Waarom, wat is dit voor gezeik???quote:Op zondag 4 december 2005 16:08 schreef regenworm het volgende:
De opdracht wordt verlengt tot morgen 12:00 uur
Man dit is BB daar mag en kan alles.quote:Op zondag 4 december 2005 16:06 schreef farceman het volgende:
wat een flauwe streek van Hummie! Gadver ik ga denk ik stoppen met kijken
BB vond dat Roel en Dido een keer iets te lang hadden geknuffeld, maar hebben de opdracht niet afgekeurd maar verlengd.quote:Op zondag 4 december 2005 16:10 schreef Foreverblue het volgende:
De opdracht is verlengd tot morgen 12 uur
Er was iets gebeurt dat niet helemaal volgens de regels was.quote:
Goeie zet van Hummie,ik vroeg er gisteren al omquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Man dit is BB daar mag en kan alles.
Is wel een leuk idee om klef en bef nog even langer te pesten.quote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
BB vond dat Roel en Dido een keer iets te lang haddeen geknuffeld, maar hebben de opdracht niet afgekeurd maar verlengd.![]()
Je wordt bedankt voor je leuke ideequote:Op zondag 4 december 2005 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goeie zet van Hummie,ik vroeg er gisteren al om![]()
Als alles mag stop dan Lieske 24 uur in die Jacuzzi en doe die kap dichtquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Man dit is BB daar mag en kan alles.
Van mij mogen ze deze opdracht verlengen tot één van de twee het huis moet verlatenquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
BB vond dat Roel en Dido een keer iets te lang hadden geknuffeld, maar hebben de opdracht niet afgekeurd maar verlengd.![]()
inderdaad het is toch niet hun schuld dat die opdracht dan mislukt is, wat is dit nou weer voor soft gedoequote:Op zondag 4 december 2005 16:14 schreef Bartoli het volgende:
dido en roel kijken echt zo beteuterd vnd het maar een kutstreek
quote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod van 873 graag 874 maken in de TT? Alvast bedankt.
ja idd en dan als ze komen storen dat Roel eens flikt uitflipt zoals die was in beginquote:Op zondag 4 december 2005 16:14 schreef farceman het volgende:
BB zorgt er zo wel voor dat echt alles om dido en roel draait, kunnen ze zelf ook weinig aan doen.
Hoop alleeen dat ze tegenopdracht krijgen om wel te knuffelen
Je bent geweldig Cartwomanquote:Op zondag 4 december 2005 16:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een grafstemming direct.
Dido gelooft het niet, ze vertrouwt de anderen niet.
ach NatteLie stuurt haar vader er wel op afquote:Op zondag 4 december 2005 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
"Als ik er achter kom wie dit verzonnen heeft, stuur ik mijn broer er op af"
[afbeelding]
Graag gedaan hoor,dit word lachen vanavondquote:Op zondag 4 december 2005 16:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je wordt bedankt voor je leuke idee![]()
![]()
![]()
Het wordt erg moeilijk vanavond want die twee willen nu graag weer met elkaar slapen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor,dit word lachen vanavond![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
[afbeelding]
Even wat experimenteren hoor.
quote:Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ze hebben geen inspiratie dit weekend om wat anders te verzinnen...quote:Op zondag 4 december 2005 16:30 schreef farceman het volgende:
wat wil BB nu bereiken?
Nee ik had vannacht al wat gepost, maar dit is ietsje beter.quote:
Ha angelquote:Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 december 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]Hoi, wat ben ij er vroeg bij.
Gefeliciteerd met je nieuwe skill.
Schattig ook, steeds die cursor van de muis erbij in beeld.
Niet alleen Roel, de rest is ook saai...quote:Op zondag 4 december 2005 16:33 schreef regenworm het volgende:
Roel zoals we hem dagelijks zien.
Dat heb ik je vannacht allemaal uitgelegd toch? Het videobeeld full screen zetten, cap maken en de direct link nemen bij filedump.quote:Op zondag 4 december 2005 16:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja ik heb een nieuwe hobby en daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen![]()
Hoe krijg ik die lijntjes eromheen weg, dat ik alleen de foto overhoud?
Heb ik allemaal braaf gedaan, en het fotodingetje hier gebruikt, maar die lijntjes staan er nog steeds.quote:Op zondag 4 december 2005 16:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heb ik je vannacht allemaal uitgelegd toch? Het videobeeld full screen zetten, cap maken en de direct link nemen bij filedump.
Ja, het is niet echt bruisend op het moment.quote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef ChantalC het volgende:
Zondagmiddag 16:30 uur... Ik zet de streams aan en iedereen ligt te maffen...
Ik weet niet welk programma je gebruikt? Ik gebruik Snagit of Screenhunter, daarmee kun je zelf de compositie eenvoudig bepalen, wat ik sowieso al leuker vind dan standaard het hele scherm te cappen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja ik heb een nieuwe hobby en daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen![]()
Hoe krijg ik die lijntjes eromheen weg, dat ik alleen de foto overhoud?
Hmmm, dan weet ik het ook niet. Ik gebruik filedump niet meer. Te onbetrouwbaar.quote:Op zondag 4 december 2005 16:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik allemaal braaf gedaan, en het fotodingetje hier gebruikt, maar die lijntjes staan er nog steeds.
quote:Op zondag 4 december 2005 16:37 schreef ChantalC het volgende:
Nou 1 keer raden... Daar komen de borsten van Ing 50 keer in scan voorbij...
quote:Op zondag 4 december 2005 16:39 schreef ChantalC het volgende:
Lieske douched naakt... die komt zo ook voorbij in scans ... Zo voorspelbaar![]()
Tsja... er zijn mensen die ik er blij mee maak. En anderen dus blijkbaar niet. That's life.quote:Op zondag 4 december 2005 16:39 schreef ChantalC het volgende:
Lieske douched naakt... die komt zo ook voorbij in scans... Zo voorspelbaar![]()
Gadwin, dat was een linkje van Forever Blue.quote:Op zondag 4 december 2005 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet welk programma je gebruikt? Ik gebruik Snagit of Screenhunter, daarmee kun je zelf de compositie eenvoudig bepalen, wat ik sowieso al leuker vind dan standaard het hele scherm te cappen.
er zijn mensen.... Je kan beter zeggen alle potente mannelijke forum pubers en kansloze mannen bij de vrouwen...quote:Op zondag 4 december 2005 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
Tsja... er zijn mensen die ik er blij mee maak. En anderen dus blijkbaar niet. That's life.
Precies.quote:Op zondag 4 december 2005 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... er zijn mensen die ik er blij mee maak. En anderen dus blijkbaar niet. That's life.
Wat gebruik je? Dit krijg ik op picsplace met direct link:quote:Op zondag 4 december 2005 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hmmm, dan weet ik het ook niet. Ik gebruik filedump niet meer. Te onbetrouwbaar.
Nee, je weet toch dat Regenworm de voorzitster is van de Lieske fanclub........quote:Op zondag 4 december 2005 16:37 schreef ChantalC het volgende:
Nou 1 keer raden... Daar komen de borsten van Ing 50 keer in scan voorbij...
en de rest van de caps zet in vanavond in de lieske topic.quote:Op zondag 4 december 2005 16:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.
Die eerste vond ik erg mooi voor de verslagen.![]()
Je bedoeld dat blauwe? Dat is de wmp schil. Je moet dubbelklikken op het videobeeld... volledig scherm... en dan cappen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat gebruik je? Dit krijg ik op picsplace met direct link:
[afbeelding]
Ook die lijntjes dus.
voorzitter ja scanman is een paar weken afgetreden.quote:Op zondag 4 december 2005 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, je weet toch dat Regenworm de voorzitster is van de Lieske fanclub........
Iemand riep?quote:Op zondag 4 december 2005 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mee eens, als ze nou eens regelen dat Lieske en Ingrid niet met elkaar mogen praten als vervolg opdrachtquote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef sleepy1958 het volgende:
En is dit nu de nieuwe moraal van Talpa. Twee verliefde mensen in het huis.
Hé bah, ze gaan zoenen, Hé bah, ze gaan even in elkaars armen liggen.
Wat zullen al die brave CDA-mamma's daar wel niet van zeggen.
Snel uit elkaar halen en doe het licht dan maar uit.
Wat hebben Roel en Dido gedaan om dit te verdienen. Smerige rotstreek van Hummie.
Het is een man volgens zijn profiel... Niet zo verwonderlijk... Een vrouw zou niet zo gauw een naakte Lieske cappen... Althans ik niet...quote:Op zondag 4 december 2005 16:48 schreef Manu82 het volgende:
Have fun.quote:
Veel plezier ermee... kijk uit voor de zakquote:
O, dat ken ik niet.quote:Op zondag 4 december 2005 16:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gadwin, dat was een linkje van Forever Blue.
Wie z'n zak?quote:Op zondag 4 december 2005 16:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Veel plezier ermee... kijk uit voor de zak
Veel plezierquote:
Sorry, jij hebt zusje onder je naam staan.quote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
voorzitter ja scanman is een paar weken afgetreden.
Dit mag je natuurlijk vinden, maar overdrijven is ook een vak.... bij BB horen opdrachten en sommige zijn wat gemener als andere en so be it. Hun hebben er zelf voor gekozen om in het huis te zitten. En om je even te helpen, nee ben geen lieske/ingrid fan of iets dergelijks....quote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef sleepy1958 het volgende:
En is dit nu de nieuwe moraal van Talpa. Twee verliefde mensen in het huis.
Hé bah, ze gaan zoenen, Hé bah, ze gaan even in elkaars armen liggen.
Wat zullen al die brave CDA-mamma's daar wel niet van zeggen.
Snel uit elkaar halen en doe het licht dan maar uit.
Wat hebben Roel en Dido gedaan om dit te verdienen. Smerige rotstreek van Hummie.
Voor jou niet zo moeilijk om een surprise te maken.quote:
Mee eens. Dit is nou eenmaal BB.quote:Op zondag 4 december 2005 16:52 schreef Marjan1985 het volgende:
Dit mag je natuurlijk vinden, maar overdrijven is ook een vak.... bij BB horen opdrachten en sommige zijn wat gemener als andere en so be it. Hun hebben er zelf voor gekozen om in het huis te zitten. En om je even te helpen, nee ben geen lieske/ingrid fan of iets dergelijks....
Veel plezier!quote:
Bij volledig scherm houd ik nog steeds die lijntjesquote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bedoeld dat blauwe? Dat is de wmp schil. Je moet dubbelklikken op het videobeeld... volledig scherm... en dan cappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |