En onder sommige bevolkingsgroepen meer dan onder andere bevolkingsgroepen.quote:Op maandag 5 december 2005 10:09 schreef DionysuZ het volgende:
schorriemorrie heb je onder iedere bevolkingsgroep
Ik moet de eerste christenen nog tegen komen die vrouwe terroriseerd als ze geen hoofddoek om hebbenquote:Op maandag 5 december 2005 10:09 schreef DionysuZ het volgende:
[..]schorriemorrie heb je onder iedere bevolkingsgroep
jah dat zien we wel bij de SGPquote:Op maandag 5 december 2005 10:12 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Ik moet de eerste christenen nog tegen komen die vrouwe terroriseerd als ze geen hoofddoek om hebben.
Christenen hebben inverhouding met moslims WEL respect voor de vrouw.
Nouja het feit dat ze hoofddoekjes met rust laten stuurt wel een bepaalde richting op zeg maarquote:Op maandag 5 december 2005 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Daar zal het in de praktijk wel vaak op neer komen, denk ik.
Je hoeft er echter niet al meteen vanuit te gaan.
Alleen zijn er meer tasjes stelende moslimsquote:Op maandag 5 december 2005 10:15 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Een tassenstelende moslim is imho net zo erg als een tassenstelende katholiek of atheist.
ik zou daar wel eens een bron van willen zien. Moslim staat niet gelijk aan marokkaan of welke andere nationaliteit je er ook in wilt vullen. De islam is een geloof, en het cbs heeft voor zover ik weet geen statistieken voor het aantal geweldsdelicten per geloof.quote:Op maandag 5 december 2005 10:18 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Alleen zijn er meer tasjes stelende moslims![]()
Dan moeten ze die statistiekjes maar eens snel gaan maken.quote:Op maandag 5 december 2005 10:19 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik zou daar wel eens een bron van willen zien. Moslim staat niet gelijk aan marokkaan of welke andere nationaliteit je er ook in wilt vullen. De islam is een geloof, en het cbs heeft voor zover ik weet geen statistieken voor het aantal geweldsdelicten per geloof.
ik denk dat als je statistiekjes gaat bekijken die het aantal delicten afzetten tegen sociale toestand je een veel beter beeld krijgt dan wanneer je het tegen geloof af gaat zettenquote:Op maandag 5 december 2005 10:22 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Dan moeten ze die statistiekjes maar eens snel gaan maken.
Als je overigens kijkt naar het aantal delicten per bevolkingsgroep dan is het wel heel toevallig dat bij bevolkingsgroepen waar de islam hoog vertegenwoordigt deze erg "goed" scoren.
jaquote:Op maandag 5 december 2005 09:17 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Yoehoe!
[..]
Kun je ze eens noemen?
Bijna alle?quote:Op maandag 5 december 2005 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of r@b geen gelijk had met bepaalde gedeeltes in antwerpen. zoals dat inmiddels geldt voor bijna alle grote steden in europa.
Vandaar dat de SGP de vrouwen niet in de 2e kamer wil hebben en ze netjes correct vertellen dat ze immers bij het aanrecht dienen te blijven. Vandaar dat men op de veluwe een hele duidelijke taakverdeling heeft en vrouwen maar moeten doen wat de mannen ( o néé, god !!) wil.quote:Op maandag 5 december 2005 10:12 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Ik moet de eerste christenen nog tegen komen die vrouwe terroriseerd als ze geen hoofddoek om hebben.
Christenen hebben inverhouding met moslims WEL respect voor de vrouw.
Honderd keer liever een 'extremistisch christen' in Nederland dan een 'extremistisch moslim'.quote:Op maandag 5 december 2005 10:38 schreef Loedertje het volgende:
Vandaar dat de SGP de vrouwen niet in de 2e kamer wil hebben en ze netjes correct vertellen dat ze immers bij het aanrecht dienen te blijven. Vandaar dat men op de veluwe een hele duidelijke taakverdeling heeft en vrouwen maar moeten doen wat de mannen ( o néé, god !!) wil.
beiden extremistisch.quote:Op maandag 5 december 2005 10:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Honderd keer liever een 'extremistisch christen' in Nederland dan een 'extremistisch moslim'.
De eerste loopt bij mijn weten namelijk niet te moorden.
Maargoed, dit is offtopic.
ik zou niet inzien waarom een extremistische moslim eerder geneigd is tot moorden dan een extremistische katholiek..quote:Op maandag 5 december 2005 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, leuk woord, en dus?.
Het gaat om de gevolgen van dat extremisme.
In Nederland? Pluis de nieuws-archieven maar na van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 5 december 2005 11:01 schreef DionysuZ het volgende:
ik zou niet inzien waarom een extreme moslim eerder geneigd is tot moorden dan een extreem katholiek..
in nederland hebben we geen/amper extremistische katholiekenquote:Op maandag 5 december 2005 11:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In Nederland? Pluis de nieuws-archieven maar na van de afgelopen jaren.
En alleen op de Veluwe nog wat relatief ongevaarlijke zwartekousen.quote:Op maandag 5 december 2005 11:04 schreef DionysuZ het volgende:
in nederland hebben we geen/amper extremistische katholieken
Ten eerste, apologie is helemaal niet straafbaar. Hoe kom je erbij?!quote:Op zondag 4 december 2005 16:23 schreef Salvad0R het volgende:
Nu hebben ze zelfs het "begrip tonen" voor aanslagen strafbaar besteld. Dus als jij zegt van "Ik snap dat die irakees Hassan die bom plaatste, er zitten Westerse militairen in zijn geboortedorp zijn nichtjes te rapen en dingen op te blazen", dan kan je voor het gerecht worden gesleept en voor je het weet zit je in zo'n concentratieka... ik bedoel Geheime Gevangenis in Polen of Roemenie.
zie ik anders nog steeds niet hoe een extremistisch moslim eerder geneigd tot moorden zal zijn dan een extremistisch katholiek.quote:Op maandag 5 december 2005 11:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En alleen op de Veluwe nog wat relatief ongevaarlijke zwartekousen.
Nuff said.
Wanneer je, trouwens, over de SGP praat, zijn dat gereformeerden en geen katholieken.quote:Op maandag 5 december 2005 11:08 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
zie ik anders nog steeds niet hoe een extremistisch moslim eerder geneigd tot moorden zal zijn dan een extremistisch katholiek.
nope, heeft weinig met de OP te makenquote:Op maandag 5 december 2005 11:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wanneer je, trouwens, over de SGP praat, zijn dat gereformeerden en geen katholieken.
Ieder individu kan een potentiële moordenaar zijn. Ik begrijp alleen, wanneer je deze conclusie zou trekken, dat verband houdt met de OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |