Nope is dacht ik best arm corrupt land Zal der niet graag heen willenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:10 schreef Skv het volgende:
Lagos?
Ik dacht dat het zown caraïbisch staatje was ofzo.
Of is dat Laos
Mwoah. Het gaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef MUUS het volgende:
Zitten daar een beetje lekkere wijven, stat?
Vraag is vast al gesteld, maar ik ben te lui om alles door te lezen.
quote:
Doe dan ook een condoom om je vinger.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef static het volgende:
[..]
Mwoah. Het gaat.
Maar je hoeft maar naar iemand te wijzen en je hebt volgens mij al een SOA te pakken, dus:
[..]
Maandag de sleutel.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef static het volgende:
hoeistmetu?
Met een soortgelijke suggestie kwam laffer ook ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe dan ook een condoom om je vinger.
[..]
Great!!quote:Maandag de sleutel..
ga jij maar lekker blindelings posts maken... inhoud boeit je toch nietquote:Op donderdag 8 december 2005 23:19 schreef dolle_hond het volgende:
kenniknie
Zie je, je kan het welquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef laffer het volgende:
dit is zo`n beetje het eerste topic wat ik onder deze naam heb geplaatst dat een beetje loopt![]()
de meeste topics worden al na de OP op slot getieftoke, ik heb het dan wel in grote lijnen over FB
niet over GC
![]()
Ik ben mijn slotjesmachine-knopjes kwijt, pisnicht, anders had ik dit kansloze topic natuurlijk wel even gesloten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef laffer het volgende:
dit is zo`n beetje het eerste topic wat ik onder deze naam heb geplaatst dat een beetje loopt![]()
de meeste topics worden al na de OP op slot getieftoke, ik heb het dan wel in grote lijnen over FB
niet over GC
![]()
maar ik moet nog jaren in therapie wil ik een goed FB topic kunnen openen, dat zegt mn psychyater telkensquote:
Vergeet je talent voor knijpen in damesbillen nietquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef static het volgende:
Och. Ik ben groot, dik, kalende en fors. Ben er niet echt bang voor.
Geeft nix joh; je komt er welquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef laffer het volgende:
maar ik moet nog jaren in therapie wil ik een goed FB topic kunnen openen, dat zegt mn psychyater telkens![]()
Lekker op tijd gepost Kloonquote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Kloon het volgende:
Ze hebben zelfs chatsletjes in lagos
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
3e Lagos HIT op google
Zie hier Static's nieuwe werkzaamheden
mijn klachten e mailtjes hebben dus succes gehadquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben mijn slotjesmachine-knopjes kwijt,
Zolang je psychiater op deze manier schrijft mag je met al mijn mpsjes neuckenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef laffer het volgende:
maar ik moet nog jaren in therapie wil ik een goed FB topic kunnen openen, dat zegt mn psychyater telkens![]()
Of borsten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vergeet je talent voor knijpen in damesbillen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |