De combinatiequote:Op maandag 5 december 2005 00:17 schreef Northside het volgende:
Om te zuipen of om te studeren? Die dingen gaan namelijk niet hand in hand...
Utrecht is volgens mij een van de weinige/enige studentenstad waar je gewoon elke random avond elke random kroeg in kunt stappen en altijd studenten tegenkomt!quote:Op maandag 5 december 2005 13:24 schreef Fatality het volgende:
utrecht, studeerbaarheid, mwaaah...
Zuipen etc kun je hier als de beste
Wel hectisch, verpauperd op sommige vlakken, maarja dan zit je ook in de randstad.
Daarom. Je komt na 1 uur al een kroeg niet meer in.quote:Op maandag 5 december 2005 18:19 schreef kwakveense het volgende:
Leiden
al is Leiden voor niet-leden (kleine of grote vereniging maakt wat dat betreft niet uit) misschien wel wat saaier qua uitgaan dan andere grotere steden...
tsja...dan zit ik er al....quote:Op maandag 5 december 2005 18:23 schreef thabit het volgende:
[..]
Daarom. Je komt na 1 uur al een kroeg niet meer in.
precies, dan neem je lekker het nachtnet naar rotterdam of amsterdam (in den haag sluit alles om 2 uur door de weeks dus daar hoef je de trein niet voor in)quote:Als je in de randstad zit kan je overal uit.
Ik heb hiervoor in Utrecht gezeten. Het kwam wel even als een schok om dit zo mee te maken. Niet dat ik tegenwoordig meer zo vaak pas na enen ergens naar binnenloop, ik ben immers geen student meer.quote:
Inderdaad. En anders Groningen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:06 schreef Kang-He het volgende:
Altijd randstad kiezen natuurlijk.
Tweej! Alleen denken volgens mij de meesten dat hier geen vrouwen zitten, en we of duits of met een flink accent praten?quote:Op maandag 5 december 2005 18:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Enschede ook niks mis mee hoor.
Toch goed, minder irritante mensen die je beroven!quote:Op maandag 5 december 2005 18:30 schreef Roellio het volgende:
Tsja... qua studentenleven vind ik Groningen het best. Het nadeel van Groningen is dat je er verder niets hebt. Er zijn alleen maar héél véél studenten, verder is er niets. Geen goeie clubs e.d. alleen maar honderden kroegen met studenten.
Amsterdam daarentegen!
wel een beetjequote:
quote:Op maandag 5 december 2005 16:24 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
1 jaar gestudeerd in Rotterdam, en dat nooit nooit meer. Het zit stikvol met profiterende niet-Westerse allochtoontjes. Ben daar ook 2 maal beroofd door de marokkanen
ik studeer nu in leiden.
Als sociaal zwakkere wordt je er nou eenmaal snel uitgepikt door dat soort gasten. Tough luck, maar dan moet je maar niet in Rotterdam gaan wonen.quote:Op maandag 5 december 2005 16:24 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
1 jaar gestudeerd in Rotterdam, en dat nooit nooit meer. Het zit stikvol met profiterende niet-Westerse allochtoontjes. Ben daar ook 2 maal beroofd door de marokkanen
ik studeer nu in leiden.
Waarom zou je in godsnaam ook in de meest gedegenereerde stad van heel Nederland gaan wonen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:20 schreef Shivo het volgende:
[..]
Als sociaal zwakkere wordt je er nou eenmaal snel uitgepikt door dat soort gasten. Tough luck, maar dan moet je maar niet in Rotterdam gaan wonen.
Er zitten geen vrouwen en iedereen praat half Duits. Ik heb er zes jaar gewoond. En dat waren de mooiste zes jaren van mijn leven.quote:Op maandag 5 december 2005 20:35 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Tweej! Alleen denken volgens mij de meesten dat hier geen vrouwen zitten, en we of duits of met een flink accent praten?
De stad heeft echt iets, je moet er wel van leren houden, maar het is een sublieme stad.quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam ook in de meest gedegenereerde stad van heel Nederland gaan wonen?
Klopt!quote:Op maandag 5 december 2005 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De stad heeft echt iets, je moet er wel van leren houden, maar het is een sublieme stad.
Omdat het de hipste stad van .nl is, 's lands culturele hoofdstad en 's lands meest actieve stad? Maar je mag van mij lekker in de provincie blijven hoorquote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam ook in de meest gedegenereerde stad van heel Nederland gaan wonen?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:26 schreef Bananenman het volgende:
Amsterdam, klaar.
Er zijn alleen chique (lees: dure) winkels in Maastricht. Ook heb ik het gevoel dat m.u.v. de studenten alleen maar bejaarden wonen.quote:Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef nevaeh87 het volgende:
maastricht is the city idd, genoeg kroegen, gezelligheid is overal wel ergens te vinden en als je je ouders op bezoek hebt kun je ook nog eens de stad bekijken.......want cultureel is er ook veel te doen....om te shoppen is het voor een keer leuk, maar niet om te wonen, geen kledingwinkels zoals H&M alhoewel ze geloof ik al 6 jaar zeggen dat die wel komt!! HOPE SO!
Oh ja? Waar baseer je dat opquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:23 schreef Shivo het volgende:
[..]
Omdat het de hipste stad van .nl is, 's lands culturele hoofdstad en 's lands meest actieve stad? Maar je mag van mij lekker in de provincie blijven hoor![]()
Juist daarom vind ik het niks. Evenals Enschede, Groningen, Nijmegen e.d.quote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef mighty_myte het volgende:
Eindhoven, place to be.
Grote stad, maar komt over als een dorp.
Moet ik jou nog vertellen wat mooi is aan Groningen?quote:Op zondag 4 december 2005 13:15 schreef Renesite het volgende:
Welke studentenstad is gewoon keitof helemaal een goeie![]()
![]()
Vertel eens de leuke dingen van Leiden, de negatieve dingen van Groningen.
Waar moet je nóóit heen gaan, en waar juist wel als eerste jaars het aankomend schooljaar.
De H&M komt waar ze nu aan het bouwen zijn (Tussen Vrijthof en Markt) Verder heb ik als eertejaars uit Maastricht weinig stundentenstad ervaringen, maar het bevalt hier uitstekend!quote:Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef nevaeh87 het volgende:
maastricht is the city idd, genoeg kroegen, gezelligheid is overal wel ergens te vinden en als je je ouders op bezoek hebt kun je ook nog eens de stad bekijken.......want cultureel is er ook veel te doen....om te shoppen is het voor een keer leuk, maar niet om te wonen, geen kledingwinkels zoals H&M alhoewel ze geloof ik al 6 jaar zeggen dat die wel komt!! HOPE SO!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:30 schreef McCarthy het volgende:
Maastricht is een leuke stad. Iets burcht achtigs.
Verder ruim opgezet.
Als je van mannen houdt ga je natuurlijk naar Delft. Doen de geneeskunde studentes uit Rotterdam ook.
ik bedoel dus dat ze daar dan ook echt wonen en lid zijn van een vereneging en zoquote:
Zijn wel een aantal, maar het is echt niet zo dat de helft van de vrouwen in Delft gaan wonenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat ze daar dan ook echt wonen en lid zijn van een vereneging en zo
zo goed ken ik die stad dan ook weer niet. Hoe zit het eigenlijk met de mannen. Gaan die dan in Leiden wonen en lid zijn ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef Wuder het volgende:
[..]
Zijn wel een aantal, maar het is echt niet zo dat de helft van de vrouwen in Delft gaan wonen
quote:Op zondag 4 december 2005 23:35 schreef BrauN het volgende:
Tilburg, daar is het te doen!
De Mannen die in Delft studeren blijven in Delft wonen? Of Rotterdam? Of Leiden? Ik weet het niet..quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zo goed ken ik die stad dan ook weer niet. Hoe zit het eigenlijk met de mannen. Gaan die dan in Leiden wonen en lid zijn ?![]()
Neehoor, die wonen dan in Delft en proberen in Leiden te scoren (meestal zonder succesquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zo goed ken ik die stad dan ook weer niet. Hoe zit het eigenlijk met de mannen. Gaan die dan in Leiden wonen en lid zijn ?![]()
Amsterdam verdient het om met een grote leter geschreven te wordenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:30 schreef McCarthy het volgende:
Maastricht is een leuke stad. Iets burcht achtigs.
Verder ruim opgezet.
Belangirjk is verder: wil je ergens lid wordne ja of nee. Wat dat betreft is Maastricht/Nijmegen en zo wat minder.
Dan wordt het Utrecht, Leiden of Groningen.
Als je van mannen houdt ga je natuurlijk naar Delft. Doen de geneeskunde studentes uit Rotterdam ook.
Enschede of Eindhoven kan ook natuurljk
En amsterdam is geen studentenstad.
welnee man, Breda is veel gezelliger dan Tilburgquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef superheist het volgende:
[..]
De H&M komt waar ze nu aan het bouwen zijn (Tussen Vrijthof en Markt) Verder heb ik als eertejaars uit Maastricht weinig stundentenstad ervaringen, maar het bevalt hier uitstekend!
ík zit al in groningenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:30 schreef Bazyx het volgende:
Even serieus. Begrijp ik nu goed dat jullie allemaal graag die Renesite en andere lezers van dit topic in je eigen studentenstad willen hebben?
Ontopic: Nijmegen is kut. Het stinkt, het is te links, politieke activisten worden vermoord en in de zomer dragen de biologiemeisjes tè strakke truitjes (juist ja, "ik wou dat het weer winter was"). Ga maar ergens anders studeren.
Tilburg is 1 grote achterbuurt. En lelijk bovendien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef BrauN het volgende:
Waarom is de stad met een van 's lands beste universiteiten nog niet genoemd?
Tilburg!
Leuk land, Frankrijk, alleen jammer dat er Fransen wonen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:15 schreef NightH4wk het volgende:
Tilburg wel ok, behalve die Brabanders en ander tuig.
Nog een interessante video van iemand van Minerva laatst online.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:32 schreef Originele_Naam het volgende:
Delft is een kut stad. Ik woon er zelf. En er zijn geen lekkere wijven. Volgend jaar maar naar Leiden
niet zo gaaf als in groningenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:47 schreef SouthernSun het volgende:
woon mn hele leven in maastricht en vind t hier gewoon vet relaxt
volgend jaar wil ik naar utrecht en hoe is het daar?
Of ze komen uit Leiden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef Jojogirl het volgende:
Neehoor, die wonen dan in Delft en proberen in Leiden te scoren (meestal zonder succes)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |