Nou die neger heeft het gedaan zo ging hetquote:Op zondag 4 december 2005 04:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit is een serieus topic, ik wil gewoon weten watskeburt...
Verkloot dit fraaie topic nu niet zoquote:Op zondag 4 december 2005 04:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nou die neger heeft het gedaan zo ging het
Wattan ?quote:Op zondag 4 december 2005 04:03 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Verkloot dit fraaie topic nu niet zo![]()
Ga me niet vertellen dat je zelfs maar een poging hebt gedaan om het te lezenquote:
Jaquote:Op zondag 4 december 2005 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je zelfs maar een poging hebt gedaan om het te lezen
font kopen?quote:Op zondag 4 december 2005 04:09 schreef remlof het volgende:
het is mij volkomen duidelijk
ow.quote:Op zondag 4 december 2005 04:12 schreef remlof het volgende:
[..]
naah ik had het meer over de algemene tendens in dit topic
Hoi Ilonaquote:Op zondag 4 december 2005 04:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vooruit, nog 1 Grand Marnier dan...![]()
meer bier!quote:Op zondag 4 december 2005 04:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vooruit, nog 1 Grand Marnier dan...![]()
Ah, is dat nu leuk werk, wc's poesten in een nachtclub?quote:Op zondag 4 december 2005 04:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoi, ik werk voor Yab Yum![]()
www.yabyum.nl en dan naar ilona...
quote:Op zondag 4 december 2005 04:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoi, ik werk voor Yab Yum![]()
www.yabyum.nl en dan naar ilona...
Een gastmod die bagger herkend, gaat ie z'n excuses aanbieden.quote:Op zondag 4 december 2005 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Na extreem zwaarwichtig overleg is besloten deze weer open te gooien voor het nachtelijk gebagger.Mijn excuses aan alle users voor deze misser.
Lees je voortaan eerst in voordat je met je rechten gaat pimpenquote:Op zondag 4 december 2005 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Na extreem zwaarwichtig overleg is besloten deze weer open te gooien voor het nachtelijk gebagger.Mijn excuses aan alle users voor deze misser.
herkendquote:Op zondag 4 december 2005 04:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Een gastmod die bagger herkend, gaat ie z'n excuses aanbieden..
Joh, ik pimp helemaal niks. Ik zie bagger en sluit. Zo werkt mijn insectenbrein. Maar goed, kennelijk is er de behoefte aan bagger en is het "beter" dat te kanaliseren tot 1 punt ipv dat jullie jezelf weten te beheersen of gaan chatten op een irc kanaal of via msn.quote:Op zondag 4 december 2005 04:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lees je voortaan eerst in voordat je met je rechten gaat pimpen
kermendquote:
hey, er is een reden dat je geen onz mod bent, denk je ook niet?quote:Op zondag 4 december 2005 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Joh, ik pimp helemaal niks. Ik zie bagger en sluit. Zo werkt mijn insectenbrein. Maar goed, kennelijk is er de behoefte aan bagger en is het "beter" dat te kanaliseren tot 1 punt ipv dat jullie jezelf weten te beheersen of gaan chatten op een irc kanaal of via msn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |