abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:49:46 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32857249
Dacht dat Danny Blind voor het succesvolle 3-4-3-systeem had gekozen, door Hatem Trabelsi op de bank te zetten, maar met Jan Kromkamp erbij, zal er wel weer met offensieve backs gespeeld worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:06:53 #177
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32857634
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
Dacht dat Danny Blind voor het succesvolle 3-4-3-systeem had gekozen, door Hatem Trabelsi op de bank te zetten, maar met Jan Kromkamp erbij, zal er wel weer met offensieve backs gespeeld worden.
Eerst zien, dan geloven. Er zijn de laatste weken veel te veel onwaarheden verteld........
Als het bericht waar is dan gaat dit wel enigszins ten koste van de geloofwaardigheid van bepaalde personen.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32858450
Vind het wel wat hoor, Vlaar en Kromkamp. Heitinga, Urby en Steek erbij een je hebt een prima verdediging imo die nog volstrekt Hollands is ook.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32858534
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het wel wat hoor, Vlaar en Kromkamp. Heitinga, Urby en Steek erbij een je hebt een prima verdediging imo die nog volstrekt Hollands is ook.
Alleen jammer dat Heitinga er dan in zou staan!
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:44:48 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32858536
Kan ook, maar dan moet je geen 4-3-3 spelen. Waarom niet 4-4-2 of schop ik tegen heilige huisjes aan?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32858569
Als je met 4-4-2 wint zie ik het probleem niet. Het probleem in die zin ligt bij de media. Zij beweren steeds dat de achterban, wij dus, het afkeuren mocht Blind met 4-4-2 gaan spelen. Ze zouden hier eens mee moeten lezen...
In Southern Sun
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:47:18 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32858603
Ronald Koeman speelde in de Champions League ook 4-4-2 en Ajax wist zich toen uitstekend te verweren tegen topclubs als AS Roma, Valencia, Arsenal en AC Milan, dus waarom niet?
pi_32858669
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman speelde in de Champions League ook 4-4-2 en Ajax wist zich toen uitstekend te verweren tegen topclubs als AS Roma, Valencia, Arsenal en AC Milan, dus waarom niet?
Idd, zie t probleem ook niet.. Komt nog eens bij dat Rosenberg gewend is in 4-4-2 te spelen.. Heeft die bij Malmo ook gedaan
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32858674
Nou studeer ik journalistiek hoor, maar af en toe media
In Southern Sun
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:55:10 #185
131444 Bramos83
Rock & Roll
pi_32858791
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het wel wat hoor, Vlaar en Kromkamp. Heitinga, Urby Juanfran en Steek erbij een je hebt een prima verdediging imo die nog volstrekt Hollands is ook.
Urby naar het middenveld, waar die hoort!
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:05:14 #186
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32859053
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:44 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Alleen jammer dat Heitinga er dan in zou staan!
Hoezo? zoals Blind aangaf doet hij het weer steeds beter op de training en besloot Blind hem een kans te geven. Eentje die naar mijn idee best goed uitpakte, toegegeven hij is nog niet op zijn oude niveau maar wel weer een heel stuk op de goede weg.
pi_32859092
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Idd, zie t probleem ook niet.. Komt nog eens bij dat Rosenberg gewend is in 4-4-2 te spelen.. Heeft die bij Malmo ook gedaan
En als ik het goed heb is charisteas ook meer een 4-4-2 spits, het lijkt mij vooral voordelen bieden. Als je dan daar tussenin nog een opkomende middenvelder of iets dergelijks kunt zetten (de jong of pienaar bijvoorbeeld) moet je toch zeker wel mogelijkheden kunnen creeren.
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:16:06 #189
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32859224
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 08:46 schreef Bananenman het volgende:
Vannacht met de bus naar Londen
Met de boefjesbus naar Londen.
A.M.A.B
pi_32859273
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:08 schreef erikh het volgende:

[..]

En als ik het goed heb is charisteas ook meer een 4-4-2 spits, het lijkt mij vooral voordelen bieden. Als je dan daar tussenin nog een opkomende middenvelder of iets dergelijks kunt zetten (de jong of pienaar bijvoorbeeld) moet je toch zeker wel mogelijkheden kunnen creeren.
daarom is het zo onbegrijpelijk dat het nooit gedaan wordt
pi_32859355
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:07 schreef erikh het volgende:

[..]

Hoezo? zoals Blind aangaf doet hij het weer steeds beter op de training en besloot Blind hem een kans te geven. Eentje die naar mijn idee best goed uitpakte, toegegeven hij is nog niet op zijn oude niveau maar wel weer een heel stuk op de goede weg.
Dat is mij mening. Ik vind Heitinga echt het grootste bagger van de neerlandse competitie.
Ik heb het ook nimmer een goede verdediger gevonden en was op z'n zacht zeeeeer verbaads bij zijn debuut in Oranje.

In mijn visie ligt daar het zwakste punt van Ajax
pi_32860183
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:22 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat is mij mening. Ik vind Heitinga echt het grootste bagger van de neerlandse competitie.
Ik heb het ook nimmer een goede verdediger gevonden en was op z'n zacht zeeeeer verbaads bij zijn debuut in Oranje.

In mijn visie ligt daar het zwakste punt van Ajax
De grootste bagger is boukhari... Dat is ie en zal ie blijven ook... Amateurvoetballer...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32860213
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

De grootste bagger is boukhari... Dat is ie en zal ie blijven ook... Amateurvoetballer...
Maar die staat niet in de verdiging en daar reageerde ik eigenlijk op!
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:28:46 #194
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32860878
quote:
De Jong hakt eind deze week de knoop door
Dinsdag 6 december, door SV, Amsterdam, 12.42u GMT+01.00, De Telegraaf

Nigel de Jong gaat aan het eind van deze week bekend maken of hij zijn contract bij Ajax wil verlengen. Dit maakte hij vanmorgen bekend tegenover De Telegraaf.

'Natuurlijk snap ik best dat je wilt weten of ik bij Ajax blijf. Maar ik wil het daar nu nog niet over hebben. Mijn besluit wordt snel bekend. Maar nu is het nog te vroeg. De kans is groot dat ik je aan het einde van deze week meer kan vertellen', aldus de Jong.

Hij voegde er aan toe dat hij zeker niet naar eem amdere club in Nederland gaat. 'Het wordt verlengen of naar het buitenland', zegt de 21-jarige voetballer.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32860936
Blijf gewoon Nigel, blijf gewoon...
In Southern Sun
pi_32860939
Ik hoop dat ie nog even blijft, de jong vind ik toch echt een aanwinst voor Ajax
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:44:55 #197
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32861298
Ik hoop echt ontzettend dat hij blijft, maar ik reken er absoluut niet meer op. Iets zegt mij, zowel van de lichaamstaal van Nigel de laatste tijd en de manier waarop van Geel in dat talpa showtje sprak, dat Nigel z'n laatste seizoen hier speelt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32861352
Ook ik vanavond met dezelfde bus naar London.
pi_32861856
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijf gewoon Nigel, blijf gewoon...
Ik heb het gevoel, dat als hij zou blijven, hij dat ook al lang had gezegd. Of in ieder geval enthousiaster was geweest. Moeilijke beslissingen worden altijd vooruit geschoven en hij weet ook dat hij iedere Ajacied teleurstelt op deze manier.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32861925
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:31 schreef erikh het volgende:
Ik hoop dat ie nog even blijft, de jong vind ik toch echt een aanwinst voor Ajax
Eensch, gewoon 2 jaartjes zowiezo nog blijven en dan naar het buitenland gaan!!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')