nee, van Heerenveen kant snap ik het volkomen, maar of Ajax er zoveel voor neer moet leggen is de vraag...quote:Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, hij is een gewilde speler, en op dit moment lastig te vervangen voor Heerenveen, dus zo vreemd is het niet.
Ja dat klopt dus niet, een wedstrijd minder gespeeld telt zwaarder dan het doelsaldo...quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
http://www.thefootballbox.nl/league/nl
Kan zijn dat zij het fout hebben..![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
http://www.thefootballbox.nl/league/nl
Kan zijn dat zij het fout hebben..![]()
Dat heet een nachtmerriequote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Jajong het volgende:
Kluivert zit niet eens meer op de bank bij ValenciaHALEN BITTE had gister een droom over een Ajax shirt met zijn naam erop
Die droom heb ik al een heel seizoenquote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef Jajong het volgende:
Kluivert zit niet eens meer op de bank bij ValenciaHALEN BITTE had gister een droom over een Ajax shirt met zijn naam erop
nepfanquote:
Zou wel mooi zijn.. Hopen dat PSV wat puntjes verliest de komende wedstrijden..quote:Op maandag 5 december 2005 12:58 schreef Jajong het volgende:
volgens mij kunnen we in theorie zelfs 4e worden volgende week
Laat ze om te beginnen de punten maar delen met onze Rotterdamse vrienden zondag...1quote:Op maandag 5 december 2005 13:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn.. Hopen dat PSV wat puntjes verliest de komende wedstrijden..![]()
Dan ben je ook geen Ajax-fan.quote:Op maandag 5 december 2005 13:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben geen fan van Kluivert, nooit geweest en zal het ook nooit worden.
Dure aankopen zijn van oudsher niet onze beste, dus wat dat betreft zou ik zeggen: doe maar niet...quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, van Heerenveen kant snap ik het volkomen, maar of Ajax er zoveel voor neer moet leggen is de vraag...
Ajax moet zich sowieso niet op een spits richten wmb...quote:Op maandag 5 december 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, van Heerenveen kant snap ik het volkomen, maar of Ajax er zoveel voor neer moet leggen is de vraag...
Luxemburgo is vrijquote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ajax moet zich sowieso niet op een spits richten wmb...
quote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ajax moet zich sowieso niet op een spits richten wmb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |