Niet zo ver hoor, met de fiets maar 10 min. ik ben zelfs een paar keer lopens naar de stad gegaan.quote:Op maandag 5 december 2005 01:06 schreef Yeahinho het volgende:
Hoever ligt het industrieterrein af van de 'bewoonde wereld'?
Nee Echt helemaal in het midden.quote:Op maandag 5 december 2005 01:12 schreef Leah het volgende:
Dat lopens verraad je. Oosten van het land, gok ik
Moeilijke beslissing, zonder tuin is het enige minpuntje, schat ik. Als je een overzichtelijke tuin hebt kunnen ze daar vanf een jaar of twee toch al wel zelf lekker in spelen.
Aan de andere kant, als dat het enige is... Doen! En wie later leeft, wie dan zorgt
haar profiel zegt n-b, dus of niet bekend of noord brabantquote:Op maandag 5 december 2005 01:12 schreef Leah het volgende:
Dat lopens verraad je. Oosten van het land, gok ik
![]()
idd, ik heb in heel mijn leven nog nooit geen zeldzorgen gehad, en dat dat nu zou kunnne gebeuren voelt een beetje alsof ik de Lotto heb gewonen.quote:Op maandag 5 december 2005 01:14 schreef Leah het volgende:
En de kosten vind ik toch wel een enorm pluspunt!
Die hebebn ze laten verwijderen omdat als er geen wind stond en de zon scheen en het was buiten 25 graden dan was het daarbovenop 40 graden.quote:Op maandag 5 december 2005 01:16 schreef Tha_Flash het volgende:
Heeft het huis wel een dakterras ?
Dan zou je daar een klein (kunst)grasveldje aan kunnen leggen.
pauper ??? klinkt negatief.quote:Op maandag 5 december 2005 01:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zolang je er geen problemen mee hebt om als een pauper over te komen niks.
Als je een grote parasol en een kunstgrasveldje + een zandbak bovenop zet moet het er wel redelijk uit te houden zijn. ( mits gekoelde rosequote:Op maandag 5 december 2005 01:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die hebebn ze laten verwijderen omdat als er geen wind stond en de zon scheen en het was buiten 25 graden dan was het daarbovenop 40 graden.
Mijn man heeft heel wat nachten doorgebracht op het dakteras, dan was het heerlijk vertoeven.
Maar het is een mogenlijkheid om die alsnog weer aan te leggen met aanpassingen.
hahaha, vooral dat laatste doet het hem.quote:Op maandag 5 december 2005 01:21 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Als je een grote parasol en een kunstgrasveldje + een zandbak bovenop zet moet het er wel redelijk uit te houden zijn. ( mits gekoelde rose)
Mocht je er echt niet willen wonen, geef dan maar een belletje.quote:Op maandag 5 december 2005 01:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, vooral dat laatste doet het hem.
We hebben wel buren, opzich heel leuk alleen we hebben er weinig contact mee wel veel kleine kinderen in de buurt wat weer heel fijn is.quote:Op maandag 5 december 2005 01:22 schreef poemojn het volgende:
Wel doen denk ik, en dan sparen.
Maar hoe is het verder, heb je buren? Wonen er misschien meer kinderen vlakbij? Dat zou al een stuk schelen voor Demi denk ik.
Helemaal nietsquote:
Dat is echt ideaal en daar hebben we in het verleden ook regelmatig gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 5 december 2005 01:25 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Mocht je er echt niet willen wonen, geef dan maar een belletje.![]()
Ik ( wij ) offer me wel op hoor.........op een industrieterrein heb je ook niet veel buren![]()
Elk weekeind feestje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |