wellicht in Mei in Utrecht !quote:Op maandag 5 december 2005 10:44 schreef spurs het volgende:
Dit wordt de eerstvolgende meeting of komt er nog eentje eerder...
Hopelijk is het niet begin mei want dan ben ik van plan om naar Duitsland(Berlijn, Cottbus en Jena) te gaan...quote:
gewoon dit topic in de gaten houden....kom je er vanzelf achter !quote:Op maandag 5 december 2005 12:26 schreef spurs het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet begin mei want dan ben ik van plan om naar Duitsland(Berlijn, Cottbus en Jena) te gaan...
Want er wordt toch zo fanatiek voetbal gekeken op zo'n meetquote:Op maandag 5 december 2005 12:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon dit topic in de gaten houden....kom je er vanzelf achter !
meestal is het rond het weekend van de FA-Cup final !
moeten ze dat scherm wat beter hangenquote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Want er wordt toch zo fanatiek voetbal gekeken op zo'n meet
De FCDB-[vervanger van Emmen] toch ook wel?quote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef DutchGooner het volgende:
Eindelijk weer eens een meet waar ik wel naar toe ga
Begin van het jaar; ik ben voorquote:Op maandag 5 december 2005 11:11 schreef rubbereend het volgende:
begin van het jaar is er altijd wel weer eentje toch?
Die uiteraard,prik maar een datum!quote:Op maandag 5 december 2005 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De FCDB-[vervanger van Emmen] toch ook wel?
ik zie dat er in januari, april en mei VBL meetjings zijn geweest.quote:Op maandag 5 december 2005 17:02 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe hadden we meestal een VBL-meet ergens in het voorjaar en in het najaar in de vaste stamkroeg Mick O'Connels in Utrecht.
Deze meet in Lichtenvoorde heeft weinig met VBL te maken, maar des te meer met heel veel zuipen en smerig worden van de drek en het stro.
Durf je wel naar de Achterhoek af te reizen?quote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef DutchGooner het volgende:
Eindelijk weer eens een meet waar ik wel naar toe ga
de helft van wat er komt is Brabants,ja dusquote:Op maandag 5 december 2005 21:09 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Durf je wel naar de Achterhoek af te reizen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |