Goeiemorgen Dionysuzquote:Op maandag 5 december 2005 07:43 schreef DionysuZ het volgende:
gutenmorgen sigme
Sorry dat ik de conversatie over dimensies verstoor, dat krijg je met een vrouw in het gezelschapquote:Op maandag 5 december 2005 07:46 schreef DionysuZ het volgende:
ik weet het ook niet. hoef pas om half 2 in de collegebanken te wezen
Technische Informaticaquote:Op maandag 5 december 2005 07:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry dat ik de conversatie over dimensies verstoor, dat krijg je met een vrouw in het gezelschap
Wat studeer jij?
HBO of universitair & waar? Als ik vragen mag? Ik heb Bedrijfskundige Informatica gedaan (HTS) in Groningen. Dat was inhoudelijk echt bagger, al heb ik nog wel iets opgestoken.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 07:56 schreef sigme het volgende:
[..]
HBO of universitair & waar? Als ik vragen mag? Ik heb Bedrijfskundige Informatica gedaan (HTS) in Groningen. Dat was inhoudelijk echt bagger, al heb ik nog wel iets opgestoken.
Cool!quote:Op maandag 5 december 2005 08:00 schreef DionysuZ het volgende:
[..]tuurlijk. vragen staat vrij
. Universitair, in Eindhoven op de TU/e. In Groningen wat kreeg je daar allemaal voor stof?
Wat ik leuk vond waren de wat hardere vakken: logica, wiskunde.quote:Op maandag 5 december 2005 08:00 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
In Groningen wat kreeg je daar allemaal voor stof?
Dat valt wel mee eerlijk gezegd. Bij sommige vakken is het blabla gehalte tamelijk hoog. Maar over het algemeen zijn de vakken waarvan ik dacht: 'en waarom leer ik DIT nu weer?' later juist heel nuttig geblekenquote:Op maandag 5 december 2005 08:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Cool!
Ik heb nog wel eens overwogen TI te gaan doen via de OU, ik hoop dat het minder blabla is dan aan het HBO en dan BI. Misschien ooit, als ik later groot ben.
Hoe is het blabla gehalte bij jouw studie?
-edit niet gezien
Logicaquote:Op maandag 5 december 2005 08:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat ik leuk vond waren de wat hardere vakken: logica, wiskunde.
Verder was er een handvol goeie docenten met goeie vakken: e-commerce, adminstratiev organisatie, hardware, operating systems herinner ik mij, veel van geleerd.
Maar het meeste was case-stusies, waarin je als werkgroepje voor een fake-opdrachtgever een fake-advies over automatisering moest geven![]()
En wat héle slechte programeerlessen SQL, Java, Oracle. Echte helemaal geen zak van geleerd.
Jaquote:
Voor mij geldt ook wel zoiets, veel vakken die slecht gegeven werden heb ik toch wel dingen van opgestoken die via een omweg toch handig bleken.quote:Op maandag 5 december 2005 08:10 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee eerlijk gezegd. Bij sommige vakken is het blabla gehalte tamelijk hoog. Maar over het algemeen zijn de vakken waarvan ik dacht: 'en waarom leer ik DIT nu weer?' later juist heel nuttig gebleken.
Dan kun je ook wel op de TU terechtquote:Op maandag 5 december 2005 08:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor mij geldt ook wel zoiets, veel vakken die slecht gegeven werden heb ik toch wel dingen van opgestoken die via een omweg toch handig bleken.
Maar puur voor mijn eigen lol had ik beter gewoon informatica kunnen gaan doen aan de RuG ofzo, het is toch veel meer de wiskunde dan de praktijk die mij interesseert.
Naast mijn studie heb ik mn eigen bedrijfje waar ik toch wel heel erg vaak de positieve invloeden van de studie merk, dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen als ik straks afgestudeerd ben en in loondienst gaquote:Het papiertje is wel nuttig gebleken, tenslotte heb ik nu een goed betalend baantje alwaar ik mijn geld al fok!end verdien
Ja, vast wel, maar ik ben al groot weetjewel. Ik heb een baan, dus een beetje colleges volgens midden overdag zit er niet in. Bovendien ben ik aartslui, en vind ik dat ik het Heel Druk heb met mijn werk en dan ook nog huishouden, schuurverbouwen en schaapjesquote:Op maandag 5 december 2005 08:34 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel op de TU terecht
Bij ons weinig wiskunde tot mijn spijt. En de leukeren delen pas helemaal op het eind, ik zag toen pas dat ik daarvan veel meer had willen leren.quote:ik heb meer wiskunde en logica gehad dan welk ander vak dan ook. Van programmeertalen slechts 1 trimestertje delphi en 1 trimestertje assembly, de rest moest je jezelf maar aanleren in de casusjes enzo.
Hou je eigen bedrijfje ernaast! Altijd leuk, kan ook tijdelijk op laag pitje toch? Wat voor bedrijfje eigenlijk?quote:[..]
Naast mijn studie heb ik mn eigen bedrijfje waar ik toch wel heel erg vaak de positieve invloeden van de studie merk, dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen als ik straks afgestudeerd ben en in loondienst ga.. of misschien mn bedrijf aanhouden.
* sigme is software tester.quote:Op maandag 5 december 2005 09:10 schreef DionysuZ het volgende:
en wat voor geweldig baantje heeft sigme dat ze fijn al fok!kend de werktijd kan doorbrengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |