Ja, is toch gegaan omdat ze nu dus boos op me is, ze deed ineens heel erg onredelijk tegen me.quote:Op maandag 5 december 2005 18:30 schreef Copycat het volgende:
En je had het juist verborgen weten te houden voor haar moeder?
Misschien wil haar moeder je bank ook wel overnemen!
Luister, ik heb aangeboden haar naar de dokter te brengen maar dat wilde ze niet, ontdanks dat ze hevig bloedde.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Posthistorie is idd veelzeggend.
quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 18:47 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
het valt jou ook nu pas op, daar je hem na m'n reply direct verhuisde naar ONZ.
Wel bij de les blijven, hè, volvomeister!quote:Op zondag 4 december 2005 23:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is weer zondagavond.Schopje ONZ.
ho ho, dat gaat over het andere topic, maar de bank is idd even niet te koop meer.quote:Op maandag 5 december 2005 19:24 schreef outcast_within het volgende:
Deze kan dicht.
Ik had net de politie aan de telefoon. De bank moet voorlopig blijven staan vanwege het lopend onderzoek. Voor eventuele geinterreseerden zal ik een nieuw topic openen zodra de bank weer beschikbaar is.
------
lol
Ja, echt een belachelijke reactie ineens, tewijl ik toch echt alles heb gedaan om haar te helpen / gerust te stellen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:30 schreef Copycat het volgende:
Nu heeft je vriendin ook nog de politie op je afgestuurd?
Wat een trut!
Neuh. Vind dat Lupa een prima inschatting heeft gemaakt qua kicken. Onzin is het perfecte umfeld voor jouw probleemquote:Op maandag 5 december 2005 19:34 schreef Kansloos het volgende:
Ik wil hier in R&P nog wel even over verder praten, ONZ is niet echt de goede plaats.
Leuk forum is dit dan. Ik heb een probleem en ben op het moment erg in de war en dan mag ik er hier niet eens met mensen over praten.quote:Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh. Vind dat Lupa een prima inschatting heeft gemaakt qua kicken. Onzin is het perfecte umfeld voor jouw probleem.
Ik ben het zat, ik dacht op dit forum ook over serieuze zaken te kunnen praten maar kennelijk is het een en al onzin en bagger hier.quote:
En wie begint ermee?????????quote:Op maandag 5 december 2005 20:00 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Ik ben het zat, ik dacht op dit forum ook over serieuze zaken te kunnen praten maar kennelijk is het een en al onzin en bagger hier.
Ik open verdomme een topic over een over een ernstig probleem Dat ik momenteel heb. Het enige wat ik hier krijg is dat ik belachelijk word gemaakt, waar zelfs de moderators aan mee doen door het topic naar onzin te verplaatsen. En ja, ik weet dat ik in het verleden voornamelijk in ONZ heb gepost. Ik dacht op fok ook een serieus onderwerp aan te kunnen snijden, kennelijk heb ik me vergist.quote:
heb je die nsb knop al gebruikt?quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Ik open verdomme een topic over een over een ernstig probleem Dat ik momenteel heb. Het enige wat ik hier krijg is dat ik belachelijk word gemaakt, waar zelfs de moderators aan mee doen door het topic naar onzin te verplaatsen. En ja, ik weet dat ik in het verleden voornamelijk in ONZ heb gepost. Ik dacht op fok ook een serieus onderwerp aan te kunnen snijden, kennelijk heb ik me vergist.
Dat is je fout geweest, om deze regel erin te zetten. Daardoor krijg je deze antwoorden.quote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Kansloos het volgende:
(Ik weer eigenlijk niet of ik dit hier moet posten of in [WGR]. Als het hier niet goed staat kan ie dan verplaatst worden?)
Net ging ze erop zitten en nu zitten daar ook grote bloed vlek op. Nu is mijn vraag; kan ik mijn vriendin aansprakelijk stellen voor de schade aan mijn bank?
Ik heb zowel in het topic zelf als in het feedback topic van [SEX] geklaagd, maar ook daar wordt er met me omgegaan alsof ik een een of het andere bagger debiel ben.quote:Op maandag 5 december 2005 23:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je die nsb knop al gebruikt?
of in feedback geklaagd?
mods gemaild?
admins gemaild?
Ik vertel in mijn openings post wat er aan de hand is, is dat zo vreemd dan?quote:Op maandag 5 december 2005 23:36 schreef Cupra28 het volgende:
[..]
Dat is je fout geweest, om deze regel erin te zetten. Daardoor krijg je deze antwoorden.
Je begon serieus, maar door die laatste regel heb je het voor jezelf verkanld![]()
![]()
Ik zeg niet dat het vreemd is. Kijk een ongelukje zit in een klein hoekje, je bent alleen de fout ingegaan on te vragen of je haar kan aanklagen. Als je die regel had weggelaten had je een serieuzere topic gehad met meer serieuze antwoorden.quote:Op maandag 5 december 2005 23:44 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Ik vertel in mijn openings post wat er aan de hand is, is dat zo vreemd dan?
Vervolgens krijg ik alleen maar reactie met mensen die me de meest belachelijke dingen toewensen en dit soort dingen onder hun post zetten >![]()
![]()
![]()
voor bullshit ga ik wel naar de tmf-chat of zoiets
Wie heeft het over aanklagen, ik heb het alleen gehad over het op een fatsoenlijke manier regelen van de schade.quote:Op maandag 5 december 2005 23:51 schreef Cupra28 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het vreemd is. Kijk een ongelukje zit in een klein hoekje, je bent alleen de fout ingegaan on te vragen of je haar kan aanklagen. Als je die regel had weggelaten had je een serieuzere topic gehad met meer serieuze antwoorden.![]()
zie mijn post in page 1.quote:Op maandag 5 december 2005 23:44 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Ik vertel in mijn openings post wat er aan de hand is, is dat zo vreemd dan?
Vervolgens krijg ik alleen maar reactie met mensen die me de meest belachelijke dingen toewensen en dit soort dingen onder hun post zetten >![]()
![]()
![]()
voor bullshit ga ik wel naar de tmf-chat of zoiets
Verdomd!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:22 schreef Magic-IRC het volgende:
Even een vraagje, ben ik de enige die het opvalt dat die vlek verdacht veel op een fotoshop lijkt![]()
[afbeelding]
![]()
of topic, ik wil je ff mailen, verwijder deze post maar meteen. ik kan je mail adres niet zo vlug vinden..........quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verdomd!
Nu je het zegt!
![]()
Nou ja, Kansloos!
Je houdt ons gewoon voor het rode lappie!
dit is onzin, erg mooi topic, een beetje lachen in ieders leven mag best. al is t op internet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:42 schreef Cupra28 het volgende:
Tis inderdaad een beetje erg fel rood.
Kansloze actie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |