Waarom, wat is dit voor gezeik???quote:Op zondag 4 december 2005 16:08 schreef regenworm het volgende:
De opdracht wordt verlengt tot morgen 12:00 uur
Man dit is BB daar mag en kan alles.quote:Op zondag 4 december 2005 16:06 schreef farceman het volgende:
wat een flauwe streek van Hummie! Gadver ik ga denk ik stoppen met kijken
BB vond dat Roel en Dido een keer iets te lang hadden geknuffeld, maar hebben de opdracht niet afgekeurd maar verlengd.quote:Op zondag 4 december 2005 16:10 schreef Foreverblue het volgende:
De opdracht is verlengd tot morgen 12 uur
Er was iets gebeurt dat niet helemaal volgens de regels was.quote:
Goeie zet van Hummie,ik vroeg er gisteren al omquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Man dit is BB daar mag en kan alles.
Is wel een leuk idee om klef en bef nog even langer te pesten.quote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
BB vond dat Roel en Dido een keer iets te lang haddeen geknuffeld, maar hebben de opdracht niet afgekeurd maar verlengd.![]()
Je wordt bedankt voor je leuke ideequote:Op zondag 4 december 2005 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goeie zet van Hummie,ik vroeg er gisteren al om![]()
Als alles mag stop dan Lieske 24 uur in die Jacuzzi en doe die kap dichtquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Man dit is BB daar mag en kan alles.
Van mij mogen ze deze opdracht verlengen tot één van de twee het huis moet verlatenquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
BB vond dat Roel en Dido een keer iets te lang hadden geknuffeld, maar hebben de opdracht niet afgekeurd maar verlengd.![]()
inderdaad het is toch niet hun schuld dat die opdracht dan mislukt is, wat is dit nou weer voor soft gedoequote:Op zondag 4 december 2005 16:14 schreef Bartoli het volgende:
dido en roel kijken echt zo beteuterd vnd het maar een kutstreek
quote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod van 873 graag 874 maken in de TT? Alvast bedankt.
ja idd en dan als ze komen storen dat Roel eens flikt uitflipt zoals die was in beginquote:Op zondag 4 december 2005 16:14 schreef farceman het volgende:
BB zorgt er zo wel voor dat echt alles om dido en roel draait, kunnen ze zelf ook weinig aan doen.
Hoop alleeen dat ze tegenopdracht krijgen om wel te knuffelen
Je bent geweldig Cartwomanquote:Op zondag 4 december 2005 16:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een grafstemming direct.
Dido gelooft het niet, ze vertrouwt de anderen niet.
ach NatteLie stuurt haar vader er wel op afquote:Op zondag 4 december 2005 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
"Als ik er achter kom wie dit verzonnen heeft, stuur ik mijn broer er op af"
[afbeelding]
Graag gedaan hoor,dit word lachen vanavondquote:Op zondag 4 december 2005 16:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je wordt bedankt voor je leuke idee![]()
![]()
![]()
Het wordt erg moeilijk vanavond want die twee willen nu graag weer met elkaar slapen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor,dit word lachen vanavond![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
[afbeelding]
Even wat experimenteren hoor.
quote:Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ze hebben geen inspiratie dit weekend om wat anders te verzinnen...quote:Op zondag 4 december 2005 16:30 schreef farceman het volgende:
wat wil BB nu bereiken?
Nee ik had vannacht al wat gepost, maar dit is ietsje beter.quote:
Ha angelquote:Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 december 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]Hoi, wat ben ij er vroeg bij.
Gefeliciteerd met je nieuwe skill.
Schattig ook, steeds die cursor van de muis erbij in beeld.
Niet alleen Roel, de rest is ook saai...quote:Op zondag 4 december 2005 16:33 schreef regenworm het volgende:
Roel zoals we hem dagelijks zien.
Dat heb ik je vannacht allemaal uitgelegd toch? Het videobeeld full screen zetten, cap maken en de direct link nemen bij filedump.quote:Op zondag 4 december 2005 16:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja ik heb een nieuwe hobby en daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen![]()
Hoe krijg ik die lijntjes eromheen weg, dat ik alleen de foto overhoud?
Heb ik allemaal braaf gedaan, en het fotodingetje hier gebruikt, maar die lijntjes staan er nog steeds.quote:Op zondag 4 december 2005 16:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heb ik je vannacht allemaal uitgelegd toch? Het videobeeld full screen zetten, cap maken en de direct link nemen bij filedump.
Ja, het is niet echt bruisend op het moment.quote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef ChantalC het volgende:
Zondagmiddag 16:30 uur... Ik zet de streams aan en iedereen ligt te maffen...
Ik weet niet welk programma je gebruikt? Ik gebruik Snagit of Screenhunter, daarmee kun je zelf de compositie eenvoudig bepalen, wat ik sowieso al leuker vind dan standaard het hele scherm te cappen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja ik heb een nieuwe hobby en daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen![]()
Hoe krijg ik die lijntjes eromheen weg, dat ik alleen de foto overhoud?
Hmmm, dan weet ik het ook niet. Ik gebruik filedump niet meer. Te onbetrouwbaar.quote:Op zondag 4 december 2005 16:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik allemaal braaf gedaan, en het fotodingetje hier gebruikt, maar die lijntjes staan er nog steeds.
quote:Op zondag 4 december 2005 16:37 schreef ChantalC het volgende:
Nou 1 keer raden... Daar komen de borsten van Ing 50 keer in scan voorbij...
quote:Op zondag 4 december 2005 16:39 schreef ChantalC het volgende:
Lieske douched naakt... die komt zo ook voorbij in scans ... Zo voorspelbaar![]()
Tsja... er zijn mensen die ik er blij mee maak. En anderen dus blijkbaar niet. That's life.quote:Op zondag 4 december 2005 16:39 schreef ChantalC het volgende:
Lieske douched naakt... die komt zo ook voorbij in scans... Zo voorspelbaar![]()
Gadwin, dat was een linkje van Forever Blue.quote:Op zondag 4 december 2005 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet welk programma je gebruikt? Ik gebruik Snagit of Screenhunter, daarmee kun je zelf de compositie eenvoudig bepalen, wat ik sowieso al leuker vind dan standaard het hele scherm te cappen.
er zijn mensen.... Je kan beter zeggen alle potente mannelijke forum pubers en kansloze mannen bij de vrouwen...quote:Op zondag 4 december 2005 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
Tsja... er zijn mensen die ik er blij mee maak. En anderen dus blijkbaar niet. That's life.
Precies.quote:Op zondag 4 december 2005 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... er zijn mensen die ik er blij mee maak. En anderen dus blijkbaar niet. That's life.
Wat gebruik je? Dit krijg ik op picsplace met direct link:quote:Op zondag 4 december 2005 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hmmm, dan weet ik het ook niet. Ik gebruik filedump niet meer. Te onbetrouwbaar.
Nee, je weet toch dat Regenworm de voorzitster is van de Lieske fanclub........quote:Op zondag 4 december 2005 16:37 schreef ChantalC het volgende:
Nou 1 keer raden... Daar komen de borsten van Ing 50 keer in scan voorbij...
en de rest van de caps zet in vanavond in de lieske topic.quote:Op zondag 4 december 2005 16:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.
Die eerste vond ik erg mooi voor de verslagen.![]()
Je bedoeld dat blauwe? Dat is de wmp schil. Je moet dubbelklikken op het videobeeld... volledig scherm... en dan cappen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat gebruik je? Dit krijg ik op picsplace met direct link:
[afbeelding]
Ook die lijntjes dus.
voorzitter ja scanman is een paar weken afgetreden.quote:Op zondag 4 december 2005 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, je weet toch dat Regenworm de voorzitster is van de Lieske fanclub........
Iemand riep?quote:Op zondag 4 december 2005 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mee eens, als ze nou eens regelen dat Lieske en Ingrid niet met elkaar mogen praten als vervolg opdrachtquote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef sleepy1958 het volgende:
En is dit nu de nieuwe moraal van Talpa. Twee verliefde mensen in het huis.
Hé bah, ze gaan zoenen, Hé bah, ze gaan even in elkaars armen liggen.
Wat zullen al die brave CDA-mamma's daar wel niet van zeggen.
Snel uit elkaar halen en doe het licht dan maar uit.
Wat hebben Roel en Dido gedaan om dit te verdienen. Smerige rotstreek van Hummie.
Het is een man volgens zijn profiel... Niet zo verwonderlijk... Een vrouw zou niet zo gauw een naakte Lieske cappen... Althans ik niet...quote:Op zondag 4 december 2005 16:48 schreef Manu82 het volgende:
Have fun.quote:
Veel plezier ermee... kijk uit voor de zakquote:
O, dat ken ik niet.quote:Op zondag 4 december 2005 16:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gadwin, dat was een linkje van Forever Blue.
Wie z'n zak?quote:Op zondag 4 december 2005 16:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Veel plezier ermee... kijk uit voor de zak
Veel plezierquote:
Sorry, jij hebt zusje onder je naam staan.quote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
voorzitter ja scanman is een paar weken afgetreden.
Dit mag je natuurlijk vinden, maar overdrijven is ook een vak.... bij BB horen opdrachten en sommige zijn wat gemener als andere en so be it. Hun hebben er zelf voor gekozen om in het huis te zitten. En om je even te helpen, nee ben geen lieske/ingrid fan of iets dergelijks....quote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef sleepy1958 het volgende:
Wat hebben Roel en Dido gedaan om dit te verdienen. Smerige rotstreek van Hummie.
Voor jou niet zo moeilijk om een surprise te maken.quote:
Mee eens. Dit is nou eenmaal BB.quote:Op zondag 4 december 2005 16:52 schreef Marjan1985 het volgende:
Dit mag je natuurlijk vinden, maar overdrijven is ook een vak.... bij BB horen opdrachten en sommige zijn wat gemener als andere en so be it. Hun hebben er zelf voor gekozen om in het huis te zitten. En om je even te helpen, nee ben geen lieske/ingrid fan of iets dergelijks....
Veel plezier!quote:
Bij volledig scherm houd ik nog steeds die lijntjesquote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bedoeld dat blauwe? Dat is de wmp schil. Je moet dubbelklikken op het videobeeld... volledig scherm... en dan cappen.
quote:Op zondag 4 december 2005 16:52 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Dit mag je natuurlijk vinden, maar overdrijven is ook een vak.... bij BB horen opdrachten en sommige zijn wat gemener als andere en so be it.
Op die manier... ik gebruik wmp er niet voor... maar de truuk is... niet je muis verplaatsen tijdens volledig scherm. In het programma kan je ook aangeven dat de cursor niet gecapt moet worden. Druk op print screen om een cap te maken. Probeer dat eensquote:Op zondag 4 december 2005 16:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij volledig scherm houd ik nog steeds die lijntjesEn de streams bufferen momenteel als een gek ook.
ja, alles leuk en aardig, maar ze mogen al niet meer overdag in de slaapkamer komen, niet bij elkaar slapen. Wanneer geven ze het eens een anti Lieske opdracht??? Die egoistische big koos volgens mij in de eerste weken toch voor het geld en kon het toen niet volhouden???Ik kan het begrijpen als je voor dat geld koos maar hou het dan ook vol!!!!quote:Op zondag 4 december 2005 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]En Roel en Dido zijn al behoorlijk verwend, met avondjes in een rozenbed, bubblebad noem maar op. Dus om nou te stellen dat BB de pik heeft op verliefde stelletjes c.q. R&D...
Wat kon Lieske niet volhouden?quote:Op zondag 4 december 2005 16:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, alles leuk en aardig, maar ze mogen al niet meer overdag in de slaapkamer komen, niet bij elkaar slapen. Wanneer geven ze het eens een anti Lieske opdracht??? Die egoistische big koos volgens mij in de eerste weken toch voor het geld en kon het toen niet volhouden???Ik kan het begrijpen als je voor dat geld koos maar hou het dan ook vol!!!!
Ze zei alleen in het bad tegen Rikkert dat ze met een dillemma zat. Dat was al genoeg voor BB om het te laten mislukken toen.quote:Op zondag 4 december 2005 17:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
om haar opdracht geheim te houden ofzo toch???
Ow ja...is ook zo. Daarom kreeg ze haar geld niet uiteindelijk.quote:Op zondag 4 december 2005 17:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze koos de 5000 euro ipv het rantsoen, maar ze kon niet tegen Rikkert stil houden dat ze 'iets' had gekregen.quote:Op zondag 4 december 2005 17:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja en dat vind ik dom en naiefquote:Op zondag 4 december 2005 17:03 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze koos de 5000 euro ipv het rantsoen, maar ze kon niet tegen Rikkert stil houden dat ze 'iets' had gekregen.
Ik krijg geen volledig scherm zonder die lijntjes, die staan er altijd.quote:Op zondag 4 december 2005 16:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op die manier... ik gebruik wmp er niet voor... maar de truuk is... niet je muis verplaatsen tijdens volledig scherm. In het programma kan je ook aangeven dat de cursor niet gecapt moet worden. Druk op print screen om een cap te maken. Probeer dat eens
Dat vind ik ook, was sowieso naief van haar om te denken dat ze het zolang stil kon bewaren. Maar van de rest is ze een schat.quote:
Angel... Wat je kan doen... Ga in mediaplayer naar options en kies Performance. Klik op advanced en vink 'Display full-screen controls' uit. Heb je een Nederlandse versie... zoek dan naar iets wat hier op lijkt. Hierdoor verdwijnen de blauwe balken bij volledig scherm.quote:Op zondag 4 december 2005 16:58 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien moet ik iets afstellen in de streams, FB?
quote:Op zondag 4 december 2005 17:08 schreef Gert het volgende:
Mijn image-caps zijn ineens ook heel raar.
Zou het een virus zijn of zo?
[afbeelding]
Ja Lieske heeft ook buiten het BB huis krachten en heeft een virus op je pc gezet;)quote:Op zondag 4 december 2005 17:08 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nou ik heb geen medelijden met Roel en Dido hoor, zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op zondag 4 december 2005 16:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, alles leuk en aardig, maar ze mogen al niet meer overdag in de slaapkamer komen, niet bij elkaar slapen. Wanneer geven ze het eens een anti Lieske opdracht??? Die egoistische big koos volgens mij in de eerste weken toch voor het geld en kon het toen niet volhouden???Ik kan het begrijpen als je voor dat geld koos maar hou het dan ook vol!!!!
Het beruchte W32.Lieske.P@mm virus.quote:Op zondag 4 december 2005 17:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja Lieske heeft ook buiten het BB huis krachten en heeft een virus op je pc gezet;)
Klierquote:Op zondag 4 december 2005 17:08 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Hummie bereikt dus wat ze wil,medelijden opwekken voor die rijkeluiswatjes,ze probeert die 2 voddebalen erin te houden,als ze de hele dag samen in bed bleven ging er opzeker donderdag 1 uit,ik denk nog steeds dat ze familie of kennissen van De Mol ofzo zijn.lam kakvolk.quote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef sleepy1958 het volgende:
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op zondag 4 december 2005 17:08 schreef mazaru het volgende:
Ik ben mijn programmaatjes kwjit waar ik altijd de streams op keek![]()
Heeft er nog iemand een linkje voor me?
Ik bedoel niet de streams via Windows Mediaplayer, maar zo'n zelfgemaakt programmaatje.
Bedankt Gert, maar die bedoel ik niet.quote:Op zondag 4 december 2005 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
http://home.hccnet.nl/r.lans/quote:Op zondag 4 december 2005 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bedankt Gert, maar die bedoel ik niet.
Het was een progje dat gewoon op de harde schijf stond, ik hoefde niet naar een pagina.
Die was het ook niet, maar hij lijkt er wel op!quote:
Deze misschien: www.sanshine.nl/fok/BB5-htmlstreams.zipquote:Op zondag 4 december 2005 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die was het ook niet, maar hij lijkt er wel op!![]()
Er was er nog 1tje, en daar had je dan gelijk ook de internetuitzendingstream bij.
Als je er op klikt is die groterquote:Op zondag 4 december 2005 17:16 schreef Wickedangel het volgende:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/thumbs/duoklef.jpg]afbeelding][/url]
En waarom is deze zo klein![]()
van het niks doenquote:Op zondag 4 december 2005 17:18 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een stelletje slampampers zeg. Waar zouden ze nou zo moe van worden?
verveling?quote:Op zondag 4 december 2005 17:18 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een stelletje slampampers zeg. Waar zouden ze nou zo moe van worden?
quote:Op zondag 4 december 2005 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze misschien: www.sanshine.nl/fok/BB5-htmlstreams.zip
En anders wen je maar aan een andere.
Da's vroeg.quote:
idd, ze hebben ook geen lichamelijke ziekte dat ze minimaal 16 uur op een dag moeten slapen dus dat verbod op de slaapkamers vind ik ook prima.quote:Op zondag 4 december 2005 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik heb geen medelijden met Roel en Dido hoor, zo erg is het nu ook weer niet.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat ze de opdracht nog niet doorhebben.
Ze zijn allemaal aangekomen, ben benieuwd wat ze wegen na de vorige keer.quote:Op zondag 4 december 2005 17:22 schreef Wickedangel het volgende:
Dido heeft echt een bolle kop gekregen.
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/didonaad.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 4 december 2005 17:29 schreef CartWOman het volgende:
Vooral Lieske wordt steeds euhm... vleziger.heeft een bolle kop gekregen[
quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga weer even wat nuttigs doen, tot later![]()
Alweer?quote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef farceman het volgende:
wat laat dido zich kennen!
Het wordt echt zo langzamerhand een dikke plofkop.quote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De kaaklijnen verraden het. Maar ach, ze kunnen wel wat hebben.
Wat voegen die sletjes toe danquote:Op zondag 4 december 2005 17:26 schreef Bartoli het volgende:
tsja ik vind dido en roel meer toevoegen dan de rest. Spijt me dat ik het moet zeggen. Joost ondanks dat die zo druk is gaat nog wel maar de rest
Net toch even hardop gelachen. Ken je Meki?quote:Op zondag 4 december 2005 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
ik wil ook wat nuttigs doen maar ik weet niks.
Hij isquote:Op zondag 4 december 2005 17:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat voegen die sletjes toe dan
Roel heeft zich aangemeld om te winnen en wat doet die mafkees, hij hangt de slet uit samen met Dido, stelletje sukkels
Weg met "koningin Dido" en "psycho Roel"
wat vind je de andere dan toevoegen?quote:Op zondag 4 december 2005 17:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Roel heeft zich aangemeld om te winnen en wat doet die mafkees, hij hangt de slet uit samen met Dido, stelletje sukkels
BigGayAllah.quote:Op zondag 4 december 2005 17:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Net toch even hardop gelachen. Ken je Meki?
![]()
[FP] Centraal topic voor fouten
Je moest je schamen met Sinterklaas nog in het landquote:Op zondag 4 december 2005 17:48 schreef flugeltje het volgende:
En ik ben er weer...
Nadat ik m'n boom had gekocht, wilde ik natuurlijk ook nog weten hoe dat ding in elkaar gezet werd... En vervolgens hoe de ballen zouden staan... Tja, ik heb de kerstboom maar gewoon gezet dus
Doe ik ookquote:Op zondag 4 december 2005 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moest je schamen met Sinterklaas nog in het land![]()
Hoi Angel , je moet even op die punaise drukken , rechtsboven in dan wordt het volledig schermquote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef Wickedangel het volgende:
Menno kijkt mee.
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/lieskemenno_000.jpg]afbeelding][/url]
ben ik weer, even boodschappen gedaan.quote:Op zondag 4 december 2005 17:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Is caps maken dan niet nuttigquote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef Wickedangel het volgende:
Menno kijkt mee.
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/lieskemenno_000.jpg]afbeelding][/url]
quote:
Dat is wel een heel snel bezoek... 11 minutenquote:
Nah, Lieske zit niet in de positie ruzie te maken, ik vind haar ironie desalniettemin vermakelijk.quote:Op zondag 4 december 2005 18:17 schreef Pijlemans het volgende:
Lieske tegen Roel: Ik vind je niet irritant. Echt niet.
Schijnheilig k*twijf, Bah.....
En tegen Ingrid praat ze totaal anders maar recht in zijn gezicht durft ze het niet....behoorlijk lafquote:Op zondag 4 december 2005 18:17 schreef Pijlemans het volgende:
Lieske tegen Roel: Ik vind je niet irritant. Echt niet.
Schijnheilig k*twijf, Bah.....
Als ik met wat "moeilijke woorden" die jij toevallig niet kent en wat theorieen aan kom zetten die je niet kent lijkt het ook of je uitgeluld bent. Hij zit gewoon wat te imponeren om te verhullen dat hij niet in staat is om een echt gesprek te voeren, iets wat je van een psycholoog toch eigenlijk zou mogen verwachten. Oude Roel of verliefde Roel, het blijft een primaat.quote:Op zondag 4 december 2005 18:21 schreef farceman het volgende:
Roel lult Lieske helemaal onder de tafel , hahah heb haar nog nooit zo met haar mond vol tanden gezien
kan er echt van genieten hoe lieske helemaal weg wordt geluldquote:Op zondag 4 december 2005 18:24 schreef bitwizard het volgende:
de betweterige toon van Roel is wel heel erg nu
Lieske kan ook gelijk zeggen: Sorry ik weet niet wat warmte is. Nee hoor..ze lult zichzelf helemaal klem omdat ze te koppig is om toe te geven.quote:Op zondag 4 december 2005 18:25 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Als ik met wat "moeilijke woorden" die jij toevallig niet kent en wat theorieen aan kom zetten die je niet kent lijkt het ook of je uitgeluld bent. Hij zit gewoon wat te imponeren om te verhullen dat hij niet in staat is om een echt gesprek te voeren, iets wat je van een psycholoog toch eigenlijk zou mogen verwachten. Oude Roel of verliefde Roel, het blijft een primaat.
yup, dat klopt ook.quote:Op zondag 4 december 2005 18:27 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lieske kan ook gelijk zeggen: Sorry ik weet niet wat warmte is. Nee hoor..ze lult zichzelf helemaal klem omdat ze te koppig is om toe te geven.
Dit gevoel heb ik helaas ook bij Roel...quote:Op zondag 4 december 2005 18:25 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Als ik met wat "moeilijke woorden" die jij toevallig niet kent en wat theorieen aan kom zetten die je niet kent lijkt het ook of je uitgeluld bent. Hij zit gewoon wat te imponeren om te verhullen dat hij niet in staat is om een echt gesprek te voeren, iets wat je van een psycholoog toch eigenlijk zou mogen verwachten. Oude Roel of verliefde Roel, het blijft een primaat.
preciesquote:Op zondag 4 december 2005 18:27 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lieske kan ook gelijk zeggen: Sorry ik weet niet wat warmte is. Nee hoor..ze lult zichzelf helemaal klem omdat ze te koppig is om toe te geven.
klopt toch, roel, verliefd op dido, warmt helemaal op en er blijft amper wat over van hemquote:Op zondag 4 december 2005 18:29 schreef bitwizard het volgende:
als iets warm wordt dan weegt het minder volgens Roel... hmm
In een huis waar Chantal zegt: Ibiza is een heerlijk vakantieland!!! en de rest geeft haar enthousiast gelijk, vind ik het ook niet gek dat Roel zich opeens een Einstein voelt.quote:Op zondag 4 december 2005 18:29 schreef bitwizard het volgende:
als iets warm wordt dan weegt het minder volgens Roel... hmm
En ik vraag me af waarom hij zo'n vreselijke hekel aan Lieske heeft gekregen. Wat heeft zij hem in vredesnaam aangedaan? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Dido en Nathalie aan zijn kop hebben lopen zeuren. Want voor hij iets met Dido aanging had hij volgens mij nog nooit op Lieske gestemd...en de dames dus wel.quote:Op zondag 4 december 2005 18:29 schreef Rams3s het volgende:
Roel toont typisch gedrag van iemand die gigantisch onder de plak zit. Alles wat ie tegen Dido zou moeten zeggen reageert hij af op het makkelijkste slachtoffer (in Roels ogen).
quote:Op zondag 4 december 2005 18:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
In een huis waar Chantal zegt: Ibiza is een heerlijk vakantieland!!! en de rest geeft haar enthousiast gelijk, vind ik het ook niet gek dat Roel zich opeens een Einstein voelt.
Geheel met je eens,laat hij zo dom tegen Dido gaan lullen.quote:Op zondag 4 december 2005 18:29 schreef Rams3s het volgende:
Roel toont typisch gedrag van iemand die gigantisch onder de plak zit. Alles wat ie tegen Dido zou moeten zeggen reageert hij af op het makkelijkste slachtoffer (in Roels ogen).
quote:Op zondag 4 december 2005 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost vond een schroef in z'n eten
Lieske maakt ondanks haar geisoleerde positie soms rake en stekelige opmerkingen naar Roel.quote:Op zondag 4 december 2005 18:33 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
En ik vraag me af waarom hij zo'n vreselijke hekel aan Lieske heeft gekregen. Wat heeft zij hem in vredesnaam aangedaan? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Dido en Nathalie aan zijn kop hebben lopen zeuren. Want voor hij iets met Dido aanging had hij volgens mij nog nooit op Lieske gestemd...en de dames dus wel.
Overigens kwam het er mooi uit bij de laatste nominaties. Heel mooi verhaal van Ome Roeland en dan die laatste, allesbetekenende zin...'En ja, zij heeft mij ook genomineerd de vorige keer, dus die krijgt ze nu terug.' Nou, keurig hoor Roeland!
Lieske heeft Dido toen genomineert en daarna Roel.Roel dacht met een goed gesprek even dat te kunnen voorkomen,maar hij had het mis.quote:Op zondag 4 december 2005 18:33 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
En ik vraag me af waarom hij zo'n vreselijke hekel aan Lieske heeft gekregen. Wat heeft zij hem in vredesnaam aangedaan? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Dido en Nathalie aan zijn kop hebben lopen zeuren. Want voor hij iets met Dido aanging had hij volgens mij nog nooit op Lieske gestemd...en de dames dus wel.
Overigens kwam het er mooi uit bij de laatste nominaties. Heel mooi verhaal van Ome Roeland en dan die laatste, allesbetekenende zin...'En ja, zij heeft mij ook genomineerd de vorige keer, dus die krijgt ze nu terug.' Nou, keurig hoor Roeland!
En laat dat nu juist iets zijn wat hij later toch wel toegaf...dat je, als je verliefd bent, misschien niet helemaal objectief kunt redeneren. Iets wat in het begin van de discussie volledig uit den boze was...quote:Op zondag 4 december 2005 18:36 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Lieske maakt ondanks haar geisoleerde positie soms rake en stekelige opmerkingen naar Roel.
Het meest geirriteerd werd hij toen Lieske aan zijn objectiviteit t.o.v. Dido twijfelde. "objectief redeneren" is iets waar hij heel erg trots op is...
Ja, maar als hij ECHT had opgelet tijdens zijn studie had hij geweten dat niemand in het huis objectief is, verliefd of niet.quote:Op zondag 4 december 2005 18:38 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
En laat dat nu juist iets zijn wat hij later toch wel toegaf...dat je, als je verliefd bent, misschien niet helemaal objectief kunt redeneren. Iets wat in het begin van de discussie volledig uit den boze was...
quote:Op zondag 4 december 2005 18:38 schreef Pijlemans het volgende:
Dus de groependiscussie gaat voor mij niet op. 22 december moet het wel duidelijk zijn, dus er moet nog veel gebeuren in het huis: Dido dumpen. flinke discussies en meer humor van Ing.
Wie kan hier wat mee![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 18:38 schreef Pijlemans het volgende:
Hallo allemaal, ik wil mij wel een keertje voorstellen.
Ik kijk zo'n 12 uur per dag de streams (op de achtergrond) en volg het forum
elke dag een aantal uren. Ik ben niet echt zo'n poster (pure frustraties), vandaar dat je mij weinig ziet, maar een BB fan ben ik zeker.
Er word hier veel geluld over de strijd tussen de groepen Dido/Roel/Natte Lie en Ingrid/Lieske.
Joost is en blijft de vreemde vogel die hier tussen zit. ik heb de huidige bewoners nog eens
in gedachten voorbij laten komen en ik kom dan tot de volgende conclusie:
Favoriet: Roel - hij is nu wel een tissue, maar wie weet komt het goed (Dido dumpen)
Ingrid - ze heeft iets onschuldigs, humor (laat ze te weinig zien), onzeker, maar lief.
Niet Favo: Joost - voor de tv kijkers leuk (ze zien hem maar 30 minuten per dag), maar ik
snap niet dat de bewoners er niet (net als mijzelf) de buik van vol hebben.
Natte Lie- Nep, dom, asociaal etc. (is inmiddels voor iedereen hier wel duidelijk, toch?)
Dido - Deze koningin moet eens flink van haar troon getrapt worden. Dido, de
rest van de bewoners zijn geen butler en Roel is geen speeltje!!!
Lieske - Ok, ik ben een vent en de de eerste 100 caps waren leuk. Nu wint dit het
niet meer van mijn frustraties. Continu haar mening verdedigen met een mega
verhaal. Boel bla,bla en werkelijk geen inhoud.
Dus de groependiscussie gaat voor mij niet op. 22 december moet het wel duidelijk zijn, dus er moet nog veel gebeuren in het huis: Dido dumpen. flinke discussies en meer humor van Ing.
Dit is natuurlijk een bull-shit reactie als je bedenkt dat het excuus van Lieske bij de vorige nominaties tegen Natte Lie was: Ze heeft mij de vorige keer genomineerd, dus dan doe ik het nu terug. Ze was te schijnheilig om gewoon te zeggen dat ze een afspraak had met Ingrid.quote:Op zondag 4 december 2005 18:33 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Jij sanpt het ook.quote:Op zondag 4 december 2005 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie er donderdag uit en de week erop Dildo.
Dan heb je netjes 2 man en 2 vrouw in de finale
Vooral lijkt het me hilarisch om te zien dat met het oog op de finish Dildo alsnog weg moet.
De "IceQueen" zal dan wel helemaal smelten. En ze weigerd dan om naar de studio te gaan.
"Ik ga naar huis, ik ben er helemaal klaar mee. Ik vind dit niet leuk..."
Dido IS al eens van haar troon gestoren (bij die 3 nominaties waar ze helemaal over uitfllipte). De dag erna is het geklef met roel begonnen en moest die - samen met Nathalie - haar er weer opzetten. Niemand durft (of wil) nu nog.quote:Op zondag 4 december 2005 18:38 schreef Pijlemans het volgende:
Hallo allemaal, ik wil mij wel een keertje voorstellen.
Ik kijk zo'n 12 uur per dag de streams (op de achtergrond) en volg het forum
elke dag een aantal uren. Ik ben niet echt zo'n poster (pure frustraties), vandaar dat je mij weinig ziet, maar een BB fan ben ik zeker.
Er word hier veel geluld over de strijd tussen de groepen Dido/Roel/Natte Lie en Ingrid/Lieske.
Joost is en blijft de vreemde vogel die hier tussen zit. ik heb de huidige bewoners nog eens
in gedachten voorbij laten komen en ik kom dan tot de volgende conclusie:
Favoriet: Roel - hij is nu wel een tissue, maar wie weet komt het goed (Dido dumpen)
Ingrid - ze heeft iets onschuldigs, humor (laat ze te weinig zien), onzeker, maar lief.
Niet Favo: Joost - voor de tv kijkers leuk (ze zien hem maar 30 minuten per dag), maar ik
snap niet dat de bewoners er niet (net als mijzelf) de buik van vol hebben.
Natte Lie- Nep, dom, asociaal etc. (is inmiddels voor iedereen hier wel duidelijk, toch?)
Dido - Deze koningin moet eens flink van haar troon getrapt worden. Dido, de
rest van de bewoners zijn geen butler en Roel is geen speeltje!!!
Lieske - Ok, ik ben een vent en de de eerste 100 caps waren leuk. Nu wint dit het
niet meer van mijn frustraties. Continu haar mening verdedigen met een mega
verhaal. Boel bla,bla en werkelijk geen inhoud.
wat heeft dat er nou mee te maken, ik zou me ook schamen als mijn kind ilona heette.quote:
Ieder zij eigen mening. Ik kan er mee leven, maar om Joost nu een echte vent?quote:Op zondag 4 december 2005 18:58 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dido IS al eens van haar troon gestoren (bij die 3 nominaties waar ze helemaal over uitfllipte). De dag erna is het geklef met roel begonnen en moest die - samen met Nathalie - haar er weer opzetten. Niemand durft (of wil) nu nog.
Nathalie. Hoe kom je erbij dat die dom is? (echnie) Asociaal vind ik haar ook niet. Ze heeft zaken best goed door maar handelt amper. Ik denk dat die aardig wat van haarzelf verbergt.
Lieske, tuurlijk heeft die beperkingen (onvolwassen, eigenwijs, afgaande op studentenverhalen mateloos verwaand etc) maar ik vind het ook wel grappig om te zien hoe ze zich eenzaam staande probeert te houden.
Roel was in het begin een hormoongestuurde macho die maar de hele tijd zijn mannelijkheid wil bewijzen. De echte kerel met ballen is Joost die het lef heeft om in vrouwenkledig rond te lopen en als "mietje" gezien te wordenEn de verliefde roel is nog steeds macho: zijn liefde voor dido lijkt vooral te bestaan uit geileheid en trots dat ie zo'n "fokking mooie chick" verovert heeft.
Ingrid is echt lief en warm maar eindeloos onzeker. Soms komt ze los en inderdaad: Dido eruit en we hebben kans meer van Ing te zien.
En zo kan hij wel weer.quote:Op zondag 4 december 2005 19:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken, ik zou me ook schamen als mijn kind ilona heette.
Rechtstreeks van het woonwagenkamp
quote:Op zondag 4 december 2005 19:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken, ik zou me ook schamen als mijn kind ilona heette.
Rechtstreeks van het woonwagenkamp
okee, sorry, maar vind het een beetje overdreven om haar op haar naam aan te vallenquote:
Nah, leest het dan zo: een "echte vent" die heel erg zijn best doet om te bewijzen dat ie een echt vent is, is een doetjequote:Op zondag 4 december 2005 19:02 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ieder zij eigen mening. Ik kan er mee leven, maar om Joost nu een echte vent?
sorry, maar met respect![]()
![]()
![]()
als er iemand de beker voor het grootste doetje kan ophalen, dan is het Josti wel. Dit zal ook best wel de reden zijn dat de meeste mensen hem als favoriet zien. Ik volg BB gewoon te veel en dan is Joost echt too much. Soms is hij nog leuk, maar meestal heb ik er echt zat van.quote:Op zondag 4 december 2005 19:04 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nah, leest het dan zo: een "echte vent" die heel erg zijn best doet om te bewijzen dat ie een echt vent is, is een doetje
Kan me wel voorstellen dat je hem "too much" vind. Maar hij is wel constant bezig nieuwe (on)gein te verzinnen i.p.v. op de bank te gaan hangen. Dat van die memory bijv. vond ik echt weer geniaal.quote:Op zondag 4 december 2005 19:08 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
als er iemand de beker voor het grootste doetje kan ophalen, dan is het Josti wel. Dit zal ook best wel de reden zijn dat de meeste mensen hem als favoriet zien. Ik volg BB gewoon te veel en dan is Joost echt too much. Soms is hij nog leuk, maar meestal heb ik er echt zat van.
het wannabee-alpha mannetjequote:Op zondag 4 december 2005 19:04 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nah, leest het dan zo: een "echte vent" die heel erg zijn best doet om te bewijzen dat ie een echt vent is, is een doetje
Ouders met een culturele achtegrond :-)quote:Op zondag 4 december 2005 19:12 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Dat zat ik mij vanmiddag ook af te vragen![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 19:12 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je hem "too much" vind. Maar hij is wel constant bezig nieuwe (on)gein te verzinnen i.p.v. op de bank te gaan hangen. Dat van die memory bijv. vond ik echt weer geniaal.
Ik ben het met je eens dat hij soms te overdreven doet. Teveel aandacht vraagt etc etc. Maar hij heeft soms wel goeie humor, is een redelijke goeie performer en heeft steeds nieuwe ideeën. In dat geval is die gast wel OK. Dat het verder meer een wijf is nemen we maar voor liefquote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Pijlemans het volgende:
Je hebt wel gelijk, door Joost gebeurt er wel vaak wat. Maar hoe kan het dan dat ik
hem de laatste tijd zo zat ben en de rest nog niet? Ik ben er ook van overtuigd dat door Joost
de sfeer grotendeels bepaald word en dan is hij zo aanwezig......
Ikweetooknie, maar Joost mag niet winnen.....![]()
Omdat je 12 uur per dag kijktquote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, door Joost gebeurt er wel vaak wat. Maar hoe kan het dan dat ik
hem de laatste tijd zo zat ben en de rest nog niet? Ik ben er ook van overtuigd dat door Joost
de sfeer grotendeels bepaald word en dan is hij zo aanwezig......
Ikweetooknie, maar Joost mag niet winnen.....![]()
Ik mis gewoon de humor bij de rest. Volgens mij hebben Ingrid en Roel veel meer in huis.quote:Op zondag 4 december 2005 19:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij soms te overdreven doet. Teveel aandacht vraagt etc etc. Maar hij heeft soms wel goeie humor, is een redelijke goeie performer en heeft steeds nieuwe ideeën. In dat geval is die gast wel OK. Dat het verder meer een wijf is nemen we maar voor lief
Niks gaan ze nog meer slapenquote:Op zondag 4 december 2005 19:24 schreef PieddeNaat het volgende:
Wat denk je dat er verandert als hij weg is?
Inderdaad leuk jaquote:Op zondag 4 december 2005 19:18 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ouders met een culturele achtegrond :-)
Eerste stukje op
http://www.vanslageren.nl/ellen/romeinen4.htm
is wel grappig met Dido en Roeleas die BB wil winnen (Rijk stichten) in je achterhoofd.
Dan krijgt de rest een kans. Er komen andere gesprekken en hij wint niet.quote:Op zondag 4 december 2005 19:24 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Omdat je 12 uur per dag kijktIn het huis zijn ze hem volgens mij ook wel vaker zat.
Maar of ie zo sfeerbepalend is... Wat denk je dat er verandert als hij weg is?
Lekker met die Joop Klepzeiker kop van 'm.quote:Op zondag 4 december 2005 19:29 schreef Bartoli het volgende:
Joost "Ik was de bef koning"
heeft die zeker meer uitgevreten dan dat we gezien hebben
Brenda niet gezien?quote:Op zondag 4 december 2005 19:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Lekker met die Joop Klepzeiker kop van 'm.![]()
Ja zie je het al voor je, dat-ie met die lodder-ogen naaer je omhoog kijkt of-ie het wel goed doet?quote:Op zondag 4 december 2005 19:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Lekker met die Joop Klepzeiker kop van 'm.![]()
Ze heeft inmiddels in de gaten dat ze Ingrid aan het verliezen is en dat ze het alleen niet aan kan.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 19:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wat zit Roel daar verlekkert te kijken?![]()
Ja, Brenda heb ik ook gezien.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 19:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zie je het al voor je, dat-ie met die lodder-ogen naaer je omhoog kijkt of-ie het wel goed doet?
Koningin Dido (Romeinse naam) of Elissa/Elyssa (Fenicische naam: ) is één van de hoofdfiguren uit de Aeneis van Vergilius en volgens de legende de stichteres van Carthago.quote:Op zondag 4 december 2005 19:12 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Dat zat ik mij vanmiddag ook af te vragen![]()
Gadverdamme Gert, zover was ik nog niet.quote:Op zondag 4 december 2005 19:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zie je het al voor je, dat-ie met die lodder-ogen naaer je omhoog kijkt of-ie het wel goed doet?
Hmm, ben ik niet helemaal met je eens. Joost vult leegte met zijn gein, hij kan ook goed met anderen meedoen. Maar als Dido de kamer in komt trekt die meteen alle aandacht naar zich toe. Je krijgt meer van Ing en Liesje (en wie weet nathalie) te zien als zij eruitgaat dan wanneer Joost eruit gaat.quote:Op zondag 4 december 2005 19:27 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Dan krijgt de rest een kans. Er komen andere gesprekken en hij wint niet.
ik zal niet echt erg vinden![]()
Joost blijft haar (natuurlijk) op een voetstuk plaatsen. Vanmiddag had zei hij nog zoiets:quote:Op zondag 4 december 2005 19:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Brenda heb ik ook gezien.
Ben benieuwd of het nog "aan" is als Joost het huis uit komt. Je zou toch gek worden van die theatrale gast die steeds zit te janken?![]()
Stel dat ze het in de live-uitzending uit zou maken.quote:
Nou: ik hoop het. Joost is gewoon Too Much. Dido mag van mij ook per direct nokken.quote:Op zondag 4 december 2005 19:36 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Hmm, ben ik niet helemaal met je eens. Joost vult leegte met zijn gein, hij kan ook goed met anderen meedoen. Maar als Dido de kamer in komt trekt die meteen alle aandacht naar zich toe. Je krijgt meer van Ing en Liesje (en wie weet nathalie) te zien als zij eruitgaat dan wanneer Joost eruit gaat.
Zit Roel daar aan Ing haar tieten te friemelen (soort van)?quote:
Zie het al voor me.quote:Op zondag 4 december 2005 19:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Stel dat ze het in de live-uitzending uit zou maken.![]()
Ik denk dat BB daar nog meer voor over heeft, dan voor die contactgestoorde,quote:Op zondag 4 december 2005 19:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Stel dat ze het in de live-uitzending uit zou maken.![]()
Make my dayquote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zie het al voor me.
Bridget: "Joost we hebben een speciaal iemand hier staan die iets tegen je wil vertellen"
Joost: "Leuk, is het Brenda?"
Bridget: "Je zal het zo zien"
Brenda "Hoi Joost"
Joost "Hoi Bren"
Brenda "Ik wil je iets mededelen wat je misschien niet leuk gaat vinden"
Joost "Ow wat dat dan schat"
Brenda "Ik ben je zo zat gewoon ik ga bij je weg"
Zoiets bedoel je![]()
Daar lijkt het wel op.......quote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Zit Roel daar aan Ing haar tieten te friemelen (soort van)?
Ja, zoiets inderdaad.quote:
Nou, we merken het donderdag wel.quote:Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik denk dat BB daar nog meer voor over heeft, dan voor die contactgestoorde,
asociale zwangere uit Groningen![]()
Hoe Brenda op mij overkwam in de liveuitzending... is dat ze best streng en serieus over kwam. Preciies het tegenovergestelde wat Joost is. Dus bij Brenda zal hij nooit zo druk zijn/mogen zijn. Nu kan hij zich uitleven.quote:Op zondag 4 december 2005 19:39 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Joost blijft haar (natuurlijk) op een voetstuk plaatsen. Vanmiddag had zei hij nog zoiets:
Bren heeft het een keer uitgemaakt met mij omdat het haar te veel werd. Na een tijdje was het weer aan. Ze was hem dus al een keer eerder zat.
Nou Bren. Wij zien het ook.![]()
Ah...Dido krijgt concurrentie; Ingrid dus.quote:
Spijker op de kop, denk ik. Respect.quote:Op zondag 4 december 2005 19:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe Brenda op mij overkwam in de liveuitzending... is dat ze best streng en serieus over kwam. Preciies het tegenovergestelde wat Joost is. Dus bij Brenda zal hij nooit zo druk zijn/mogen zijn. Nu kan hij zich uitleven.
Oh, maar dat mag hoorquote:Op zondag 4 december 2005 18:53 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een bull-shit reactie als je bedenkt dat het excuus van Lieske bij de vorige nominaties tegen Natte Lie was: Ze heeft mij de vorige keer genomineerd, dus dan doe ik het nu terug. Ze was te schijnheilig om gewoon te zeggen dat ze een afspraak had met Ingrid.
ji doet Dido dan doe ik Natte Lie.![]()
goede zaakquote:Op zondag 4 december 2005 19:23 schreef ruby het volgende:
Lieske overweegt zelfmoord op dit moment.
Dido en Roel mogen niet samen zijn dus de rest moet ze zoveel mogelijk lastigvallen.quote:Op zondag 4 december 2005 19:50 schreef Neptunes het volgende:
Wat is de weekopdracht?
* Neptunes kan het nergens terug vinden.
quote:
Dank je... is mijn gevoel.quote:Op zondag 4 december 2005 19:48 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Spijker op de kop, denk ik. Respect.
Dat is een geheime opdracht, weekopdracht hebben ze nog niet.quote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Dido en Roel mogen niet samen zijn dus de rest moet ze zoveel mogelijk lastigvallen.
Ik heb het al vaker gezegd, maar wat dat betreft zou ik echt Joost willen beschermen voor de boze bitch Brenda en op hem gaan stemmen...quote:Op zondag 4 december 2005 19:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe Brenda op mij overkwam in de liveuitzending... is dat ze best streng en serieus over kwam. Preciies het tegenovergestelde wat Joost is. Dus bij Brenda zal hij nooit zo druk zijn/mogen zijn. Nu kan hij zich uitleven.
Oh ja, is ook zo.quote:Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dat is een geheime opdracht, weekopdracht hebben ze nog niet.
dat is toch een geheime opdracht geen week opdrachtquote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Dido en Roel mogen niet samen zijn dus de rest moet ze zoveel mogelijk lastigvallen.
Dat is zo, maar de laatste keer niet. Toen hebben Lieske en Ingrid die afspraken wel gemaakt enquote:Op zondag 4 december 2005 19:50 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Oh, maar dat mag hoor
Je moet er alleen ook bij stilstaan dat iedereen 'nominatieafspraken' maakt...ook het groepje Dido - Roeland - Nathalie.
Ja, dat Dido iedereen meesleurt in haar sjaggo mood maar als Lieske het is dan moet ze zich vermannen van Dido.quote:Op zondag 4 december 2005 20:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zijn die schijtwijven weer bezig?????
Nee, Manu, eentje maar. Heb je het niet gezien: Ingrid is die andere!quote:Op zondag 4 december 2005 20:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zijn die schijtwijven weer bezig?????
Nee, heb de normale talpa stream aanstaan (voetbal dus), kan op m'n laptop maar 1 stream aanzetten en op de andere laptop zijn we meestal bezig met msnén of op het bb forumquote:Op zondag 4 december 2005 20:04 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, Manu, eentje maar. Heb je het niet gezien: Ingrid is die andere!![]()
Dus we ziten toch samen op 1 (langs de) lijn?quote:Op zondag 4 december 2005 20:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, heb de normale talpa stream aanstaan (voetbal dus), kan op m'n laptop maar 1 stream aanzetten en op de andere laptop zijn we meestal bezig met msnén of op het bb forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |