Smaken verschillen qua uiterlijkheden, maar ze zien er inderdaad allemaal heel goed uitquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Maar maar maar ik kan niet stemmen, onmogelijk, want met je ene stem doe je het andere beestje tekort.
Maar we weten met zijn allen dat het een spel is, en we alle dieren even liev vinden he![]()
Wat een hoop maren ook bloes
* Bluezz gaat erg nadenken deze week.
Thxquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:04 schreef paddy het volgende:
Wie heeft die foto van Julia zo mooi ingezoomd?
Echt mooi gedaan
Sluit ik mij enorm bij aan. Heel goed verzorgd.quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een werk trouwens Inkie! En wat ontzettend handig, die pagina's per categorie. Hulde!![]()
Dank je, zal het haar zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Julia sprong er voor mij direct uitHeerlijk koppie, ik vind haar wel een hondenversie van Jewel!
Zie in je avater Verbal pas echt goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sluit ik mij enorm bij aan. Heel goed verzorgd.
En nu nog even diep nadenken over wie er wat mij betreft na Pjotr en Moby op de 2e plaats mogen eindigen
V.
Oh, het was jij dusquote:
Dit is wel komisch, heel veel mensen denken dat, terwijl het dus niet zo is. Als je gewoon iedere dag ene beetje met haar kroelt, en daarbij je vingers door haar vacht haalt, blijft deze heerlijk zacht. Ik heb afgelopen week toevallig voor het eerst in 7 maanden klitjes eruit geknipt, ze had er twee, omdat ze nu zwanger is en ik haar minder lastig val met mijn gefriemelquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef paddy het volgende:
Dank je, zal het haar zeggenik vind die van jou ook bijzonder mooi, maar is dat niet verschrikkelijk veel werk?
Het is nu moeilijk te zeggen omdat ze zwanger is, dat brengt haar hormoonhuishouding redelijk op hol, maar over het algemeen is ze hartstikke lief en op schoot is ze ook altijd vrij rustig, ze krijgt graag veel aandacht... als ze bij me zit en ik doe intussen iets anders gaat ze mn aandacht lopen trekken zodat ik haar weer ga aaienquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef paddy het volgende:
Is Jewel (toepasselijke naam trouwens) aanhankelijk?
Wat een scheetje!!!O+quote:
Tranen liepen over mn wangen van het lachen, dat muziekje eronder !!quote:
Dat is neef Jasper (de hond van mijn moeder). Dikke vriendjes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Vee![]()
Wat schetig dat kleine pjotrtje
Wie is die grote bruine hond?
Petit Basset Griffon Vendeen.... toch ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil ook een Pjotr!
Wat is het er voor een?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |