Grappig, ook besmet door het Indonesie-virus? Sukses belajar Bhs. Indonesia.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben jaloers op je! Ik had zo graag langer gebleven. als ik morgen kon emigreren zou ik het direct doen. Jakarta was erg leuk dit keer gewoon en ik vind het gewoon een grappige ,gezellige en leuke stad. Yogja ben ik vorig jaar geweest, toen was ik aardig ziek dus heb ik toen niet echt een goed beeld gekregen. Ik ga er zeker nog eens terug. (wellicht volgend jaar al) Ik ga zeker mn bahasa indonesia verder bij proberen te leren. met behulp van een chatvriendin.
Sampai bertemu kembali !
Vrij hardnekkig virus is hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Singa het volgende:
[..]
Grappig, ook besmet door het Indonesie-virus? Sukses belajar Bhs. Indonesia.
Het is wel heel druk in het centrum, maar daar valt prima omheen te rijdenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vond dat toen met afstand de leukste stad van Java.
nog nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hebben jullie mijn hoka-hoka bento fantopic al gezien?? Hoka-hoka bento
Wat vonden jullie van het filmpjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:39 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld op Bali
[[url=http://fileserver2.jpghosting.com/images/tn_baliCruising_3dd51c81aa715771bf618363e7e3a4d7.jpg]afbeelding][/url]
En het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=dK4Kot2XTQ8
quote:7 februari 2007 - Een vliegtuig van Garuda Indonesia stortte neer op het vliegveld van Yogyakarta op de vroege woensdagochtend van 7 february 2007. Tenminste 49 mensen kwamen om het leven bij het ongeluk en de daarop volgende explosie, welke het vliegtuig reduceerden tot slechts een hoopje puin.
bedenk wel dat er meestal geen verzekerng is, dus rij je de auto of motor in puin, dien je een nieuwe te betalen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Jeep? Een gewone auto voldoet uitstekend.. en die kun je gewoon huren voor een paar tientjes per dag.
zorg voor een juist visum en geniet van je stage. Als je eens afzakt naar het zuiden (vanuit Semarang) kom je vanzelf in Yogyakarta, dan kun je altijd een biertje komen drinken als je wl.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:48 schreef Loeri het volgende:
Ik kick 'm even omhoog!
Ik ga zeeeer waarschijnlijk over een paar weken al op stage naar Indonesie!![]()
Semarang om precies te zijn.
Heeft iemand nog goede tips/ervaring/andere dingen voor me?
dank jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Je kunt als Nederlandse toerist op het vliegveld een visum kopen, kost je 25 USD (of 21 in eurobljetten, wisselgeld in Rupiah's)
gebruik Google om meer te vinden, het werkt echtquote:Graag van jullie wat tips & trics
quote:Do visitors require visas to enter Indonesia?
Yes, everyone is required to get a visa to enter Indonesia. Foreign nationals must with due diligence hold a passport, which should not be less than 6 (six) months before its expiration, upon arrival in Indonesia.
Dat is geen probleem, het gaat waarschijnlijk om 2wk ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:42 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, dat laatste is we handig, want een visum on arrival is NIET te verlengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |