Zal ik het maar doen dan?quote:Op maandag 5 december 2005 14:49 schreef Pheno het volgende:
Goh, ik heb me net een IT zin opgeschreven![]()
Als een normaal mens dit leest word ik afgeschoten![]()
wat overigens ook leuk is, wanneer je echt snelheid wil maken.quote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het enige dat ik even moet doen is een nieuwe grip erop, deze begint wel heel erg te slijten. En voor de rest merk ik dat ik steeds beter begin te slaanEn zie ik dat ik meer met mijn backhand sla, daar zijn wel wat slijtage sporen duidelijk te zien
Kan dat echt heel hard doorwerkenquote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
Je kunt ook gewoon hééééél hard doorwerken....dan denk je niet aan eten ...
![]()
* Litpho begint vast met mikken op Pheno *quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zal ik het maar doen dan?
...
>ahum<
"Oeh, gaaf! laat lezen!!![]()
"
nee, dat kan ik nietquote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
werkquote:Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Die slag wordt binnenkort wel verboden, te gevaarlijk, zeker op het niveau waar ik nu op speelquote:Op maandag 5 december 2005 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat overigens ook leuk is, wanneer je echt snelheid wil maken.
je stick plat op de grond (idem als bij de backhand) maar dan aan de forehand.
een snelheid dat je kunt creeëren![]()
en jah de grip
een keer een goede bui erop gehad (maar dan ook een enorme bui) toen heb ik m maar vervangen
Nah, Litpho will me afschieten. Kan hij wel tegen pinguins?quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zal ik het maar doen dan?
...
>ahum<
"Oeh, gaaf! laat lezen!!![]()
"
wat speel je?quote:Op maandag 5 december 2005 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die slag wordt binnenkort wel verboden, te gevaarlijk, zeker op het niveau waar ik nu op speel
En snelheid maken lukt prima met pushen hoor![]()
Ach, het zou erger kunnen. Je zou een dolfijn kunnen zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, Litpho will me afschieten. Kan hij wel tegen pinguins?
3equote:
Werk ze Caraquote:Op maandag 5 december 2005 15:07 schreef _Cara_ het volgende:
Ow MANNEN!!van nix komt nix
![]()
Cara heeft haar soepie op.. en gaat dus wel héééél hard aan het werk. Laat ik voor jullie een "lichtend " voorbeeld zijn...![]()
Niks nieuws vermoedelijkquote:Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
En wat is er nou weer mis met de mannen?
Ik wil weer terug omhoogquote:Op maandag 5 december 2005 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
3e
vorig jaar 3e reserve
maar nu ff helemaal niets
Kaarsen en een taai taai pop.quote:Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef Ynske het volgende:
wat hebbie gehad Kimmie
En?quote:Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef Pheno het volgende:
In dit kader vond ik deze wel geinig: "Men!! They sweep you off your feet then try to hand you the broom."quote:
Dat had ik al gevraagd, vraag maar aan Frezerquote:
whehequote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
In dit kader vond ik deze wel geinig: "Men!! They sweep you off your feet then try to hand you the broom."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |