... mag ik hoogervorst alvast even een thermometer in zijn kont steken om te kijken of ie niet aan gruwelijk hoge koorts- en ijlaanvallen lijdt? het is begin december en hij pronkt met zijn paradepaardje die over minder dan een maand begint. over een maand!!!!
* IBG weet begot nog niet hoe het zit met lastenverlichting via stufi, terwijl we over een maand vrolijk mogen gaan betalen
* de meeste mensen hebben van hun huidige verzekering nog geen aanbieding gehad (wat inhoudt dat je die verzekering kan kiezen voor je pakket)
* je betaalt fucking 100 euro voor een basispakket waarvan je niet eens naar de tandarts kan gaan. ja zwangerschapsgebeuren, daar heb ik als 23 jarige mannelijke student wat aan he...
als ik er beter van zou worden, was het altijd leuk geweest, natuurlijk, maar ik bel de een slag in de rondte om op de hoogte te geraken van vanalles maar mijn verzekeringsmaatschappij weet nog niks, IBG kan mij niet vertellen of we nou als student nog kortingen krijgen want dat gaat via het kabinet etc etc..
haske fijn dat ze iets willen uitvoeren maar dit afgeraffel van nota bene een grandioos publieke moeilijke beslissing vind ik regelrecht een flater van jewelste. en die arrogante kutkop van hoogervorst bij elk interview of op tv waarin ie net doet alsof we een stel nijntjekleuters zijn die het maar niet willen snappen? ik krijg in ieder geval de gigantische neiging om zijn pisbuis te intuberen met de dikste buizen die er in omloop zijn.
put
your
clothes
on!