, gespiegeld en uitgerekt tot het paste
[afbeelding]
voor de duidelijkheid ff de helft weer eraf gehaald, zodat je ziet hoe mooi het overloopt (nog niet helemaal perfect, maar ik heb het ff snel snel gedaan)
[afbeelding]
en de andere kant...
[afbeelding]
alleen nog wat blurren en doorzichtig maken en voilá
hopelijk was het de bedoeling van geest hugo om op het portret te lijken
ik had liever gezien dat 'ie er frontaal op stond.
Ook ik heb deze dubbele inslag: sceptisch, maar toch ook weer open en zien dat hij iets losmaakt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:13 schreef sweetgirly het volgende:Shog!
Ja, dat met die foto's, vond die alienfoto's altijd al iets te alien-achtig. Net van die alienopblaasballonnetjes, maar dan op foto. De uitzending heb ik ook gezien, vond het weer zo'n zalig programma om te kijken qua interessant. Die orbs, energieën heb ik zoiets van 'ja, kan'. Die foto's + reading, laat ik open.
Bij die reading met die vriendinnen had ik ook zoiets van: 'ja, das makkelijk'. Zei hij op een gegeven moment: 'jullie zijn zusjes in een vorig leven geweest', lekker cliché. Echter kwam hij toch, na een tijdje, met de naam Sanne, waar het toch wel om ging, en later bij Jensen, ja heb ik ook gedeeltelijk gezien, ook na een tijdje met de naam Anna.
En tja, die knipperende lampen, dat was dan toch wel weer geweldig!
En toeval of niet, ik was op dat moment, tijdens de uitzending, aan de tel. (vandaar dat ik wist dat hij in de uitzending zat, mijn private telefoongids), en diegene aan de andere kant had het constant over: 'ik heb het zo koud, voel koude vlaag' (kan ook zijn omdat diegene het eigenlijk alllemaal misschien toch wat eng vindt, cute!) en ik zag 2 x een witte vlek, best groot, één opzij en één achter mij toen ik plotsklaps, don't ask me why, achter mij keek. Ging snel, maar was toch wel wittig enzo.
Naja * insert Robert van den Broeke twilight zone tune
Ja, deze gedachte is ook in mijn hoofd opgekomen. Ik zou hem er goed van bewust kunnen maken hoe hij overkomt. Ik heb natuurlijk best veel gemeen met hem, dus ik zou hem zeker in zijn waarde kunnen laten. Maar ik zou niet weten hoe hem te bereiken, hij kent mij waarschijnlijk niet. Volgens mij is hij niet zo'n internet 'nerd' als ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:25 schreef Netflier het volgende:
Mijn grote vraag is:
Waarom moet Robbert als medium fungeren?
Hij legde tijdens de uitzending uit dat de geesten hem vertelden dat hij als medium zijnde ons moet overtuigen dat ze bestaan. Waarom? Wat is het nut ervan? En waarom moet het persé op foto's worden vastgelegd. Wat schieten wij ermee op als we weten dat er 'een andere wereld' is? Maken wij dan geen oorlog meer?
Die Robbert lijkt me trouwens inderdaad geen stabiel persoon. Nogal beïnvloedbaar en daar kunnen programmamakers in hun sensatiezucht misbruik van maken. Dus Sten, wat let je om contact met hem proberen te zoeken? Jij lijkt me wat sterker en ik heb het idee dat je je niet uit het veld laat slaan door mensen die jouw uittredingsverhalen belachelijk maken. Jij zou Robbert in ieder geval tips kunnen geven hoe hij zich moet wapenen tegen mensen die misbruik van hem willen maken of hem voor de camera voor schut willen zetten.
Ja, en daar was ik nou nooit opgekomen. Blijft een feit dat er voor gezorgd moet worden dat hij niet zijn eigen camera gebruikt, want dat zal dan nooit overtuigen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik denk dat het van die weggooi plastic lepeltjes waren die hij even voor z'n camera zwaaide.
Ik vind Jensen net een heel groot blij kind, dat raakt bij mij wel een gevoelige snaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:32 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Vond Jensen trouwens cool reageren erop (alleen dat gezicht van hem, geweldig!), was ook vrij serieus en vertelde idd dat dit de eerste keer was dat die lichten zo knipperden. Maar het schijnt dat hij (Jensen), hoorde ik ook weer, ook een keer wat had meegemaakt in een huis ofzo, waar hij het heel erg koud en al kreeg, het voelde niet goed. Dus wat Robert of Robbert v.d B. zei, toekomstvoorspeller Jensen ipv sarcastisch etc. Zit of zat dus al wat in, gezien hij bij dat huisgebeuren opeens heel erg serieus werd, hoorde ik althans.
En Jensen was oprecht dankbaar voor het interview, wat ook wel pleit of wat zegt (spiritual Jensen) over hem.
Heel fijn dat je het zo voor Robbert opneemt.quote:
Maar het is toch zo, Nok, die Jensen is gewoon een heel groot blij kind.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:06 schreef nokwanda het volgende:
Op de een of andere manier is dit een echt vrouwentopic geworden waarin sentimentele emobundeltjes, zelfs door al het sceptisisme heen, zich laten raken en inpakken door onschuldig ogende en overkomende heerschappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |