Nee, volgens de producers juist niet. Check de officiële episode-guide maar.quote:
hmmz, dan snap ik er niet veel meer van.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, volgens de producers juist niet. Check de officiële episode-guide maar.
zou gisteren een nieuwe aflevering geweest moeten zijn..quote:
kloptquote:Op maandag 13 maart 2006 09:13 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens
[..]
zou gisteren een nieuwe aflevering geweest moeten zijn..
Briljant.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:08 schreef search64 het volgende:
"Z.... 4..... Q.... another Q.... uhh, a third Q... and a batman symbol"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door blackmage op 27-03-2006 15:36:50 ]Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
Ja daar kan ik ook nog steeds om dubbel liggen als ik er over nadenk.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Family Guy is tof! TVP-tje ook trouwens nu:P
k vind dat stukje leuk ( weet niet meer welke episode ): So you're writing a novel he? en dan gaat ie daar echt 3 minuten lang over doorwhaha 2 x in die aflevering!
Ja geweldig!! Ik had net aflevering 3 van seizoen 6 van Sopranos gekeken.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:20 schreef dvdfreak het volgende:
Ice Age stukje was funny
Thanks fore helping me out Mr Moltisanti![]()
![]()
bertram,
hahah koel stukje! i have already done it five times !quote:Op maandag 27 maart 2006 16:29 schreef dvdfreak het volgende:
My milkshake brings all the boys to the yard
And they're like, it's better than yours
Damn right it's better than yours
I could teach you but I have to charge
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hahah koel stukje! i have already done it five times !![]()
Welke episode was dat ook alweer? Ik moet die effe terugzien.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Family Guy is tof! TVP-tje ook trouwens nu:P
k vind dat stukje leuk ( weet niet meer welke episode ): So you're writing a novel he? en dan gaat ie daar echt 3 minuten lang over doorwhaha 2 x in die aflevering!
Afleverin 4.07 "Brian The Bachelor", het stukje is rond 4:50.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Welke episode was dat ook alweer? Ik moet die effe terugzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |