Tsja, helaas de feiten momenteel.quote:Op maandag 5 december 2005 21:41 schreef Suijk het volgende:
'En neemt enige afstand van de degradatiezone'. Sjongejonge...
Idd, ik weet het. Maar het staat wel heel sneu.quote:
hehe, heerlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:
Wie de fuck ben jij nou weer, en waren echt ALLE normale usernamen op ofzo???
namen weet ik niet, maar de normale users zijn in ieder geval opquote:Op maandag 5 december 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:
Wie de fuck ben jij nou weer, en waren echt ALLE normale usernamen op ofzo???
Jullie lijken Koeman wel! Watjes, 't is een mannensportquote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
namen weet ik niet, maar de normale users zijn in ieder geval op
Valt mee, gun 't ze wel. Zij waren tenminste beter, dat kunnen we van de overwinningen van Ajax niet altijd zeggenquote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef Againzender het volgende:
Ach, hij is de hele dag gepest door Nijmegenaren
Onderschat onze Purrel niet hoorquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Freak187 het volgende:
Eerst even lekker tegen Arsenal spelen. Een hoog niveau halen, daarna Vitesse wegtikken. Als je woensdag tegen Henry speelt, wordt je niet bang van Gill Swerts op zondag![]()
Wat ijl jij nou weer, dit seizoen hebben we toch echt iets vaker onterecht verloren dan onterecht gewonnen, als we al onterecht gewonnen hebben want we hebben al bijzonder weinig gewonnen....quote:Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Valt mee, gun 't ze wel. Zij waren tenminste beter, dat kunnen we van de overwinningen van Ajax niet altijd zeggen.
Ik bedoel ook de wedstrijden tegen Vitesse. Ik kan mij nog een heel late goal van Babel herinneren terwijl een gelijkspel best mocht en frummel goaltje van Sneijder waardoor we 2-1 verliezen.. Maar goed, daar zijn jullie topclub voorquote:Op maandag 5 december 2005 23:01 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Wat ijl jij nou weer, dit seizoen hebben we toch echt iets vaker onterecht verloren dan onterecht gewonnen, als we al onterecht gewonnen hebben want we hebben al bijzonder weinig gewonnen....
En volgende week staan we gewoon weer boven jullie dus geniet er van zolang je kan zou ik zeggen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Seizoen 2001-2002, schandalige wedstrijd idd aan vitesse kant. Maar goed, was ook meteen de laatste overwinning voor Vitesse tegen Ajax, en daar zal aankomende zondag geen verandering in komenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef Kang-He het volgende:
Die actie van Diarra. Ik werd me toen toch een partij leip
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |