quote:Op zondag 4 december 2005 12:11 schreef Belana het volgende:
zoveel cadeautjes is toch niet gezond voor een kind? nahja, zal wel aan mij liggen
quote:Op zondag 4 december 2005 12:16 schreef Luchtbel het volgende:
Niet gezondwaar ben je bang voor, uitpakarm? of dat ze zich een breuk sjouwt
Ik moet er ook niet aan denken hoor, zit je de hele avond uit te pakken. Achter elkaar
Ja maar ja maar ik denk dat mijn relatie nog niet goed genoeg is om met zulke eisen te komenquote:Op zondag 4 december 2005 12:20 schreef Belana het volgende:
maar jij bent er toch ingetrapt LB, ik niet
ja dat zijn nou van die dingetjes waar je wat aan hebt! Hier krijgen ze dan ook nog die pyama's, die hebben ze gewoon nodig. En een bestekje, en boeken en toch weer diequote:Op zondag 4 december 2005 12:21 schreef jessie het volgende:
Bo krjgt van oma een linkshandig schaartje. Dat vind ik nou weer een goed idee. Bo is links knipt elke dag wel, maar niet bij stil gestaan dat een linkshandig schaartje voor een linkshandige wel handiger isOma is zelf linkshandig dus vandaar
Zó erg is het nog niet met me. Ik heb deze via ebay gekocht, nieuwquote:Op zondag 4 december 2005 12:44 schreef jessie het volgende:
Veel plezier luchtbel!!!
O stoer man, ik zag van die platte schoentjes met een bandje voor me
Ik kijk eerst wat er in mij knip zit en dan wat ik leuk zou kunnen vindenquote:Op zondag 4 december 2005 13:59 schreef jessie het volgende:
Ondergrond gewoon muur (met hier en daar iets wat we nog moeten opvullen met fix en finesh) Ik twijfel tussen glad en een superklein korreltje. De kleuren, roze natuurijk en oranje en rood. maar ik bedoel meer welk merk enzo.
Gewoon een emmer latex wat je met een roller op de muur kwakt. Bij hema en gamma hebben ze het ook al in kleurtjesquote:Op zondag 4 december 2005 14:00 schreef jessie het volgende:
Van die vinyllatex bedoel je dan Moussy? Kan je die ook op kleur laten mengen?
In de woonkamer hebben we latex en na dat hamsteravontuur heb ik een stuk muur moeten soppenquote:Op zondag 4 december 2005 14:05 schreef jessie het volgende:
O je hebt t gewoon zelf gemengd? Dat kan natuurlijk ook. goed idee.
Maar gewone latex is niet afneembaar lees ik dan moet ik weer vinyl hebben. Anders kan ik weer net zo goed gelijk gekleurde muurverf kopen.
Pfff wat een gedoe die kamertjes ff verven
quote:Op zondag 4 december 2005 14:10 schreef poemojn het volgende:
RenéWij turfden vroeger of niet iemand een cadeautje meer gekregen had
tot wanhoop van mijn ouders (vijf kinderen he)
In de winter had ik standaard lakschoentjes met een witte maillot aanquote:Op zondag 4 december 2005 14:23 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha tis ook nooit goed met die moeders van ons he.
Ik wilde dus lakschoentjes, maar kreeg degelijke roets
Ik heb een oma waarvan ik wel kneuterige dingen kreeg. Die mocht ik ook bijna alleen maar aan als ik daar naartoe ging
Als ze naar school zijn moet ik steeds zo op de klok lettenquote:Op zondag 4 december 2005 19:20 schreef jessie het volgende:
Kan je het juist beter niet na de vakantie doen, dan lopen ze ook niet in de weg?
Ga ik hier niet vertellenquote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef jessie het volgende:
Wat heb je dan coolbabe?
Dat is per school verschillend, vaak schrijven ze de volgende dag weg als studiedagquote:Op maandag 5 december 2005 11:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Moeten bij jullie de kindjes gewoon naar school morgen ( als in de kindjes die al naar school gaan)
Herinner me dat toen wij op de basischool zaten we de dag nar pakjes avond als die op een doordeweekse dag viel vrij waren zodat we met onze kadootjes konden spelen, vraag me af of dat nog steeds zo is
Herkenbaar, Jessie!quote:Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef jessie het volgende:
Voor de tigste keer de kapstok opruimen (is dat bij iedereen nou zoiets wat altijd weer terugkomt? Bij ons hangt dat ding altijd propvol, en dan hebben we al zo'n grote)
Mijn nieuwe tas! Een handgemaakte tas van een viltachtig materiaal.quote:Op maandag 5 december 2005 23:02 schreef moussy het volgende:
Wat hangt er nou aan jouw jas Spuugje?
U vraagt, wij draaien ehhh fotograferenquote:Op maandag 5 december 2005 23:56 schreef coolbabe het volgende:
Spuuglokje heb je een dichterbijfoto van je nieuwe tas? Ik vind hem leuk!
Andere oma woont gelukkig ook om de hoekquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Niks aan he, ET, zo lang met een kind in de auto![]()
Ik zal maar niet zeggen hoe lang wij in de auto moeten zitten voor we bij oma (mijn moeder) zijnGelukkig woont de andere oma in dezelfde plaats als wij
![]()
toread dingesquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef _evenstar_ het volgende:
iemand een idee hoe deze elfjes ook alweer heten?
[afbeelding]
mn riool moet nog gemaakt hequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef mallemeid het volgende:
Dat kan ik me niet voorstellen van jou moussy, dat je niet weet wat je moet zeggen
Wat vraag je er voor?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef lady-wrb het volgende:
doos kopen ?
ligt hier toch maar stof te vangen
Mag ik 'm eens lenen? Kijken of Christan het wat vindtquote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef lady-wrb het volgende:
doos kopen ?
ligt hier toch maar stof te vangen
haha ik heb helemaal geen video. Lekker handigquote:Op donderdag 8 december 2005 11:34 schreef Ladybos het volgende:
Snoopy dat had ik laatst ook dus ik denk dat we bij dezelfde winkel hebben besteld en dat ze dat als kadootje erbij doen
Straksquote:
Omdat je zo aandringtquote:
't Staat er net 2 uur jaquote:Op donderdag 8 december 2005 14:43 schreef Troel het volgende:
Ziet er goed uit! En wat netjes nog
Moussy en Rewimo hebben trouwens mail van me (moussy op d'r gmail)
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:45 schreef jessie het volgende:
Bankstel is niet mijn smaak, maar dat kleed vind ik echt helemaal te gek
Dat is dan ook een originele Ikeaquote:Op donderdag 8 december 2005 14:45 schreef jessie het volgende:
Bankstel is niet mijn smaak, maar dat kleed vind ik echt helemaal te gek
Wat dacht je? 't is heerlijk zachtquote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef Luchtbel het volgende:
Je moet wel met blote voeten op dat kleed hoor!!!
Vooral niet schuldig voelen, je bent toch thuis gekomen met een agendavulling en wat spulletjes van Ici Paris. Tja, dat je dan ook nog wat accesoires hebt gekocht...een kniesoor die daar op letquote:Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef dutchie het volgende:
Ik ben vanmorgen alweer de stad in geweest, ben gruwelijk te keer gegaan.Ging voor een agenda-vulling en wat spulletjes bij Ici Paris en misschien laarzen als ik wat leuks kon vinden.
Maar gelukkig doe ik dit niet iedere week, dus waarom voel ik me dan schuldig.
kweetut..quote:Op donderdag 8 december 2005 19:46 schreef jessie het volgende:
Wat een luxe probleem dat maat 40 van je kont zakt![]()
Lekker geshopt Dutchie wat voor tutspulletjes heb je bij ici paris gekocht?
ik kan er ook geen meelij mee hebben!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:46 schreef jessie het volgende:
Wat een luxe probleem dat maat 40 van je kont zakt![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:17 schreef bixister het volgende:
[..]
ik kan er ook geen meelij mee hebben!![]()
Hè jakkes, beterschap voor jullie alledrie. Hier zit volgens mij ook weer een bronchitis op de loerquote:Op donderdag 8 december 2005 22:14 schreef coolbabe het volgende:
Vanmiddag hebben we de dokter maar even aan huis laten komen (je denkt toch niet dat ik een kind van 20 kilo naar de huisarts ga sjouwen?) en Japas mocht aan de antibiotica en de Ventolin. De Ventolin mocht ik meteen ook voor Tom en mezelf gebruiken, we hebben namelijk alledrie een beste brochitis te pakkenHoe krijgen we het voor elkaar zeg
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |