ja daarom dacht ik season 5quote:Op maandag 5 december 2005 10:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Family.Guy.S05E07.PDTV.XviD-LOL![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
Prachtig het stuk met Peters gravitational pull(XviD, 4,5 MB, 40 sec)
*gniffel*quote:En van vorige week... It's peanut butter jelly time!!!(XviD, 4 MB, 34 sec)
tof! das redelijk cheap ass, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 5 december 2005 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een mededeling, weet niet of jullie het al weten: De DVD boxen (s1 t/m 3) kosten 12,50 pond bij play.com.
Heb ik ook wel wat episodes van gezien... Vond het maar zo-zo.quote:Op maandag 5 december 2005 11:12 schreef .elxmetalhead het volgende:
je moet ook es american dad kijken, is van de zelfde maker. net zo vet alleen dan anders! maar family guy blijft wel beter...
Nou.. errhhm... nietquote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op welke dagen is het eigenlijk te zien bij de BBC?
In de zomer waren ze 15 euro per stukquote:Op maandag 5 december 2005 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een mededeling, weet niet of jullie het al weten: De DVD boxen (s1 t/m 3) kosten 12,50 pond bij play.com.
quote:[FG-409 replaces the previously announced episode of FAMILY GUY, “Peter’s Got Woods” (FG-414).]
weer een weekje wachten dan maar weer...quote:
Vanavond weer volgens mij...quote:Op maandag 5 december 2005 12:39 schreef ToXiCitY het volgende:
Afgelopen zaterdag was de voorlopig laatste op BBC2, ze gaan in februari ofzo weer verder.
production season is het seizoen waarin het gemaakt is. broadcast season is het seizoen waarin het uitgezonden wordt op tv.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:29 schreef Symer het volgende:
Ik las dat deze afleveringen 'production season 4' en 'broadcast season 5' zijn.
Wat dat inhoudt en waarom dat zo is weet ik niet.
Eeeeeeeeejquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:49 schreef Thetallguy het volgende:
Fonzie be praised
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |