abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32852499
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef nikk het volgende:

[..]

Stupide pubers die ook in staat zijn groepsverkrachtingen te organiseren?
Geweldige organisatie. De Siciliaanse maffia is er niets bij:

A. Regel een kelderbox
B. Nodig al je maatjes uit in de kelderbox
C. Nodig een meisje uit in de kelderbox
D. Partytime

Dat is inderdaad wel een hoogstaand organisatorisch meesterwerkje

Maar goed, dat maakt het niet minder erg inderdaad
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32852602
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Geweldige organisatie. De Siciliaanse maffia is er niets bij:

A. Regel een kelderbox
B. Nodig al je maatjes uit in de kelderbox
C. Nodig een meisje uit in de kelderbox
D. Partytime

Dat is inderdaad wel een hoogstaand organisatorisch meesterwerkje

Maar goed, dat maakt het niet minder erg inderdaad
Bedankt voor het verduidelijken van mijn punt.
  dinsdag 6 december 2005 @ 01:02:26 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32852661
hyena's zijn ook klein van stuk en kunnen solitair niks tegen een leeuw beginnen. pas in groepsverband en met een grote bek zijn ze in staat aan te vallen. onderschat het duivelse collectivisme niet ten opzichte van het vrijgevochten individualisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 06-12-2005 11:21:56 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32853471
De problemen die in de OP vermeld worden hebben altijd al bestaan, het enige dat varieert zijn de personen die geviseerd worden, en de aandacht die de media eraan besteed.
Hoe lang is het geleden dat de "brave burger" vrouwen in minirok hoeren noemde? De gemiddelde Vlaming is ook niet altijd even tolerant geweest tegenover mannen met lang haar, homo's of negers.
Er is een periode geweest dat je met gemillimeterd haar bijna zeker problemen kreeg.
En ik heb nog geboren en getogen Antwerpenaars gekend die met een luchtbuks op passerende keppeltjesdragers schoten.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 03:41:50 #205
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32854038
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef nikk het volgende:

[..]

Stupide pubers die ook in staat zijn groepsverkrachtingen te organiseren?
Open daar a.u.b. een ander topic over in psychologie o.i.d.
Mensen ( en ja ook pubers zijn mensen ) zijn in groepsverband inderdaad in staat tot hele rare dingen (zelfs jij..)
pi_32854051
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:46 schreef SCH het volgende:

Vlaams Belang, Spirit, resist
Spirit maakt deel uit van de regering. Spirit is ook niet ontstaan uit onvrede met de huidige politiek.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:20:02 #207
272 R@b
No-nonsens
pi_32857952
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 02:07 schreef Doderok het volgende:
De problemen die in de OP vermeld worden hebben altijd al bestaan,
Oh? vanaf het moment dat de minirok uitkwam in de jaren 60 is hij gedragen door vrouwen in West Europese steden.

Bovendien kan ik me niet heugen dat vrouwen in de moderne tijd de straat in Belgische steden niet op durfden. Maar wellicht heb jij daar bronnen van.
quote:

En ik heb nog geboren en getogen Antwerpenaars gekend die met een luchtbuks op passerende keppeltjesdragers schoten.
Tijdens 40-45 zeker.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_32858146
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:20 schreef R@b het volgende:

[..]

Oh? vanaf het moment dat de minirok uitkwam in de jaren 60 is hij gedragen door vrouwen in West Europese steden.

Bovendien kan ik me niet heugen dat vrouwen in de moderne tijd de straat in Belgische steden niet op durfden. Maar wellicht heb jij daar bronnen van.
[..]

Tijdens 40-45 zeker.

Vergelijking met de joden is hier niet van toepassing. De joden werden daar in een hoekje gezet en vermoord dat gebeurt nu niet en vind deze vergelijking smakeloos
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32858411
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:20 schreef R@b het volgende:

[..]

[..]

Tijdens 40-45 zeker.
Jij als nederlander bent natuurlijk beter op de hoogte van wat er in belgië gebeurt.
pi_32858673
Agenten moeten gewoon de bevoegdheid krijgen wat met hun wapenstok te mogen meppen op het moment dat een groep mensen zich beledigend uitlaat tegenover een persoon.
Meer serieus, die mensen moeten het gewoon duidelijk hebben dat dat soort gedrag achterlijk is. Als een groep knapen een al dan niet knappe 'modern' geklede vrouw uitschelden voor 'hoer' dan is dat wat mij betreft een uitnodiging voor de omstanders de betreffende groep eens goed uit te lachen vanwege hun waarschijnlijk uit seksloosheid onstane kansloze gedrag.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_32859864
Ik woon zelf in BXL, en ik kan je vertellen dat het absoluut waar is.
Als je op straat loopt 's avonds dan komen er opeens drie knaapjes naast je lopen die je vriendin/kennis/zus in het Frans verbaal lastig vallen.

Met de Metro is het idem.
Die gasten gaan naast je zitten en dan proberen een reactie uit te lokken. Als ik met een (v) kennis op stap ga neem ik "maar" de auto om dit gezeik te voorkomen.
pi_32874439
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:09 schreef damian5700 het volgende:
Mijn nederige analyse over dit fenomeen is, dat moslimjongeren, op zoek naar hun indentiteit , bepaald houvast en denkkader geneigd zijn terug te grijpen naar de zuivere Islam.
'Zuivere' islam?

Sji'ietisch? Soennitisch? Zikri? Sufi? Ahmadiyya? Wahabbi?
pi_32875021
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
hyena's zijn ook klein van stuk en kunnen solitair niks tegen een leeuw beginnen. pas in groepsverband en met een grote bek zijn ze in staat aan te vallen. onderschat het duivelse collectivisme niet ten opzichte van het vrijgevochten individualisme.
Grappig, ik heb die hyena theorie al een tijdje onder mijn kennissen verteld voornamelijk betrekking hebbend op Marokkaanse jongens in trams, bussen, en/of metro's.

En je hebt gelijk.
pi_32875190
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:35 schreef IntroV het volgende:
Ik hoorde laatst al dat Rotterdam CS een stuk veiliger is geworden.
Sinds de politie er regelmatig patrouilleerd tegenwoordig, ja. Vroeger moest je je een baan worstelen door de hangjongeren die de weg naar de metro aardig blokkeerden. Kan me toch goed voorstellen dat je als meisje of oudere dat toch echt niet fijn vindt. 't Gros kijkt ook zo lief uit hun ogen.
pi_32875515
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef asmodai het volgende:

[..]

Sinds de politie er regelmatig patrouilleerd tegenwoordig, ja. Vroeger moest je je een baan worstelen door de hangjongeren die de weg naar de metro aardig blokkeerden. Kan me toch goed voorstellen dat je als meisje of oudere dat toch echt niet fijn vindt. 't Gros kijkt ook zo lief uit hun ogen.
Rotterdam CS is momenteel veiliger omdat het momenteel 1 en al bouwput is, er is nog maar bar weinig station over zeg maar.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:29:37 #216
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_32877660
quote:

Ik hoop dat de verbeteringen op CS op een of andere manier vol te houden zijn. Ik kom niet zo vaak op Rotterdam CS om te zien hoe 't er nu aan toe gaat.

Als maar goed genoeg duidelijk is wat de regels zijn (wat wel een flinke tijd kan duren) dan blijft het uiteindelijk hopelijk ook met iets minder surveillance veilig.
pi_32882748
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rotterdam CS is momenteel veiliger omdat het momenteel 1 en al bouwput is, er is nog maar bar weinig station over zeg maar.
Ja, maar da's buiten. Binnen bij CS is het anders.
pi_32890277
quote:

[..]

Sinds de politie er regelmatig patrouilleerd tegenwoordig, ja. Vroeger....
daar is de politie toch ook voor...
pi_32891598
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:04 schreef BlueCurl het volgende:
daar is de politie toch ook voor...
Onder andere.

Maar jij vindt het normaal dat het überhaupt nodig is?
pi_32910296
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:30 schreef R@b het volgende:
Zum kotsen weer zo'n bericht, waaruit wederom blijkt dat het nog een lange weg is voor bepaalde groepen zijn geïntegreerd.
Er valt niets te integreren voor die betreffende groep allochtonen, zie ook Achtergrond rellen Frankrijk door groot Frans filosoof . Ze zullen ofwel het land overnemen nadat/terwijl de autochtonen en masse vluchten, of er komt een burgeroorlog. En niet alleen daar, in heel West-Europa.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32911139
quote:
Op donderdag 8 december 2005 03:27 schreef StefanP het volgende:

[..]

Er valt niets te integreren voor die betreffende groep allochtonen, zie ook Achtergrond rellen Frankrijk door groot Frans filosoof . Ze zullen ofwel het land overnemen nadat/terwijl de autochtonen en masse vluchten, of er komt een burgeroorlog. En niet alleen daar, in heel West-Europa.
Ja man, en het wordt heel heftig, er wordt geschoten en er is bloed en Dikkie Dik ruimt dan later alle rotzooi op
pi_32911156
quote:
Op donderdag 8 december 2005 03:27 schreef StefanP het volgende:

[..]

Bange mensen doen rare dingen. Dus hoe meer mensen dit soort dingen gillen (al dan niet uit angst) hoe meer mensen bang worden.
En leuk dat die straatschoffies dat vinden. "Over tien jaar nemen we hier alles over!" roepen ze in de Randstad. Weer een hoop mensen bang.
Alleen denken ze niet na dat die gillende straatmarocs eigenlijk helemaal niet in staat zijn om "de boel over te nemen", de actieve fundi's met weinig zijn en de rest precies zoals die filosoof vaak alleen om praktische redenen hier verkeren. En mensen die iets te verliezen hebben, die doen geen gekke dingen.
Bange mensen wel.

"Burgeroorlog" "overname". We hebben net rellen gezien in Frankrijk. Niet de eerste en niet de laatste. Maar dat is hoe erg het gaat worden, de top.
En op een gegeven moment stopt de huwelijksimmigratie en verwateren de sentimenten (jaartje of 50 tot 100) en wordt het weer stil tot de volgende onderlaag zich meldt.
Tenzij we ons gek laten maken, natuurlijk.
Maar dat vind jij dan weer leuk.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')