Slaat toch helemaal nergens op!? Roel is vooral pissig op haar omdat ze op hem gestemd heeft. Dat is altijd het geval. Joost heeft op hem gestemd en hoppa het was een klootzak. Joost stemt niet meer en hij is opeens tof. Vorige week is Roel erachter gekomen dat Lieske al 2 keer op hem gestemd heeft en het is een misselijk wicht. Daarbij vind ik het ook erg schijnheilig dat hij het niet recht in haar gezicht zegt. Hij was toch direct en eerlijk tegen de mensen?quote:Op zondag 4 december 2005 22:14 schreef Bartoli het volgende:
Roel denkt alleen Lies shut your fucking mouth bitch
hebben ze wel door maar hebben verrekte weinig tegengas gegevenquote:Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat ze het nog niet doorhebben allemaal.
Geloof ik niet. Ik denk dat ze onder haar branie behoorlijk labiel is en dat dat de reden is voor die bekentenis. Van toen af aan begon het geklef, maar er is later nog een avond geweest dat chantal haar helemaal in een hoek lulde. Ook toen draaide ze weer door en vanaf dat moment was er een behoorlijke toename van het geklef..d.w.z: roel die "wilde" en zei die maar steeds om bevestigingen van hem vroeg.quote:Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt steeds duideljker te worden. Die plompverloren 'bekentenis' toen, vlak na het nomineren. Mevrouw houdt erg van toneelspelen. Tot nu toe lukt het haar aardig. Alles voor de poen.
met dit verschil dat Rob er zich bewust van was en Dido blijkbaar in een wereld leeft waar iedereen haar als koningin ziet...quote:Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Als je het zo stelt is het een 2de Rob![]()
Eigenlijk merk je toch alleen bij Roel dat hij er mee zit. Hoop dat het hele gezeik nu is afgelopen en dat Roel haar gewoon dumpt.quote:Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat ze het nog niet doorhebben allemaal.
`Dat vind ik nu ook, is voor mij een teken dat ze doorhebben dat het een een geheime opdracht is die ze niet willen verpestenquote:Op zondag 4 december 2005 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Typisch dat Dido en/ of Roel niet gewoon zegt/ zeggen: we zouden het fijn vinden vannacht samen een slaapkamer te hebben
dat gevoel deel ik wel met je....quote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben half om. Het blijft het liefst Lieske, maar als het NatteLie of Dido is maakt het me eigenlijk ook geen flikker uit.
blijf erbij dat ik totaal anti lieske ben
Tja blijf het rare opdracht vinden ... gewoon iemand irriteren en proberen leuke verliefdheid te verpesten.quote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef melke het volgende:
Roel is ook pissig omdat hij geen privacy krijgt met Dido. Hij irriteert zich duidelijk meer dan voorheen
Nee tuurlijk niet. Ze willen niet buiten de groep vallen en Dido geilt op aandacht, die ze nu volop krijgt. Als ze nu gaan zeggen we willen bij elkaar zijn dan is dat klote voor Nathalie en dat wil Dido nietquote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef farceman het volgende:
[..]
`Dat vind ik nu ook, is voor mij een teken dat ze doorhebben dat het een een geheime opdracht is die ze niet willen verpesten
Van mij welquote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef melke het volgende:
Dido en Roel liggen naast elkaar, mag dat?
Zit jij daar ook bij dan???quote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat gevoel deel ik wel met je....![]()
maar dat komt omdat ze lid van vindicat is bij mij.....![]()
Nee, het werd eens tijd. Leuk dat ze elkaar leuk vinden, maar ze lieten de rest duidelijk links liggen. Belachelijk dat middagdutje en dat vroeg gaan slapen. Erg sociaal tov de groep. Daarbij is die verliefdheid volgens mij een illusie. Ik geef ze 4 weken na het aflopen van BB en de verliefdheid is wegquote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja blijf het rare opdracht vinden ... gewoon iemand irriteren en proberen leuke verliefdheid te verpesten.
Hummie is verplicht de twee te belonen.
Roeland lijkt mij nou ook niet echt de stabielste persoon in een relatie eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, het werd eens tijd. Leuk dat ze elkaar leuk vinden, maar ze lieten de rest duidelijk links liggen. Belachelijk dat middagdutje en dat vroeg gaan slapen. Erg sociaal tov de groep. Daarbij is die verliefdheid volgens mij een illusie. Ik geef ze 4 weken na het aflopen van BB en de verliefdheid is weg
Laat die opdracht nog maar 2 dagen langer duren. Dan barst de bom nog wel!quote:Op zondag 4 december 2005 22:21 schreef ART het volgende:
Mijn god, wat baalt Roel...
Onweer in zijn kop.
Ik geef ze vier dagen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, het werd eens tijd. Leuk dat ze elkaar leuk vinden, maar ze lieten de rest duidelijk links liggen. Belachelijk dat middagdutje en dat vroeg gaan slapen. Erg sociaal tov de groep. Daarbij is die verliefdheid volgens mij een illusie. Ik geef ze 4 weken na het aflopen van BB en de verliefdheid is weg
Het is een leuk idee het zorgt voor lig te actie in het huis.quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja blijf het rare opdracht vinden ... gewoon iemand irriteren en proberen leuke verliefdheid te verpesten.
Hummie is verplicht de twee te belonen.
NEEEEEEE!! in tegendeel......quote:
Dit is prachtig,hij die overal schijt aan heeft ligt nu naar josti te luisteren.quote:Op zondag 4 december 2005 22:21 schreef ART het volgende:
Mijn god, wat baalt Roel...
Onweer in zijn kop.
Maar goed klef en bef kunnen vanaf nu overdag niet meer op bed liggen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef melke het volgende:
[..]
nah, MITS Chantal haar opwacht en de les leest, dan krijgt roel er weer een nachtje bijquote:
Als dat het is waar iemand op beoordeeld wordt....... wie brengt er eigenlijk wel verandering?quote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed zo,Lieske brengt geen verandering .
Suggereer je nu dat Roeland niet objectief kan redenerenquote:Op zondag 4 december 2005 22:23 schreef vw_caddy het volgende:
Roeland lijkt mij nou ook niet echt de stabielste persoon in een relatie eerlijk gezegd.
Inderdaad anders zou hij niet met Dido omgaan.quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Roeland niet objectief kan redeneren![]()
![]()
![]()
Roel is heel objectief in zijn subjectieve redeneneringenquote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Roeland niet objectief kan redeneren![]()
![]()
![]()
Heb jij ander idee dan,nog langer kijken is een ramp en Dido eruit brengt denk een hele verandering aan.quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Als dat het is waar iemand op beoordeeld wordt....... wie brengt er eigenlijk wel verandering?![]()
als de geheime opdracht mislukt en de weekopdracht mislukt dan krijgen ze extreem zwaar rantsoen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef Bartoli het volgende:
tsja als ze vannacht zo gaan slapen geef ik ze 5 minuten en de opdracht is mislukt. Als iedereen slaapt kunnen ze nooit controleren wat klef en bef doen. Met andere woorden de opdracht zal weer verlengd worden vrees ik als dat gebeurd. Maar als Hummie slim is geeft ze die Naat, Josti, Lies en Ing maar een zwaardere opdracht als straf ofzo
Eensch, dat slaat helemaal nergens op. Is toch bizar hoe Dido zich gedraagt. Ze is zogenaamd verliefd op Roel (maar ik denk dat ze dat voor een maximum aan zendtijd doet, want ze wil duidelijk winnen), maar hamert er bij hem steeds op dat ze niet weet hoe het buiten het huis zal gaan. Ze houdt 'm gewoon aan het lijntje. Ik ben verder niet dol op Roel maar heb wat dat betreft wel medelijden met hem.quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Trouwens, ze zei het toch feitelijk ook bij de exit-avond: het voelde als uit maken. Als je echt verliefd bent hoop je of dat je beide blijft of vreest dat je uit elkaar gaat, maar je instellen op "uit maken"?
zal Josti blij mee zijn met een zwaar rantsoenquote:Op zondag 4 december 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
als de geheime opdracht mislukt en de weekopdracht mislukt dan krijgen ze extreem zwaar rantsoen.
ik vind het al onzinnig dat die opdracht gewoon niet mislukt is. Wat is dit voor mietjesgedrag en laten ze erbij ook maar niet mogen sporten,drinken en roken en niet onder de douchequote:Op zondag 4 december 2005 22:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zal Josti blij mee zijn met een zwaar rantsoen![]()
Lama komen krijgen we ruzie want door weinig eteb, drinken enzo krijgt iedereen een kort lontje. Dus laat de bom maar barsten dan
Dat kind heeft er nogal lange tijd over gedaan totdat ze wist hoe ze moest tongen!!!quote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef farceman het volgende:
er hoeft geen klef politie te zijn want dido wilt sowieso niet zoenen volgens mij
Ja maar je had het over Lieske eruit. Ik weet wel zeker dat Dido eruit een hele grote verandering zal brengenquote:Op zondag 4 december 2005 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb jij ander idee dan,nog langer kijken is een ramp en Dido eruit brengt denk een hele verandering aan.
Denk het ook niet,ze duwde hem net al weg.quote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef farceman het volgende:
er hoeft geen klef politie te zijn want dido wilt sowieso niet zoenen volgens mij
zat ik ook te denken...wordt nu wel makkelijk voor haar..nu hoeft ze het zelf niet op te lossen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef farceman het volgende:
Ja een hele grote, maar geen interessante...quote:Op zondag 4 december 2005 22:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar je had het over Lieske eruit. Ik weet wel zeker dat Dido eruit een hele grote verandering zal brengendat is hier een stukkie terug al beschreven.
Ik gun het Lieske om te blijven hoor,begrijp me niet verkeerd.quote:Op zondag 4 december 2005 22:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar je had het over Lieske eruit. Ik weet wel zeker dat Dido eruit een hele grote verandering zal brengendat is hier een stukkie terug al beschreven.
Je moet trouwens eens goed op Dido letten: ze kijkt ALTIJD waar de camera staat.quote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
zat ik ook te denken...wordt nu wel makkelijk voor haar..nu hoeft ze het zelf niet op te lossen.
Dat denk ik ook! Lieske eruit betekent dat er niets veranderd, alleen voor Ingrid. Want zij word dan massaal genomineerd. Het groepje van 3 moet dus uit elkaar!quote:Op zondag 4 december 2005 22:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar beste Wickedangel, daar is hij toch zelf bij? Ik heb er geen medelijden mee hoor, je laat je zo niet behandelenquote:Op zondag 4 december 2005 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben verder niet dol op Roel maar heb wat dat betreft wel medelijden met hem.
Nee johquote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik gun het Lieske om te blijven hoor,begrijp me niet verkeerd.
rare ideen hebben ze trouwens over infra-rood. ze denken dat er een speciale infraroodcamera is en roel beweerde dat ie snachts niet werkte, wat dido geloofde ...wat volgde was roels 3ehand.. doh...quote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je moet trouwens eens goed op Dido letten: ze kijkt ALTIJD waar de camera staat.
Moet je ook echt niet hebben,hij is gewoon echt oliedom.quote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar beste Wickedangel, daar is hij toch zelf bij? Ik heb er geen medelijden mee hoor, je laat je zo niet behandelenHij wel...
Misschien is het dit wel de bedoeling en heeft BB daarom deze geheime opdracht bedacht.quote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef melke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Lieske eruit betekent dat er niets veranderd, alleen voor Ingrid. Want zij word dan massaal genomineerd. Het groepje van 3 moet dus uit elkaar!
Hij is gewoon machteloos in z'n verliefdheid. Dat is toch menselijk.quote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar beste Wickedangel, daar is hij toch zelf bij? Ik heb er geen medelijden mee hoor, je laat je zo niet behandelenHij wel...
Helaas niemand meer,iedereen is al naar huis.quote:Op zondag 4 december 2005 22:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee joh
Ik was gewoon benieuwd wie jij vond dat wel iets toevoegd daarzo.
Niet om het een of ander maar dan komt er weer een 2e stemronde en dan moeten ze elkaar nog nomineren...Als Lieske erin blijft word de bank heel breed. Nathalie, Joost, Roel en Lieske zijn gegarandeerd genomineerd. Het word dus leuker als ze op elkaar moeten stemmen...quote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef melke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Lieske eruit betekent dat er niets veranderd, alleen voor Ingrid. Want zij word dan massaal genomineerd. Het groepje van 3 moet dus uit elkaar!
Joost dus niet meer door zijn zelf-nominatie en er van uitgaande dat ie do. overleeft.quote:Op zondag 4 december 2005 22:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dan komt er weer een 2e stemronde en dan moeten ze elkaar nog nomineren...Als Lieske erin blijft word de bank heel breed. Nathalie, Joost, Roel en Lieske zijn gegarandeerd genomineerd. Het word dus leuker als ze op elkaar moeten stemmen...
Denk niet dat er een tweede ronde komt,Lieske en Ingrid stemmen steeds anders.quote:Op zondag 4 december 2005 22:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dan komt er weer een 2e stemronde en dan moeten ze elkaar nog nomineren...Als Lieske erin blijft word de bank heel breed. Nathalie, Joost, Roel en Lieske zijn gegarandeerd genomineerd. Het word dus leuker als ze op elkaar moeten stemmen...
Ja, dat gevoel heb ik ook.quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is gewoon machteloos in z'n verliefdheid. Dat is toch menselijk.
Lieske zei het toch al.quote:Op zondag 4 december 2005 22:52 schreef farceman het volgende:
typisch bullshit verhaal! Als ik daar zou liggen zou ik me kapot lachen
Tja.....quote:
Ik geloof daar echt niks van. Maar dat zal nog moeten blijken als ze eenmaal uit het huis zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is gewoon machteloos in z'n verliefdheid. Dat is toch menselijk.
Hey Wicked....... zonder de mediaplayer schil!quote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je al iets in je kristallen bol, Dido?
[afbeelding]
Nee hè. Ik zie het dan ook somber in voor Roel. Hoop niet dat hij een touw en een stoel binnen handbereik heeftquote:Op zondag 4 december 2005 22:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik geloof daar echt niks van. Maar dat zal nog moeten blijken als ze eenmaal uit het huis zijn.
En dat machteloos zijn in z'n verliefdheid; ik vind dat niet erg gezond hoor. Even je hoofd verliezen, iets geks doen alla, maar compleet machteloos zijn in verliefdheid........ zulke dingen lopen vaak niet goed af![]()
Ja dat is dat linkje van APK waar mijn pc volledig van vastslaat, kan 'm dus niet al te lang laten openstaanquote:Op zondag 4 december 2005 22:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey Wicked....... zonder de mediaplayer schil!![]()
![]()
Ah kom op mensen.... denken jullie echt dat het echte liefde is?quote:Op zondag 4 december 2005 22:58 schreef ART het volgende:
Tja, bij echte liefde schakel je de ratio behoorlijk uit.
quote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je al iets in je kristallen bol, Dido?
[afbeelding]
Gelukkig heeft 'ie geen stropdasquote:Op zondag 4 december 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hè. Ik zie het dan ook somber in voor Roel. Hoop niet dat hij een touw en een stoel binnen handbereik heeft![]()
Je doet nu net of Roel vréselijk raar doet. Maar wat hij doet is volkomen normaal als je verliefd bent. Dan word je "klef". En dan is er eigenlijk niet zoveel anders belangrijk op de wereld.quote:Op zondag 4 december 2005 22:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik geloof daar echt niks van. Maar dat zal nog moeten blijken als ze eenmaal uit het huis zijn.
En dat machteloos zijn in z'n verliefdheid; ik vind dat niet erg gezond hoor. Even je hoofd verliezen, iets geks doen alla, maar compleet machteloos zijn in verliefdheid........ zulke dingen lopen vaak niet goed af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |