Doet er nie toe...hondengeur (again: Lees stank) zal overal doorheen gaan...maar ja....je moet maar zo denken...het ligt aan mij.quote:
Bij mij altijd bovenop mn handdoekenquote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef davidov het volgende:
Katten van mij kruipen zelfs in mn kasten om te pitten![]()
gelukkig ligt daar momenteel alleen zomerkleding
Nee...niet allergisch, maar honden zijn in mijn ogen een foutje van de natuur....zeg maar.quote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef EL_REY het volgende:
geen hond in je kleedkamer??
hoezo, ben je allergisch?
* Semisane doet CDP ook maar eenquote:
Nou nou nou....gaat het weer een beetje? Moeten we even je handje vast houden en je een lekker kopje thee met honing serveren? Als het allemaal te veel wordt, kom je gewoon logeren hier in A'dam hoor, bij mij in de straat nooit vuurwerk...doen ze namelijk allemaal op de Nieuwmarkt.quote:Op maandag 5 december 2005 12:48 schreef Waxxer het volgende:
Hahai
Nou, kom ik weer terug in Zwolle, heeft er een of andere oetlul een strijker afgestoken tussen de voorderurruit en het smeedijzeren ornament dat ervoor zit.. Als ik thuis was geweest en in bed had gelegen...
![]()
Dan had je me op kunnen sluiten in een inrichting...
Naja, aangifte gedaan en de ruit wordt zometeen vervangen. En er hangt een rolgordijntje voor, als dat in de fik was gevlogen....![]()
Maar wel klote!!!![]()
![]()
Kutvuurwerk!!!
![]()
![]()
haaai!quote:
Nou ja, het is een gevalletje "shit happens" (hoop ik), ik hoop alleen dat het niet wéér gebeurt, en dan als ik thuis ben!quote:Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou nou nou....gaat het weer een beetje? Moeten we even je handje vast houden en je een lekker kopje thee met honing serveren? Als het allemaal te veel wordt, kom je gewoon logeren hier in A'dam hoor, bij mij in de straat nooit vuurwerk...doen ze namelijk allemaal op de Nieuwmark.
Middagquote:
Nah ze lieten me vannacht met rust...quote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Middag![]()
Nog een kat van je voeteneind afgeschopt?
hier ookquote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef davidov het volgende:
[..]
Nah ze lieten me vannacht met rust...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |