abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2005 @ 23:33:16 #1
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_32823087
... mag ik hoogervorst alvast even een thermometer in zijn kont steken om te kijken of ie niet aan gruwelijk hoge koorts- en ijlaanvallen lijdt? het is begin december en hij pronkt met zijn paradepaardje die over minder dan een maand begint. over een maand!!!!

* IBG weet begot nog niet hoe het zit met lastenverlichting via stufi, terwijl we over een maand vrolijk mogen gaan betalen
* de meeste mensen hebben van hun huidige verzekering nog geen aanbieding gehad (wat inhoudt dat je die verzekering kan kiezen voor je pakket)
* je betaalt fucking 100 euro voor een basispakket waarvan je niet eens naar de tandarts kan gaan. ja zwangerschapsgebeuren, daar heb ik als 23 jarige mannelijke student wat aan he...

als ik er beter van zou worden, was het altijd leuk geweest, natuurlijk, maar ik bel de een slag in de rondte om op de hoogte te geraken van vanalles maar mijn verzekeringsmaatschappij weet nog niks, IBG kan mij niet vertellen of we nou als student nog kortingen krijgen want dat gaat via het kabinet etc etc..

haske fijn dat ze iets willen uitvoeren maar dit afgeraffel van nota bene een grandioos publieke moeilijke beslissing vind ik regelrecht een flater van jewelste. en die arrogante kutkop van hoogervorst bij elk interview of op tv waarin ie net doet alsof we een stel nijntjekleuters zijn die het maar niet willen snappen? ik krijg in ieder geval de gigantische neiging om zijn pisbuis te intuberen met de dikste buizen die er in omloop zijn.
put
your
clothes
on!
pi_32823166
Jerruh
Graag op anoniem
pi_32823185
Gelukkig ben ik nog lang geen achttien
Graag op anoniem
pi_32823224
Ik vind je bewoordingen nogal cru.
Sie mussen auch immer mich haben.
  zondag 4 december 2005 @ 23:38:47 #5
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_32823301
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef B.Honderd het volgende:
Ik vind je bewoordingen nogal cru.
dat mag, ik niet.
put
your
clothes
on!
pi_32823395
Graag op anoniem
  zondag 4 december 2005 @ 23:44:37 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_32823492
gewoon een verzekeraar kiezen die plastische chirurgie nog wel volledig dekt (dekt ) Jerbeeb
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 4 december 2005 @ 23:45:35 #8
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_32823524
Wen er maar aan. Ik heb het gevoel dat we nog veel meer van dergelijke rampen van het huidige kabinet mogen verwachten.
Hope for the best, prepare for the worst.
  zondag 4 december 2005 @ 23:47:45 #9
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_32823586
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Adelante het volgende:
gewoon een verzekeraar kiezen die plastische chirurgie nog wel volledig dekt (dekt ) Jerbeeb
ja ik ben blij dat ik morgen aan mijn lip wordt geopereerd .
maar goed, ik vind het maar raar dat zoiets ingrijpends met zoveel gemak en zoveel nog onbekende parameters wordt gelanceerd...
put
your
clothes
on!
pi_32823632
Ach, met de zorgstoeslag, de no claim, het eigen risico en mijn ontbrekend doktersbezoek lijk ik er alleen maar op vooruit te gaan .
  zondag 4 december 2005 @ 23:51:46 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_32823680
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:47 schreef Jerruh het volgende:

ja ik ben blij dat ik morgen aan mijn lip wordt geopereerd .
maar goed, ik vind het maar raar dat zoiets ingrijpends met zoveel gemak en zoveel nog onbekende parameters wordt gelanceerd...
kissproof lips

ik blijf gewoon lekker bij m'n huidige zorgverzekeraar en er verandert qua dekking niet zo veel, alleen qua kosten wel, maar alles wordt duurder en we leven in voldoende welvaart om dat te kunnen betalen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 4 december 2005 @ 23:52:23 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_32823694
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:49 schreef Lexie het volgende:
Ach, met de zorgstoeslag, de no claim, het eigen risico en mijn ontbrekend doktersbezoek lijk ik er alleen maar op vooruit te gaan .
jah, maar je kunt niet eeuwig blijven studeren
  zondag 4 december 2005 @ 23:53:01 #13
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_32823717
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

kissproof lips

ik blijf gewoon lekker bij m'n huidige zorgverzekeraar en er verandert qua dekking niet zo veel, alleen qua kosten wel, maar alles wordt duurder en we leven in voldoende welvaart om dat te kunnen betalen
nou ik dus niet... heb deze maand voor het eerst geleend, zodat ik die teringverzekering kan betalen...
put
your
clothes
on!
  zondag 4 december 2005 @ 23:59:40 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_32823920
hmmz, da's niet mooi dan... heb wel gehoord dat Hoogervorst voor ouderen en studenten extra zorgtoeslag of korting op de premie laat berekenen. Maar tegen de tijd dat je daar echt gebruik van kunt maken, heb je alsnog het zwangerschapsgebeuren nodig
pi_32823932
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:53 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nou ik dus niet... heb deze maand voor het eerst geleend, zodat ik die teringverzekering kan betalen...
Volgens consumentenprogramma's (Kassa;Radar) gaat nagenoeg niemand er op achteruit.
Vele vergeten dat naast de zorgtoeslag die je krijgt ook het werkgeversaandeel van
de ziektenkostenpremie bij je loon/uitkering komt. Valt dus allemaal mee.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  maandag 5 december 2005 @ 00:01:29 #16
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_32823971
En het erge is dat zelfs sommige vakmensen (doktoren, artsen) niet eens weten wat ze moeten gaan verwachten van het nieuwe systeem. Way to go Hoogervorst .

Waar ik wel respect voor heb is dat hij zijn politieke lot aan dit project verbind. Mocht het totaal floppen dan is het ook totaal afgelopen met Hoogervorst in de politiek.Ain't gonna miss the dude .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_32824141
Gewoon
heel simpel als we als heel Nederland niet betalen is hij de dikke LUL!!!!!!!!!
Helaas iedereen betaald netjes..maar stel je voor met zijn allen niet betalen?
Wat kan die lul dan doen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32825264
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Gewoon
heel simpel als we als heel Nederland niet betalen is hij de dikke LUL!!!!!!!!!
Helaas iedereen betaald netjes..maar stel je voor met zijn allen niet betalen?
Wat kan die lul dan doen?
Niks, maar jij kan ook niet normaal naar de tandarts, omdat je dan je helemaal scheel betaald. Wil je dat hebben dan? Het wordt straks te duur en daar moet je maar aan wennen, want je kan er geen moer tegen doen.
50 Cent is mijn held!
pi_32839479
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:00 schreef Revelation het volgende:

[..]

Niks, maar jij kan ook niet normaal naar de tandarts, omdat je dan je helemaal scheel betaald. Wil je dat hebben dan? Het wordt straks te duur en daar moet je maar aan wennen, want je kan er geen moer tegen doen.
En niet te vergeten:
Als je niet verzekerd bent krijg je via het College Voor Zorgverzekeraars (CVZ) een boete opgelegd die gelijk is aan 130% van de premie. En je moet alle ziektekosten zelf betalen. En je mag geen zorgtoeslag aanvragen (mag namelijk alleen als je daadwerkelijk premie betaald).

M.a.w. dan ben je gegarandeerd duurder uit.

Nee...het is niet grappig wat er op stapel staat maar je ontkomt er helaas niet aan.
pi_32839671
Hoe zit dat het dan ook alweer met 'op papier in het buitenland' wonen maar in nederland werken?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_32839847
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit dat het dan ook alweer met 'op papier in het buitenland' wonen maar in nederland werken?
Corrigeer me aub als ik het mis heb maar volgens mij was het zo dat als je in Nederland werkt, en dus inkomstenbelasting afdraagt dan ben je wel verplicht verzekerd volgens de Zorgverzekeringswet. Gezinsleden die dus geen inkomsten hebben uit Nederland weer niet. Die worden door CVZ geregistreerd en betalen een (kleine) bijdrage maar moeten in het woonland verzekeren.
Het precieze weet ik er ook niet van aangezien ik me er niet zo in heb verdiept.
pi_32842507
Ik ga er in het nieuwe zorgstelsel op voorruit
pi_32847289
In 2007 zal kabinet Bos-1 alles weer overhoop gooien.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 5 december 2005 @ 22:18:18 #24
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32847999
wat? betaal ik als man zinde in mijn basispaket ook voor de vrouwen die zwanger raken etc etc etc ????????

Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  maandag 5 december 2005 @ 22:35:55 #25
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_32848589
ik moet fucking 100 euro betalen en krijg geeeen zorgtoeslag! Tis te absurd voor woorden. Ging nooit naar de dokter en nu moeten we allemaal maar dokken. Heb nooit medicijnen alleen het gebruik van de anticonceptie pil zorgt ervoor dat ik aan het einde vh jaar ook nog eens niks terug kan krijgen
ik ben boooos

TS is nog steeds erg hot
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 5 december 2005 @ 22:46:24 #26
108862 a-child-in-chains
pi_32848930
Ikke 111,- straks..

Noemen jullie eens wat zorgverzekeraars op.. Dan ga ik ook orienteren
Ik heb me er nooit mee bezig gehouden en heb nog niks geregeld :S bhalve me zorgtoeslag..
(ligt aan de stand van de sterren en me geboorte-datum ofzo)
No room for the unlucky.
  maandag 5 december 2005 @ 22:53:21 #27
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32849123
Ik ga echt voor elke scheet naar de dokter straks
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 5 december 2005 @ 23:10:51 #28
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_32849664
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga echt voor elke scheet naar de dokter straks
"dokter, ik moest me toch een scheet laten vanochtend! stinken dat ie deed! wat kan het zijn!??!
put
your
clothes
on!
  maandag 5 december 2005 @ 23:14:49 #29
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32849791
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:10 schreef Jerruh het volgende:
"dokter, ik moest me toch een scheet laten vanochtend! stinken dat ie deed! wat kan het zijn!??!
"Geen idee maar je bent toch verzekerd dus ik schrijf 1 uur en 30 minuten aan spreekuur kosten. Wil je nog wat pillen van mijn vaste leverancier mee? Ik krijg altijd cadeautjes van ze zolang ik hun pillen slijt."
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32849934
Leuk hè, de VVD
  maandag 5 december 2005 @ 23:19:43 #31
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_32849941
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef livEliveD het volgende:

[..]

"Geen idee maar je bent toch verzekerd dus ik schrijf 1 uur en 30 minuten aan spreekuur kosten. Wil je nog wat pillen van mijn vaste leverancier mee? Ik krijg altijd cadeautjes van ze zolang ik hun pillen slijt."
"ok, ik zie je morgen wel weer! ik voel namelijk weer wat opkomen!, tja de winter komt er aan he!"
put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:15:55 #32
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_32851608
Volgens mij word ik (en met mij nog een x aantal miljoen nederlanders) weer diep in m'n roestige sherrifsster genaaid door die ballen-tent onder leiding van JP, nu dit geintje uitgevoerd gaat worden.. Maar ach, what's new, he
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_32869803
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Pillen moet je niet doen dan. Daar gaat je no-claim
pi_32870017
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ikke 111,- straks..

Noemen jullie eens wat zorgverzekeraars op.. Dan ga ik ook orienteren
Ik heb me er nooit mee bezig gehouden en heb nog niks geregeld :S bhalve me zorgtoeslag..
(ligt aan de stand van de sterren en me geboorte-datum ofzo)
Persoonlijk vind ik CZ wel scherp in prijs. Maar zoals bij alle maatschappijen ligt het wel aan wat je kiest.
(Een eigen Risico of aanvullende verzekering ja of nee).
De site van independer (.nl) is wat dat betreft ook best duidelijk. Kun je wel een redelijke vergelijking maken.

En met die zorgtoeslag....tja...wat zal ik zeggen....

Er zijn er maar bar weinig die er iets aan hebben. Woon je samen met een vriend die meer verdient dan jou moet je verplicht toeslagpartners zijn, waardoor je saampjes mooi boven de grens uitkomt...... toeslag..........
(gelukkig helpt mijn vriend me wel maar het idee is toch stom)
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:28:42 #35
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_32870081
Heerlijk, ik heb ook nog geen recht op de zorgtoeslag. Gelukkig kom ik al goed rond. Oh, wacht, toch niet.
For great justice!
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:10:32 #36
108862 a-child-in-chains
pi_32874747
Betaal ik als man zijnde met een zorgverzekering nou ook standaard voor de pil
(terwijlik die niet gebruik) ?

[ Bericht 0% gewijzigd door a-child-in-chains op 07-12-2005 17:36:16 ]
No room for the unlucky.
pi_32882957

ik ga er 58 euro in de maand op VOORUIT

me baas gaat het hele bedrag vergoeden en ik betaalde 58euro

het bedrag wat me baas gaat betalen voor me is 104 maar dat boeit me niets haha

ik denk dat wij 1 van de weinige zijn die erop vooruit gaan...

I LOVE JOE MY BOSSSSSSSSS
No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the sources of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:31:43 #38
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32883065
Overigens heb je tot volgend jaar maart de tijd om over te schakelen op een nieuwe verzekeraar wanneer je ontevreden mocht zijn over het aanbod van je huidige verzekeringsmaatschappij. Deze moeten half december uiterlijk hun aanbod hebben verzonden en dan heb je dus nog 3,5 maand de tijd om de diverse offertes te bekijken. Wel is het handig om zo snel mogelijk nadat ze beschikbaar komen de offertes + voorwaarden bij ze aan te vragen.
pi_32883179
Ik ga ¤105,- euro betalen bij de CZ voor de Basis+aanvullend+tandarts.

Heb al vergeleken en gekeken bij andere verzekeraars, maar ik blijf toch bij CZ.
pi_32883491
IK betaal nu 95 euro per maand en ga vanaf volgend jaar via de collectieve ziektekostenverzekeraar via mn werk 89 euro betalen. Ik ga dus minder dokken voor zelfde pakket
Daarnaast krijg ik (maar dat staat hier buiten) ook nog eens 100% woon-werkverkeer vergoeding....
  woensdag 7 december 2005 @ 09:15:37 #41
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_32883606
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:08 schreef KonnieKipke het volgende:
IK betaal nu 95 euro per maand en ga vanaf volgend jaar via de collectieve ziektekostenverzekeraar via mn werk 89 euro betalen. Ik ga dus minder dokken voor zelfde pakket
Daarnaast krijg ik (maar dat staat hier buiten) ook nog eens 100% woon-werkverkeer vergoeding....
Ik weet nog niet wat ik ga betalen, maar die woonwerkverkeervergoeding is top! Dat wordt 4 km per dag declareren! Lekker zo op de fiets
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  woensdag 7 december 2005 @ 09:26:10 #42
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_32883728
Ik betaalde 58 euries bij de Menzis...
Nu moet ik voor dat zelfde fokking pakket volgende maand 128 euro dokken!

Jaa daaag!!
Ik ben niet van plan om aan deze geldtrekkerij mee te doen!
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_32883787
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:26 schreef Zeverzak het volgende:
Ik betaalde 58 euries bij de Menzis...
Nu moet ik voor dat zelfde fokking pakket volgende maand 128 euro dokken!

Jaa daaag!!
Ik ben niet van plan om aan deze geldtrekkerij mee te doen!
gewoon onverzekerd door et leven gaan.....
wij betalen wel voor je joh... doen we al voor genoeg van die GRAFHONDEN die niet verzekerd zijn maar door de lieve mensjes van et ziekenhuis toch geholpen moeten worden als ze op sterven liggen...

niet verzekerd en toch ziek STERF LEKKER voor mijn part... had je maar verzekerd moeten zijn...
het is ONEERLIJK verdeeld in deze wereld
No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the sources of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.
  woensdag 7 december 2005 @ 09:35:44 #44
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_32883874
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:29 schreef DrugTherapy het volgende:

[..]

gewoon onverzekerd door et leven gaan.....
wij betalen wel voor je joh... doen we al voor genoeg van die GRAFHONDEN die niet verzekerd zijn maar door de lieve mensjes van et ziekenhuis toch geholpen moeten worden als ze op sterven liggen...

niet verzekerd en toch ziek STERF LEKKER voor mijn part... had je maar verzekerd moeten zijn...
het is ONEERLIJK verdeeld in deze wereld
Luister omdat ik net over die minima grens heen pis krijg ik er geen vergoeding voor.
Nu mag ik ineens het dubbele gaan betalen en dat moet ik zo maar gaan slikken?

Tief es lekker op jongen!
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
  woensdag 7 december 2005 @ 09:56:20 #45
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32884272
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:18 schreef DrugTherapy het volgende:

ik ga er 58 euro in de maand op VOORUIT

me baas gaat het hele bedrag vergoeden en ik betaalde 58euro

het bedrag wat me baas gaat betalen voor me is 104 maar dat boeit me niets haha

ik denk dat wij 1 van de weinige zijn die erop vooruit gaan...

I LOVE JOE MY BOSSSSSSSSS
Mijn baas betaald 30 euro en mijn zorgverzekering gaat 81 euro kosten. Zometeen betaal ik dus 51 euro ipv 65 . Krijg btw geen zorgtoeslag.

Verder worden er per january 2006 nog een aantal premies afgeschaft waardoor ik onder de stree[ netto meer over ga houden
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  woensdag 7 december 2005 @ 09:58:46 #46
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32884327
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:35 schreef Zeverzak het volgende:

[..]

Luister omdat ik net over die minima grens heen pis krijg ik er geen vergoeding voor.

Dan doe je toch iets verkeerd als sales manager zijnde
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  woensdag 7 december 2005 @ 10:01:54 #47
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32884380
Ik ga het gewoon eens anders doen. Ik ga voor de allergoedkopste die ik kan vinden, met het allerhoogste eigen risico en alleen een tandartspakket als aanvulling. Ik zorg gewoon dat ik altijd 500 euro achter de hand heb om het ER op te vangen en dan ga ik er vet op vooruit ivm vorig jaar.

Ik vind het wel best met al die verhogingen, ben toch nooit ziek ofzo.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:03:39 #48
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_32884410
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:01 schreef kippenek het volgende:
Ik ga het gewoon eens anders doen. Ik ga voor de allergoedkopste die ik kan vinden, met het allerhoogste eigen risico en alleen een tandartspakket als aanvulling. Ik zorg gewoon dat ik altijd 500 euro achter de hand heb om het ER op te vangen en dan ga ik er vet op vooruit ivm vorig jaar.

Ik vind het wel best met al die verhogingen, ben toch nooit ziek ofzo.
dan ben je dus per 1 januari 500 euro armer!
reach out and touch faith
pi_32884414
pfff soms ben ik blij niet meer in NL te wonen.
hier betaalt m'n baas mijn basisverzekering en ik zelf de aanvulling à 20¤
  woensdag 7 december 2005 @ 10:04:46 #50
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32884432
quote:

[..]

En dat zou moeten betekenen dat iemand anders er maar voor moet opdraaien? Lekkere instelling heb jij
  woensdag 7 december 2005 @ 10:06:03 #51
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32884454
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:03 schreef ozzyat105 het volgende:

[..]

Moet je het eigen risico voorruit betalen
pi_32884463
Voor jongeren/studenten zijn er speciale zorgverzekeringen o.a. VGZ heeft een studenten verzekering (18 t/m 27) en daarbij betaal je ¤14 extra en daar zitten ookjestandaard tandarts behandelingen in. En allemaal onzin zoals gehoorapparaten zijn daaruit gehaald !

Mischien wel makkelijk voor veel studenten/adolesenten hier !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 7 december 2005 @ 10:17:24 #53
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32884659
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:03 schreef ozzyat105 het volgende:

[..]

Eh, want?
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:17:34 #54
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_32884663
Mis ik het nu compleet in dit topic?
Jullie praten alleen over de te betalen premie, maar ik hoor niemand over de inkomensafhankelijke bijdrage van 6,5% van je bruto salaris....

Inkomensafhankelijke bijdrage

Naast de nominale premie betaalt iedereen met een inkomen een inkomensafhankelijke bijdrage. Deze bijdrage bedraagt 6,5% over het inkomen tot een grens van ongeveer ¤ 30.000,-. De bijdrage wordt automatisch op uw loon ingehouden. Uw werkgever of uitkeringsinstantie is, onder voorbehoud van enkele uitzonderingen, verplicht deze bijdrage volledig aan u te vergoeden. Zelfstandigen ontvangen een aanslag van de Belastingdienst.
Shaven..... not furred
pi_32884746
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef bastardhost het volgende:
Jullie praten alleen over de te betalen premie, maar ik hoor niemand over de inkomensafhankelijke bijdrage van 6,5% van je bruto salaris....

Naast de nominale premie betaalt iedereen met een inkomen een inkomensafhankelijke bijdrage. Deze bijdrage bedraagt 6,5% over het inkomen tot een grens van ongeveer ¤ 30.000,-. De bijdrage wordt automatisch op uw loon ingehouden. Uw werkgever of uitkeringsinstantie is, onder voorbehoud van enkele uitzonderingen, verplicht deze bijdrage volledig aan u te vergoeden. Zelfstandigen ontvangen een aanslag van de Belastingdienst.
dus zou je hier eigenlijk niets van moeten merken

of lees ik et fout???
  woensdag 7 december 2005 @ 10:22:40 #56
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32884754
quote:

WTF

Met mijn 26.000 per jaar kom ik dus net niet in aanmerking voor zorgtoeslag en ik moet ook nog eens 6.5% betalen.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:23:03 #57
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32884759
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:22 schreef DrugTherapy het volgende:

[..]

dus zou je hier eigenlijk niets van moeten merken

of lees ik et fout???
Volgens mij dus ook.

Leve het geschuif met potjes geld! Hoera voor de ambtenaren!
pi_32884778
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:23 schreef kippenek het volgende:

[..]

Volgens mij dus ook.

Leve het geschuif met potjes geld! Hoera voor de ambtenaren!
het enige nadeel is dat je baas meer moet gaan betalen....
boeiend die heb toch zat
pi_32884885
quote:

Als je in het ziekenfonds zit heb je dit al hoor...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 7 december 2005 @ 10:32:06 #60
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_32884960
Dit ga je zeker merken, want uit je bruto salaris wordt éérst 6,5% afgehouden voor de bijdrage. Je basissalaris voor berekening Loonheffing zal dus dalen, wat ook een lager netto loon zal opleveren.

Voorheen was dit iets van 1.7% ZFW (en 6,25% voor de werkgever). Particulieren betaalden deze 1,7% niet. Er is dus verschil, tenzij je een baas hebt die die 6,5% voor zijn rekening neemt in welk geval je bruto salaris gelijk blijft.
Shaven..... not furred
  woensdag 7 december 2005 @ 10:36:27 #61
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32885058
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:32 schreef bastardhost het volgende:
Dit ga je zeker merken, want uit je bruto salaris wordt éérst 6,5% afgehouden voor de bijdrage. Je basissalaris voor berekening Loonheffing zal dus dalen, wat ook een lager netto loon zal opleveren.

Voorheen was dit iets van 1.7% ZFW (en 6,25% voor de werkgever). Particulieren betaalden deze 1,7% niet. Er is dus verschil, tenzij je een baas hebt die die 6,5% voor zijn rekening neemt in welk geval je bruto salaris gelijk blijft.
Okay, ik snap er nu officieel geen zak meer van. Waarom gaan ze er allemaal van uit dat je een diploma economie en belastingrecht hebt?

Nou goed, het goedkoopste van het goedkoopste nemen dus. Dat werkt in de supermarkt ook.
pi_32885085
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:36 schreef kippenek het volgende:

[..]

Okay, ik snap er nu officieel geen zak meer van. Waarom gaan ze er allemaal van uit dat je een diploma economie en belastingrecht hebt?

Nou goed, het goedkoopste van het goedkoopste nemen dus. Dat werkt in de supermarkt ook.

ik ben et ook effe kwijt

gelukkig ga ik erop vooruit dus verdiep ik me der ook niet in
  woensdag 7 december 2005 @ 10:38:40 #63
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32885099
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:37 schreef DrugTherapy het volgende:

[..]

ik ben et ook effe kwijt
Dit zijn allemaal maatregelen voor en door VVD'ers. Die hebben een fixatie op getalletjes en fiscusdingen enzo.
pi_32885190
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:32 schreef bastardhost het volgende:

Je werkgever vergoedt dit
pi_32885294
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:43 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Je werkgever vergoedt dit
jij weet veel

op van WGR ???
pi_32885313
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:48 schreef DrugTherapy het volgende:

[..]

jij weet veel

op van WGR ???
pi_32885947
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:06 schreef ForumGek het volgende:
Mischien wel makkelijk voor veel studenten/adolesenten hier !
Zo hey, en dan nog ga ik nog 33 euro per maand op achteruit in plaats van 40

pi_32886425
Server Error in '/Zorgverzekeringen' Application.
Server Too Busy
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: Server Too Busy

Fucking ongelooflijk dit!
pi_32886465
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef Apfel het volgende:

[..]

Zo hey, en dan nog ga ik nog 33 euro per maand op achteruit in plaats van 40

Wat wil je nou dan? Dat ik je die ¤33 p/m ff ophoest? Iedereen zit hier toch mee, ik kom met een verzachting. Omdat iedereen zit te zeiken, en dan is het nog niet goed. Krijg ff snel een ziekte en ik hoop dat je verzekering het niet vergoed !
Fingerspitzgefühl
pi_32887250
Het zit jou dan ook wel erg hoog zeg om me gelijk een ziekte te wensen?

Die ziektekosten zal me worst wezen. Wat ik wil zeggen is dat diegene met een gemiddeld tot minimaal inkomens er weer op achteruit gaan terwijl ze daar in Den Haag stug vol blijven houden dat de koopkracht er op vooruit gaat. Terwijl de particulieren er weer op vooruit gaan.

Verder nog een fijn leven hoor
pi_32887310
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:09 schreef Apfel het volgende:
Het zit jou dan ook wel erg hoog zeg om me gelijk een ziekte te wensen?

Die ziektekosten zal me worst wezen. Wat ik wil zeggen is dat diegene met een gemiddeld tot minimaal inkomens er weer op achteruit gaan terwijl ze daar in Den Haag stug vol blijven houden dat de koopkracht er op vooruit gaat. Terwijl de particulieren er weer op vooruit.

Verder nog een fijn leven hoor
Wat jij vergeet is dat er veel andere zaken zijn, die qua lasten omlaag gaan, maar dat vergeet zo ongeveer iedereen. (daarnaast word je netto-inkomen ook hoger)
pi_32887360
Dat de rest misschien zo achterlijk is om alleen te klagen over de brief die ze van hun zorgverzekeraar krijgen. Ik heb alles op een rij gezet en het komt er op neer dat ik er op achteruit ga.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:17:34 #73
134240 Cryonic
ijskoud het lekkerste
pi_32887471
111 ipv 84 nu noem ik niet echt een vooruitgang voor hetzelfde pakket
pi_32887583
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:49 schreef Lexie het volgende:
Besef je dan wel wat voor pakket je hebt?
Ben je dan net zo verzekerd als voorheen?
Zit de tandarts erbij in?
Tandarts toeslag, kost 10 euro en nog wat .
De zorgtoeslag, gaat volgens mij alleen uit van het basispakket.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_32887610
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:17 schreef Cryonic het volgende:
111 ipv 84 nu noem ik niet echt een vooruitgang voor hetzelfde pakket
120 i.pv. 57
Voor hetzelfde pakket.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 7 december 2005 @ 12:27:01 #76
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_32887695
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:23 schreef paddy het volgende:

[..]

120 i.pv. 57
Voor hetzelfde pakket.
Zelfde hier..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 7 december 2005 @ 12:37:13 #77
133805 MYND
Choose your alter ego !!
pi_32887916
Ik schijt over deze hele regering en hun manier van werken. Het is gewoon allemaal laatste minuten werk wat ze doen niemand weet nu precies hoe het zit! Je word gewoon voor de gek gehouden als burger en je moet het maar accepteren nou die graftyfushonden ga ik dus mooi wegstemmen bij de volgende verkiezingen. WAT EEN HOEREN ZEG!

Ben maar een fucking student eerst betaalde ik 43 nu 96 is gewoon meer dan het dubbele voor minder dekking nog wel! En ja hoor we gaan er allemaal op vooruit amehoela is dat alsof mijn loontje nu zoveel gaat stijgen om dat te compenseren, ja met 2 euro zeker. En ja hoor alles wordt volgend jaar ook goedkoper he??? zodat we er op koopkracht op vooruit gaan....vuile rotmongolen die ze zijn!
The future lies before you, like paths of pure white snow. Be careful how you tread it, for every step will show.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:38:50 #78
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32887952
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Wat jij vergeet is dat er veel andere zaken zijn, die qua lasten omlaag gaan, maar dat vergeet zo ongeveer iedereen. (daarnaast word je netto-inkomen ook hoger)
Precies!! Ik heb van mijn werkgever 2 weken geleden een hele waslijst gekregen met de wijzigingen mbt de de premies per january 2006
  woensdag 7 december 2005 @ 12:40:27 #79
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32887995
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:37 schreef MYND het volgende:
Ik schijt over deze hele regering en hun manier van werken. Het is gewoon allemaal laatste minuten werk wat ze doen niemand weet nu precies hoe het zit! Je word gewoon voor de gek gehouden als burger en je moet het maar accepteren nou die graftyfushonden ga ik dus mooi wegstemmen bij de volgende verkiezingen. WAT EEN HOEREN ZEG!

Ben maar een fucking student eerst betaalde ik 43 nu 96 is gewoon meer dan het dubbele voor minder dekking nog wel! En ja hoor we gaan er allemaal op vooruit amehoela is dat alsof mijn loontje nu zoveel gaat stijgen om dat te compenseren, ja met 2 euro zeker. En ja hoor alles wordt volgend jaar ook goedkoper he??? zodat we er op koopkracht op vooruit gaan....vuile rotmongolen die ze zijn!
Misschien moet je eens verder kijken dan je neus lang is. Er zijn nu eenmaal wijzigingen nodig als we diezelfde zorg voorzieningen willen handhaven!
  woensdag 7 december 2005 @ 12:44:08 #80
133805 MYND
Choose your alter ego !!
pi_32888096
Ja, dat klopt die wijzigingen zijn wel nodig ja na jaren van uitkeringen verlenen aan luie niet werkende mensen.De werkende klasse mag nu weer flink dokken. Maar de MANIER waarop ze het doen is gewoon lomp. Geen goede voorlichting en in een keer een fucking stijging van meer dan 100% ja donder op! En wie weet wat er volgend jaar gaat gebeuren? Dan verhogen ze die premies dalijk nog meer die honden!
The future lies before you, like paths of pure white snow. Be careful how you tread it, for every step will show.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:44:23 #81
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_32888103
Je kan natuurlijk zelf ook een offerte aanvragen bij verschillende verzekeraars Of bereken op hun site hoeveel je gaat betalen. Er zijn grote verschillen. Zeker de moeite waard. Beter dan op je gat wachten tot er iets in de bus valt waar je het zws niet mee eens bent en dan alsnog zoeken naar iets goedkopers.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:48:20 #82
133805 MYND
Choose your alter ego !!
pi_32888208
Wat een homo's zeg. Ik betaal dalijk gewoon 100 euro voor iets wat ik nieteens gebruik!

Hoe bedoel je de vergrijzing slaat toe in Nederland?????
pi_32888244
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:48 schreef MYND het volgende:
Wat een homo's zeg. Ik betaal dalijk gewoon 100 euro voor iets wat ik nieteens gebruik!

tis niet alleen vergrijzing ook voor de verzwarting
dat geld gaat gewoon op de grote hoop...
  woensdag 7 december 2005 @ 12:54:15 #84
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32888364
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:48 schreef MYND het volgende:

De werkende klassen moeten steeds meer lasten dragen omdat het aantal niet werkende groeit. Dit aantal zal in de toekomst zeer snel stijgen dus wen er maar aan of vertrek, dit is nog niks met wat komen gaat.
pi_32888390
GEEN GEZEIK IEDEREEN RIJK

woensdag 7 december 2005 @ 12:56:42 #86
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32888440
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:54 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

De werkende klassen moeten steeds meer lasten dragen omdat het aantal niet werkende groeit.
Gek he? Voor mijn vriendin is het financieel aantrekkelijker om thuis te gaan zitten mutsen ipv part-time te werken. Dan krijgt ze opeens wél zorgtoeslag en allemaal leuke andere extraatjes.

Nee, werken wordt écht beloond hoor in dit prutsland. .
pi_32888493

Ik heb bericht gehad van mijn verzekeraar.
En geweldig... ik heb een superpolis. Precies zoals het nu is. En ik word niet uitgesloten voor iets.
Alleen gaat het me een fucking 60 euro per maand meer kosten!!!!
  woensdag 7 december 2005 @ 13:05:49 #88
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_32888660
Krijg je geen compensatie dmv de zorgtoeslag, Kleintje?
pi_32888696
Nope, eigen baas...
Pas aan het eind van het jaar kijken ze ernaar... en ik weet nu al dat ik alles zelf mag betalen...
  woensdag 7 december 2005 @ 13:07:04 #90
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32888697
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:56 schreef kippenek het volgende:

[..]

Gek he? Voor mijn vriendin is het financieel aantrekkelijker om thuis te gaan zitten mutsen ipv part-time te werken. Dan krijgt ze opeens wél zorgtoeslag en allemaal leuke andere extraatjes.

Nee, werken wordt écht beloond hoor in dit prutsland. .
EENSCH!! Hard werken moet weer beloont worden in dit land
  woensdag 7 december 2005 @ 13:09:31 #91
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_32888758
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:07 schreef Kleintje het volgende:
Nope, eigen baas...
Pas aan het eind van het jaar kijken ze ernaar... en ik weet nu al dat ik alles zelf mag betalen...
Jakkes, da's minder, zeg.
Dan ga je idd best een flink bedrag per maand betalen. Hoop dat ze dat hele ziektekosten-gebeuren nog een beetje bij gaan schaven. Want het is allemaal nog nieuw momenteel. Zullen echt nog wel haken en ogen aan zitten.
pi_32889003
Ik ga van 30 euro naar 93 euro
Krijg ik no claim terug en evt subsidie terug ben ik nog het dubbele kwijt
En dat terwijl ik nooit bij de dokter te bekennen ben. En het leukste is nog dat als je naar je huisarts gaat je noclaim gehandhaafd blijft
Volgens mij was die hele regel erop gericht het aantal onzinbezoekjes terug te dringen en dan ga je 50x per maand naar de huisarts en dan nog behoud je je no claim korting
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32889144
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Zelfde hier..
En de zorgtoeslag is dus alleen voor het basispakket
pi_32889334
Van 46, - naar 99,- Basis 88,-, dat kan volgens mij zeker goedkoper.
Whatever I want.
pi_32889373
Ik heb nog steeds geen aanobd van mijn eigen verzekeraar ontvangen
pi_32889442
quote:

[..]

Bij hoeveel zit je op de minima grens dan?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32889534
Voor de 15e zul je deze ontvangen
Fingerspitzgefühl
pi_32889540
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Wat gaat er aan lasten omlaag dan?
pi_32889866
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:31 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb nog steeds geen aanobd van mijn eigen verzekeraar ontvangen
Die hebben tot 15 december de tijd dus kan nog eventjes duren.
pi_32889942
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga van 30 euro naar 93 euro
Krijg ik no claim terug en evt subsidie terug ben ik nog het dubbele kwijt
En dat terwijl ik nooit bij de dokter te bekennen ben. En het leukste is nog dat als je naar je huisarts gaat je noclaim gehandhaafd blijft
Volgens mij was die hele regel erop gericht het aantal onzinbezoekjes terug te dringen en dan ga je 50x per maand naar de huisarts en dan nog behoud je je no claim korting
Ik 9 keer per jaar met kind naar ziekenhuis, en dus geen no claim korting hoor
Wees gerust, en hoop dat je nooit ziek wordt

Oh ja, en uiteraard je kind ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')