Dat hoor je vaak, maar ik heb het 1 keer met vaseline geprobeerd en het hielp geen moer.quote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef MartiniRosso het volgende:
leuk verzonnen!voortaan maar vaseline gebruiken, he!
mijn reactie was vrij serieus dacht ik zo.quote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Kansloos het volgende:
Kunnen jullie ook even serieus reageren?
quote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Kansloos het volgende:
Kunnen jullie ook even serieus reageren?
quote:Op zondag 4 december 2005 20:13 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
http://www.hansaplast.com/international/
Met rode vruchtjes?quote:Op zondag 4 december 2005 20:16 schreef nozem het volgende:
*Bakje pudding maar weer wegzet.
dubbel kansloos was beter geweest,quote:Op zondag 4 december 2005 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Je doet je username eer aan moet ik zeggen
Voordat dit topic naar [WGR] zou gaan (quote:Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef T1andonly het volgende:
Als het haar schuld is dan kun je het wel opgeven bij de verzekering
Wie neemt er dan ook een witte bankquote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Kansloos het volgende:
Sinds kort heb ik een eigen appartementje en dus ook een nieuwe, witte bank. Net ging ze erop zitten en nu zitten daar ook grote bloed vlek op.
En zoniet dan kan het iig geen kwaad. Gewoon doen dus.quote:Op zondag 4 december 2005 20:35 schreef neo2000 het volgende:
Als je haar nu een bloedneus slaat, heb je kans dat daar meer bloed uitkomt.
Wat dus niet wil zeggen dat ik niet ook eens een serieuze vraag heb.quote:Op zondag 4 december 2005 20:48 schreef Adurothiel het volgende:
Op 6 topics na bestaat z'n hele postgeschiedenis uit posts in ONZ
Laten we dit dan maar een misplaatst topic noemen...quote:Op zondag 4 december 2005 20:48 schreef Adurothiel het volgende:
Op 6 topics na bestaat z'n hele postgeschiedenis uit posts in ONZ
Stel die dan ipv ons nu met deze onzin bezig te houdenquote:Op zondag 4 december 2005 21:00 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Wat dus niet wil zeggen dat ik niet ook eens een serieuze vraag heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |