maar niet in Europaquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In 1930 en ook in 1950 werd Urugay wereldkampioen dacht ik...

Want (verbeter me want ik weet het niet zeker) word er gekeken naar de resultaten van 1998(die was voor frankrijk wel redelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:01 schreef armmoetzaaier het volgende:
hoe kan frankrijk nou in pot 1 staan die heeft de kwalificatie wedstrijden erg slecht gespeeld.

Dat zou wat zijn zegquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:28 schreef Trancelocator het volgende:
Ik hoop op een loting in de poule van Duitsland, dat voorkomt ook een vroegtijdig treffen tegen Brazilië. Bovendien zijn de Duitsers gewoon echt bang voor Oranje, ga maar even naar www.zdf.de of www.bild.de, ze hebben het alleen maar over Oranje.
Hopelijk komt Australië er ook bij, dan kunnen Guus en Marco gezamenlijk Jürgen een goede les geven. Wordt een WK om snel te vergeten, voor de oosterburen dan.

quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef Zwansen het volgende:
Wenn wir bei der Auslosung am Freitag Pech haben, drohen uns schon in der Vorrunde die bärenstarken Niederländer als Gegner.

Hier geil ik op. Dit soort uitspraken van de Moffen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef Zwansen het volgende:
Wenn wir bei der Auslosung am Freitag Pech haben, drohen uns schon in der Vorrunde die bärenstarken Niederländer als Gegner.

Sie scheissen nun jetzt in irhrer hosequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef Zwansen het volgende:
Oh hier dus:
http://www.bild.t-online.de/BTO/index.html

Daar doe je het toch voor, als Nederlandse voetballer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hier geil ik op. Dit soort uitspraken van de Moffen.![]()

Het leukste is natuurlijk als de moffen een überlichte poule loten en het dan nóg niet redden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef Trancelocator het volgende:
De Duitsers laten zich heel makkelijk kennen, het moge wel duidelijk zijn dat het oprechte angst is. Aan de andere kant gun ik het de Tsjechen ook wel om de klus te klaren in de Duitse poule. Baros zijn ze ook nog niet vergeten.

Hey jij ook weer terug?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar doe je het toch voor, als Nederlandse voetballer.

Idd. Geweldig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hier geil ik op. Dit soort uitspraken van de Moffen.![]()

Heerlijke gedachte! Maar toch zou ik het 100 keer fijner vinden als wij degene zullen zijn die de moffen naar huis sturen (Moffen naar huis sturen in duitsland heeeeeeeeerrrrlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het leukste is natuurlijk als de moffen een überlichte poule loten en het dan nóg niet redden.

Mag ik Zuid-Korea inruilen voor een anoniem Afrikaantje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop:
Spanje - Australië - Nederland - Zuid-Korea

Sinds vandaag weer online, eindelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hey jij ook weer terug?
Ja prachtige repliek van de moffen. Ze zijn bang voor Nederland.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |