Geweldige organisatie. De Siciliaanse maffia is er niets bij:quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Stupide pubers die ook in staat zijn groepsverkrachtingen te organiseren?
Bedankt voor het verduidelijken van mijn punt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geweldige organisatie. De Siciliaanse maffia is er niets bij:
A. Regel een kelderbox
B. Nodig al je maatjes uit in de kelderbox
C. Nodig een meisje uit in de kelderbox
D. Partytime![]()
Dat is inderdaad wel een hoogstaand organisatorisch meesterwerkje
Maar goed, dat maakt het niet minder erg inderdaad
Open daar a.u.b. een ander topic over in psychologie o.i.d.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Stupide pubers die ook in staat zijn groepsverkrachtingen te organiseren?
Spirit maakt deel uit van de regering.quote:
Oh? vanaf het moment dat de minirok uitkwam in de jaren 60 is hij gedragen door vrouwen in West Europese steden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:07 schreef Doderok het volgende:
De problemen die in de OP vermeld worden hebben altijd al bestaan,
Tijdens 40-45 zeker.quote:
En ik heb nog geboren en getogen Antwerpenaars gekend die met een luchtbuks op passerende keppeltjesdragers schoten.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:20 schreef R@b het volgende:
[..]
Oh? vanaf het moment dat de minirok uitkwam in de jaren 60 is hij gedragen door vrouwen in West Europese steden.
Bovendien kan ik me niet heugen dat vrouwen in de moderne tijd de straat in Belgische steden niet op durfden. Maar wellicht heb jij daar bronnen van.
[..]
Tijdens 40-45 zeker.
Jij als nederlander bent natuurlijk beter op de hoogte van wat er in belgië gebeurt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:20 schreef R@b het volgende:
[..]
Oh? vanaf het moment dat de minirok uitkwam in de jaren 60 is hij gedragen door vrouwen in West Europese steden.
Bovendien kan ik me niet heugen dat vrouwen in de moderne tijd de straat in Belgische steden niet op durfden. Maar wellicht heb jij daar bronnen van.
[..]
Tijdens 40-45 zeker.
'Zuivere' islam?quote:Op zondag 4 december 2005 16:09 schreef damian5700 het volgende:
Mijn nederige analyse over dit fenomeen is, dat moslimjongeren, op zoek naar hun indentiteit , bepaald houvast en denkkader geneigd zijn terug te grijpen naar de zuivere Islam.
Grappig, ik heb die hyena theorie al een tijdje onder mijn kennissen verteld voornamelijk betrekking hebbend op Marokkaanse jongens in trams, bussen, en/of metro's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
hyena's zijn ook klein van stuk en kunnen solitair niks tegen een leeuw beginnen. pas in groepsverband en met een grote bek zijn ze in staat aan te vallen. onderschat het duivelse collectivisme niet ten opzichte van het vrijgevochten individualisme.
Sinds de politie er regelmatig patrouilleerd tegenwoordig, ja. Vroeger moest je je een baan worstelen door de hangjongeren die de weg naar de metro aardig blokkeerden. Kan me toch goed voorstellen dat je als meisje of oudere dat toch echt niet fijn vindt. 't Gros kijkt ook zo lief uit hun ogen.quote:Op maandag 5 december 2005 21:35 schreef IntroV het volgende:
Ik hoorde laatst al dat Rotterdam CS een stuk veiliger is geworden.
Rotterdam CS is momenteel veiliger omdat het momenteel 1 en al bouwput is, er is nog maar bar weinig station over zeg maar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef asmodai het volgende:
[..]
Sinds de politie er regelmatig patrouilleerd tegenwoordig, ja. Vroeger moest je je een baan worstelen door de hangjongeren die de weg naar de metro aardig blokkeerden. Kan me toch goed voorstellen dat je als meisje of oudere dat toch echt niet fijn vindt. 't Gros kijkt ook zo lief uit hun ogen.
Ik hoop dat de verbeteringen op CS op een of andere manier vol te houden zijn. Ik kom niet zo vaak op Rotterdam CS om te zien hoe 't er nu aan toe gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef asmodai het volgende:
Sinds de politie er regelmatig patrouilleerd tegenwoordig, ja. Vroeger moest je je een baan worstelen door de hangjongeren die de weg naar de metro aardig blokkeerden. Kan me toch goed voorstellen dat je als meisje of oudere dat toch echt niet fijn vindt. 't Gros kijkt ook zo lief uit hun ogen.
Ja, maar da's buiten. Binnen bij CS is het anders.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rotterdam CS is momenteel veiliger omdat het momenteel 1 en al bouwput is, er is nog maar bar weinig station over zeg maar.![]()
daar is de politie toch ook voor...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef asmodai het volgende:
[..]
Sinds de politie er regelmatig patrouilleerd tegenwoordig, ja. Vroeger....
Onder andere.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:04 schreef BlueCurl het volgende:
daar is de politie toch ook voor...
Er valt niets te integreren voor die betreffende groep allochtonen, zie ook Achtergrond rellen Frankrijk door groot Frans filosoof . Ze zullen ofwel het land overnemen nadat/terwijl de autochtonen en masse vluchten, of er komt een burgeroorlog. En niet alleen daar, in heel West-Europa.quote:Op zondag 4 december 2005 15:30 schreef R@b het volgende:
Zum kotsen weer zo'n bericht, waaruit wederom blijkt dat het nog een lange weg is voor bepaalde groepen zijn geïntegreerd.
Ja man, en het wordt heel heftig, er wordt geschoten en er is bloed en Dikkie Dik ruimt dan later alle rotzooi opquote:Op donderdag 8 december 2005 03:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
Er valt niets te integreren voor die betreffende groep allochtonen, zie ook Achtergrond rellen Frankrijk door groot Frans filosoof . Ze zullen ofwel het land overnemen nadat/terwijl de autochtonen en masse vluchten, of er komt een burgeroorlog. En niet alleen daar, in heel West-Europa.
Bange mensen doen rare dingen. Dus hoe meer mensen dit soort dingen gillen (al dan niet uit angst) hoe meer mensen bang worden.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
Er valt niets te integreren voor die betreffende groep allochtonen, zie ook Achtergrond rellen Frankrijk door groot Frans filosoof . Ze zullen ofwel het land overnemen nadat/terwijl de autochtonen en masse vluchten, of er komt een burgeroorlog. En niet alleen daar, in heel West-Europa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |