De combinatiequote:Op maandag 5 december 2005 00:17 schreef Northside het volgende:
Om te zuipen of om te studeren? Die dingen gaan namelijk niet hand in hand...
Utrecht is volgens mij een van de weinige/enige studentenstad waar je gewoon elke random avond elke random kroeg in kunt stappen en altijd studenten tegenkomt!quote:Op maandag 5 december 2005 13:24 schreef Fatality het volgende:
utrecht, studeerbaarheid, mwaaah...
Zuipen etc kun je hier als de beste
Wel hectisch, verpauperd op sommige vlakken, maarja dan zit je ook in de randstad.
Daarom. Je komt na 1 uur al een kroeg niet meer in.quote:Op maandag 5 december 2005 18:19 schreef kwakveense het volgende:
Leiden
al is Leiden voor niet-leden (kleine of grote vereniging maakt wat dat betreft niet uit) misschien wel wat saaier qua uitgaan dan andere grotere steden...
tsja...dan zit ik er al....quote:Op maandag 5 december 2005 18:23 schreef thabit het volgende:
[..]
Daarom. Je komt na 1 uur al een kroeg niet meer in.
precies, dan neem je lekker het nachtnet naar rotterdam of amsterdam (in den haag sluit alles om 2 uur door de weeks dus daar hoef je de trein niet voor in)quote:Als je in de randstad zit kan je overal uit.
Ik heb hiervoor in Utrecht gezeten. Het kwam wel even als een schok om dit zo mee te maken. Niet dat ik tegenwoordig meer zo vaak pas na enen ergens naar binnenloop, ik ben immers geen student meer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |