Stiekem veranderen hequote:Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef most_wanted het volgende:
Hier foto van m`n normale haar...
En dit is van hoe het nu zit...
![]()
Nou ik trap er bijna in.quote:Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef most_wanted het volgende:
[url]http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=1040&vote=1]Hier foto van m`n normale haar...[/url]
[url]http://forum.fok.nl/user/logout]En dit is van hoe het nu zit...[/url]
![]()
Zielig voor me, he?quote:Op maandag 5 december 2005 16:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet goed kan linken![]()
![]()
Wat triest![]()
Dacht eerder dit.quote:Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef most_wanted het volgende:
Hier foto van m`n normale haar...
En dit is van hoe het nu zit...
![]()
"Ja hee! En STRAK hè! Ik bedoel, anders kan je het net zo goed niet doen!"quote:Op maandag 5 december 2005 13:31 schreef LENUS het volgende:
Nee, dit valt nog mee. Ik heb het over figuren die het STRAK achterover hebben met een pot gel.
[afbeelding]
TS baalt er van...... hij dacht dat hij de enige was met een sjonnie kapsel.....quote:Op maandag 5 december 2005 16:11 schreef LENUS het volgende:
slotje, dit topique wordt kapot gebaggert door jongetjes met strak achterover gekamt haar![]()
Leuke jongens zeg! Waar komen ze vandaan hobby's etc?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef DR878 het volgende:
Dit zijn leuke kapsels van leuke mannen![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Die is todquote:Op donderdag 8 december 2005 14:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze kan dan ook wel weer:
Falco
[afbeelding]
Huub spant de kroon, wat een kampertquote:
Doe es lief over Huubquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
Huub spant de kroon, wat een kampert
geinig fotoboekquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:50 schreef Yamyam het volgende:
Ik vind het ook niks. Maar ik wil sowieso geen jongen die zijn haar volsmeert met rotzooi, kan je er toch niet lekker je hand doorheen halen?!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |