Idd, als Johny weer in vorm is, is het een topper.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Niets daarvan, Johnny moet gewoon bij Ajax blijven.
Ik vind het anders best logisch...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Trabelsi verkopen en Kromkamp huren, rare constructie.
trabelsi laten ze toch transfervrij gaan? of verkopen ze hem in de winterstop?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Trabelsi verkopen en Kromkamp huren, rare constructie.
Waarom een half jaar met een mindere speler gaan rommelen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het anders best logisch...
Trabelsi gaat waarschijnlijk weg in januari, blijft ie dan issie in januari en febrauri bezig met de Africa Cup. Johnny gaat dus spelen, dan heb je toch een backup nodig voor die positie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom een half jaar met een mindere speler gaan rommelen?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
trabelsi laten ze toch transfervrij gaan? of verkopen ze hem in de winterstop?
Inderdaad, zeker als ie zijn oude vorm weer op kan pakken vind ik het een uitstekende verdedigerquote:
Prima zet inderdaad. De hoofdtribune in 't nieuwe Arsenal-stadion zal een stuk comfortabeler zijn dan een basisplaats op je favoriete positie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef cultheld het volgende:
Goede zet van Nigel.
Ik hou de woorden nog even voor me, totdat ik 't van een betrouwbare bron hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef F1Bas het volgende:
Tsja de Jong, geen echte Ajacied dus. Of ben ik de enige die zo denkt?
Uiteraard, mits het waar is natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou de woorden nog even voor me, totdat ik 't van een betrouwbare bron hoor.
quote:6/12/2005 - De Jong definitief weg bij Ajax
(Gepost door RvN)
Langs de Lijn meldt zojuist dat Nigel de Jong definitief heeft besloten te vertrekken bij Ajax. Hij zal het seizoen wel afmaken bij Ajax, maar zijn contract niet meer verlengen. Er is volgens Langs de Lijn nog niet bekend naar welke club hij zal gaan.
Ajax Netwerk
[update] Jack van Gelder heeft zojuist aangegeven dat Nigel de Jong in Londen in een reactie tegenover de NOS heeft laten weten zijn contract niet te zullen verlengen. Later vanavond zal de NOS dat interview uitzenden.
Dat is ook weer een stapje tever idd. Maar echt getuigen van een winnaars mentaliteit..quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ie gaat is dat erg jammer.
Maar hem nu opeens een nep Ajacied noemen is gewoon triest.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook weer een stapje tever idd. Maar echt getuigen van een winnaars mentaliteit...
Nou ja, overleven we OOK wel weer..
21 jaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom?
Als hij nou ingaat op een prachtige aanbieding zal ik de laatste zijn die um dat kwalijk neemt.
Nep Ajacied is net een klein trapje te hoog, maar zeg nou zelf: De Jong heeft bij Ajax nog niks neergezet. Goaltje op Highbury bij z'n derde wedstrijd ofzo. Ja, leuk, prima. Voor de rest begint 'ie te miepen over de positie waar 'ie speelt en heeft 'ie al anderhalf jaar lang de rol die hij wil. Staat in Oranje, is sinds enkele weken toch eigenlijk wel een gezicht (of misschien zelfs HET gezicht) aan het worden, maar dan is 'ie nog niet tevreden. Het spijt me hoor, maar op de een of andere manier slik ik dat gewoon niet. Zeker niet omdat hij gewoon de kwaliteit niet heeft om bij een mooiere club dan Ajax meer dan 30 wedstrijden per jaar in de basis te starten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ie gaat is dat erg jammer.
Maar hem nu opeens een nep Ajacied noemen is gewoon triest.
Ik denk dat hij zich niet te goed voeld, maar dat hij met zijn kut situatie zit. Geen echte basisplek en de sfeer is ook niet al te best.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Jongens met zo'n mentaliteit kun je beter kwijt zijn dan rijk
21 jaar en zich nu al te goed voelen voor Ajax, bah bah. Wil hij nog blijven tot het einde van het jaar? Ga aub in de winterstop al weg, kunnen we nog centjes vangen voor je. Want geld is heilig toch?
gevoelquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom?
Als hij nou ingaat op een prachtige aanbieding zal ik de laatste zijn die um dat kwalijk neemt.
Kiezen tussen 1-1.5 miljoen per jaar en elke week spelen, op handen gedragen worden door het publiek vanwege je instelling en je trouwheid aan de club, of voor 2-2.5 miljoen per jaar op de tribune zitten bij Manchester United hoe je ziet hoe je dure ster-collega's, die vanwege hun prijzigheid moeten spelen t.o.v. een gratis spelertje, het ervan af brengen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom?
Yep!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dan vertrekt de bus naar Londen neem ik aan?
Onzin, hij speelt meer dan zat, zit vast bij Oranje door zijn vele basisplaatsen. Ik geloof dat 'ie zo'n 80% van de wedstrijden start, en de rest valt 'ie altijd wel in. Bovendien altijd op z'n favoriete positie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich niet te goed voeld, maar dat hij met zijn kut situatie zit. Geen echte basisplek en de sfeer is ook niet al te best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |