Jij bent die knul die altijd aan het einde van mijn dienst mijn kutje wil likken !quote:Op maandag 5 december 2005 00:00 schreef the900 het volgende:
sorry, maar is er ook maar iémand die deze kloon/topics leuk vindt?
dat dacht ik al
Ik vind de yvonne quote wel erg treffendquote:Op maandag 5 december 2005 00:00 schreef the900 het volgende:
sorry, maar is er ook maar iémand die deze kloon/topics leuk vindt?
dat dacht ik al
Maar je wil je mening niet laten horen .quote:Op maandag 5 december 2005 00:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind de yvonne quote wel erg treffend
Die wil niemand aan jou kwijt..quote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef Connie_Kombuis het volgende:
[..]
Maar je wil je mening niet laten horen .
SLIJMBALquote:Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
ik heb de OP gelezen en ik besef nu dat er veel moeite in is gestoken door de topicstarter en dat het topic daardoor opgeschoont is waarbij ook 1 van mijn posts verwijderd is. En ik zie nu in dat mijn gedrag niet door de beugel kon
Hierbij wil ik ook mijn excuses aanbieden aan de topicstarter.
p.s. Wat een kuttopic![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:45 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
SLIJMBAL
probeer je jezelf blauw te likken ofzo
waarom denkt iedereen nou dat ik een kloon benquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:48 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
ga eens op het spoor liggen met je oor om te luisteren of er een trein aankomt kutkloon
Ga jij eens gewoon dood.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:48 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
ga eens op het spoor liggen met je oor om te luisteren of er een trein aankomt kutkloon
ik heb ooit iets gehoord over mensen die spontaan van binnenuit verbranden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:26 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ga jij eens gewoon dood.
Spontaan enzo.
Kut user.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |