Ik geef ze vier dagen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, het werd eens tijd. Leuk dat ze elkaar leuk vinden, maar ze lieten de rest duidelijk links liggen. Belachelijk dat middagdutje en dat vroeg gaan slapen. Erg sociaal tov de groep. Daarbij is die verliefdheid volgens mij een illusie. Ik geef ze 4 weken na het aflopen van BB en de verliefdheid is weg
Het is een leuk idee het zorgt voor lig te actie in het huis.quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja blijf het rare opdracht vinden ... gewoon iemand irriteren en proberen leuke verliefdheid te verpesten.
Hummie is verplicht de twee te belonen.
NEEEEEEE!! in tegendeel......quote:
Dit is prachtig,hij die overal schijt aan heeft ligt nu naar josti te luisteren.quote:Op zondag 4 december 2005 22:21 schreef ART het volgende:
Mijn god, wat baalt Roel...
Onweer in zijn kop.
Maar goed klef en bef kunnen vanaf nu overdag niet meer op bed liggen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, het werd eens tijd. Leuk dat ze elkaar leuk vinden, maar ze lieten de rest duidelijk links liggen. Belachelijk dat middagdutje en dat vroeg gaan slapen. Erg sociaal tov de groep. Daarbij is die verliefdheid volgens mij een illusie. Ik geef ze 4 weken na het aflopen van BB en de verliefdheid is weg
nah, MITS Chantal haar opwacht en de les leest, dan krijgt roel er weer een nachtje bijquote:
Als dat het is waar iemand op beoordeeld wordt....... wie brengt er eigenlijk wel verandering?quote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed zo,Lieske brengt geen verandering .
Suggereer je nu dat Roeland niet objectief kan redenerenquote:Op zondag 4 december 2005 22:23 schreef vw_caddy het volgende:
Roeland lijkt mij nou ook niet echt de stabielste persoon in een relatie eerlijk gezegd.
Inderdaad anders zou hij niet met Dido omgaan.quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Roeland niet objectief kan redeneren![]()
![]()
![]()
Roel is heel objectief in zijn subjectieve redeneneringenquote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Roeland niet objectief kan redeneren![]()
![]()
![]()
Heb jij ander idee dan,nog langer kijken is een ramp en Dido eruit brengt denk een hele verandering aan.quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Als dat het is waar iemand op beoordeeld wordt....... wie brengt er eigenlijk wel verandering?![]()
als de geheime opdracht mislukt en de weekopdracht mislukt dan krijgen ze extreem zwaar rantsoen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef Bartoli het volgende:
tsja als ze vannacht zo gaan slapen geef ik ze 5 minuten en de opdracht is mislukt. Als iedereen slaapt kunnen ze nooit controleren wat klef en bef doen. Met andere woorden de opdracht zal weer verlengd worden vrees ik als dat gebeurd. Maar als Hummie slim is geeft ze die Naat, Josti, Lies en Ing maar een zwaardere opdracht als straf ofzo
Eensch, dat slaat helemaal nergens op. Is toch bizar hoe Dido zich gedraagt. Ze is zogenaamd verliefd op Roel (maar ik denk dat ze dat voor een maximum aan zendtijd doet, want ze wil duidelijk winnen), maar hamert er bij hem steeds op dat ze niet weet hoe het buiten het huis zal gaan. Ze houdt 'm gewoon aan het lijntje. Ik ben verder niet dol op Roel maar heb wat dat betreft wel medelijden met hem.quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Trouwens, ze zei het toch feitelijk ook bij de exit-avond: het voelde als uit maken. Als je echt verliefd bent hoop je of dat je beide blijft of vreest dat je uit elkaar gaat, maar je instellen op "uit maken"?
zal Josti blij mee zijn met een zwaar rantsoenquote:Op zondag 4 december 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
als de geheime opdracht mislukt en de weekopdracht mislukt dan krijgen ze extreem zwaar rantsoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |