McCarthyquote:Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef Tafkahs het volgende:
wat nou weer?
BSB ook maar die zijn we maar weinig in POL.quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
McCarthy
Mobile-Alert
Speed-addicted
Groepskloon?quote:Op maandag 5 december 2005 13:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BSB ook maar die zijn we maar weinig in POL.
De Sint en zijn pieten, die uiteraard door de overheid ingestelde multiculturele-propaganda instrumenten zijn, waren niet zo blij met een uitspraak in NWS geloof ik.quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef sigme het volgende:
McCarthy? Wat heeft die uitgevreten? Die heb ik nooit aangezien voor ban-waardig-gedrag.
Ik overigens ook niet.quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef sigme het volgende:
McCarthy? Wat heeft die uitgevreten? Die heb ik nooit aangezien voor ban-waardig-gedrag.
Hier zou zoiets worden toegestaan.quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
De Sint en zijn pieten, die uiteraard door de overheid ingestelde multiculturele-propaganda instrumenten zijn, waren niet zo blij met een uitspraak in NWS geloof ik.
quote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef Sickie het volgende:
Och, zelfs de meest aaibare users zijn wel eens ten prooi gevallen aan een ban.![]()
Ook wel 4 keer soms.....
quote:Op maandag 5 december 2005 13:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zelfs kozzmic, sidekick en ik. Alleen EWK is de "maagd in Zwasiland", zoals ze bij Dit Was Het Nieuws zouden zeggen.
Wordt het dan niet eens tijd dat EWK bruut doch teder van zijn maagdelijkheid wordt afgeholpen?quote:Op maandag 5 december 2005 13:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zelfs kozzmic, sidekick en ik. Alleen EWK is de "maagd in Zwasiland", zoals ze bij Dit Was Het Nieuws zouden zeggen.
Daarvoor zal 'ie toch echt andere vijanden moeten krijgen. Al zal het aan SCH niet liggen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:56 schreef Sickie het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd dat EWK bruut doch teder van zijn maagdelijkheid wordt afgeholpen?![]()
Sickie, jij bent een *stuk* banwaardiger dan McCarthyquote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef Sickie het volgende:
Och, zelfs de meest aaibare users zijn wel eens ten prooi gevallen aan een ban.![]()
Ook wel 4 keer soms.....
Ow, je vind me een eikel?quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Sickie, jij bent een *stuk* banwaardiger dan McCarthy
Alleen op POL-meets.quote:Op maandag 5 december 2005 13:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er wel weer openheid van zaken gegeven![]()
Je bent een rechts etterbakje, maar daar val ik op, schijnt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |