Omdat het voor de rest niet interessant is?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:30 schreef JapyDooge het volgende:
Ik sloeg net iemand dood @ irc....
waarom slotje?![]()
werdt anders leuk op gereageert?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het voor de rest niet interessant is?![]()
Nou....quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:36 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
werdt anders leuk op gereageert?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
htjm met [afbeelding] moeilijk afko's
hou toch je mond met al die moeilijke afkortingen![]()
Oh, oké.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Bupa, het was effe een testje of die naam het nog deed.
Hm, ik kan me natuurlijk voorstellen dat je niet 24/7 aanwezig kan zijn. Over smaak valt niet te twisten, ok, maar nu blijkt dat een heleboel anderen het blijkbaar wel een "ok"-topic vinden, speelt hier de mening van de moderator toch wel de hoofdrol of het topic op slot gaat of niet. En dat vind ik wel jammer dan eigenlijk. Maar goed, ik zou er ook niets anders op kunnen verzinnen. Het zij zo. Ik zou zeggen, geef het even een kans. En kijk er na 24 uur naar ofzo...quote:Op zondag 11 december 2005 00:55 schreef NJ het volgende:
Als ik het topic na de OP had gezien, dan was het direct dicht gegaan, net als die andere.
Bij dit topic is dit niet gebeurd, ook al zijn we met z'n vijven, we zijn ook niet 24/7 online. Het topic werd niet gezien door een mod en dus ook niet gesloten. En bij wijze van uitzondering is het een leuk topic geworden, dus gaat er ook niet alsnog een slotje op.
En je naam is zo mooi!!!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jezus Yvonne, wat kinderachtig.
Om de topics te sluiten met mijn naam erin.
de kansloosheid druipt ervanafquote:Op zondag 11 december 2005 23:28 schreef yvonne het volgende:
Jep, heel kinderachtig, verder nog wat?
Nou!!!!! we hebben wel veel lol gehad hoor!!!quote:Op zondag 11 december 2005 23:28 schreef yvonne het volgende:
Jep, heel kinderachtig, verder nog wat?
Ja, daarom zijn ze ook dichtquote:Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
de kansloosheid druipt ervanaf
Nou, gedraag jequote:Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
overigens is dit onzin....wie denk je wie je bent Yvonne?
En Vava: 2quote:Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef Insomaniac het volgende:
Ga gerust verder, ik lees even mee.
Kansloze breezerslet; 0
Yvonne; 1
God.quote:Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
overigens is dit onzin....wie denk je wie je bent Yvonne?
Ik heb godverdegodver een ruk verbinding ja, beetje coulant zijnquote:Op zondag 11 december 2005 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Sisser.
Jammer Von, ik ben beter van je gewend.
Je bent goftedomme met een Iteejert getrouwd, laat hem dan iets doen aan die kutverbinding.quote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb godverdegodver een ruk verbinding ja, beetje coulant zijn
Coulant zijn is coolquote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
zonde dat je verbinding niet goed isquote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het ligt al een week aan dat vuile smerige hoerige vuile kutchello en die fuckers weten niet wat het is!quote:Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent goftedomme met een Iteejert getrouwd, laat hem dan iets doen aan die kutverbinding.
Klein beetje coulance dan, voor deze ene keer.
Nee.quote:Op zondag 11 december 2005 23:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
zonde dat je verbinding niet goed is![]()
kunnen we nu verder met topics openen?
Hoi sara.quote:Op maandag 12 december 2005 00:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb overigens in je fotoboek gepost, heb je het gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |