Jij bent mod van WGR of POL ofzoquote:Op zondag 4 december 2005 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Joh, ik pimp helemaal niks. Ik zie bagger en sluit. Zo werkt mijn insectenbrein. Maar goed, kennelijk is er de behoefte aan bagger en is het "beter" dat te kanaliseren tot 1 punt ipv dat jullie jezelf weten te beheersen of gaan chatten op een irc kanaal of via msn.
Je ziet bagger?quote:Op zondag 4 december 2005 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Joh, ik pimp helemaal niks. Ik zie bagger en sluit. Zo werkt mijn insectenbrein. Maar goed, kennelijk is er de behoefte aan bagger en is het "beter" dat te kanaliseren tot 1 punt ipv dat jullie jezelf weten te beheersen of gaan chatten op een irc kanaal of via msn.
quote:Op zondag 4 december 2005 04:51 schreef remlof het volgende:
[..]
hey, er is een reden dat je geen onz mod bent, denk je ook niet?
Daarom ook de term gastslotje.quote:Op zondag 4 december 2005 04:51 schreef remlof het volgende:
[..]
hey, er is een reden dat je geen onz mod bent, denk je ook niet?
Ja, POL.quote:Op zondag 4 december 2005 04:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent mod van WGR of POL ofzo.
strekenquote:
dan moet je nu wel heel erg van je biertje genietenquote:Op zondag 4 december 2005 04:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Optioneel:
4) Leun achterover genietend van een biertje toekijkend hoe mensen geirriteerd raken na een misser.
Dat was niet de reden daarvoor he.quote:Op zondag 4 december 2005 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
dan moet je nu wel heel erg van je biertje genieten![]()
proost!
punt 4 doet je wel wat hé?quote:Op zondag 4 december 2005 04:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daarom ook de term gastslotje.
De procedure bij een gastslotje:
1) Constateer duidelijk gebagger
2) Sluit het met de melding "gastslotje", waarmee je aangeeft dat de echte mods nog besluiten of het open gaat
3) Vermeldt het even achter de schermen dat je een gastslotje geplaatst hebt
Optioneel:
4) Leun achterover genietend van een biertje toekijkend hoe mensen geirriteerd raken na een misser.
Had je goed gezien iddquote:Op zondag 4 december 2005 04:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben goed, ik zag 't aan je taalgebruik.
Daar zijn opeens raakvlakken tussen onsquote:Op zondag 4 december 2005 05:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het gehuil om nonsens te mogen bleren op een forum vertedert me wel ja.
Voordat ik ga vragen waar en wanneer vraag ik je: welke raakvlakken?quote:Op zondag 4 december 2005 05:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar zijn opeens raakvlakken tussen ons
Ga me asjeblieft niet vragen waar en wanneer.
ja, misverstandjequote:Op zondag 4 december 2005 05:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
O, toch weer open?
Relaxed, wat lief...
eh laat je tieten eens zien?quote:Op zondag 4 december 2005 05:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben 1 groot raakvlak
Vraag me iets en ik heb een vlak, of een raak
Ik vlak alles raak...
Gewoon heel veel blowen, dan val je automatisch in slaap...quote:Op zondag 4 december 2005 05:14 schreef cultheld het volgende:
Wat is het toch kut als je niet kunt slapen omdat je teveel redbull hebt gezopen als bob zijnde
Ik gebruik geen drugsquote:Op zondag 4 december 2005 05:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gewoon heel veel blowen, dan val je automatisch in slaap...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |