Nou die neger heeft het gedaan zo ging hetquote:Op zondag 4 december 2005 04:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit is een serieus topic, ik wil gewoon weten watskeburt...
Verkloot dit fraaie topic nu niet zoquote:Op zondag 4 december 2005 04:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nou die neger heeft het gedaan zo ging het
Wattan ?quote:Op zondag 4 december 2005 04:03 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Verkloot dit fraaie topic nu niet zo![]()
Ga me niet vertellen dat je zelfs maar een poging hebt gedaan om het te lezenquote:
Jaquote:Op zondag 4 december 2005 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je zelfs maar een poging hebt gedaan om het te lezen
font kopen?quote:Op zondag 4 december 2005 04:09 schreef remlof het volgende:
het is mij volkomen duidelijk
ow.quote:Op zondag 4 december 2005 04:12 schreef remlof het volgende:
[..]
naah ik had het meer over de algemene tendens in dit topic
Hoi Ilonaquote:Op zondag 4 december 2005 04:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vooruit, nog 1 Grand Marnier dan...![]()
meer bier!quote:Op zondag 4 december 2005 04:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vooruit, nog 1 Grand Marnier dan...![]()
Ah, is dat nu leuk werk, wc's poesten in een nachtclub?quote:Op zondag 4 december 2005 04:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoi, ik werk voor Yab Yum![]()
www.yabyum.nl en dan naar ilona...
quote:Op zondag 4 december 2005 04:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoi, ik werk voor Yab Yum![]()
www.yabyum.nl en dan naar ilona...
Een gastmod die bagger herkend, gaat ie z'n excuses aanbieden.quote:Op zondag 4 december 2005 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Na extreem zwaarwichtig overleg is besloten deze weer open te gooien voor het nachtelijk gebagger.Mijn excuses aan alle users voor deze misser.
Lees je voortaan eerst in voordat je met je rechten gaat pimpenquote:Op zondag 4 december 2005 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Na extreem zwaarwichtig overleg is besloten deze weer open te gooien voor het nachtelijk gebagger.Mijn excuses aan alle users voor deze misser.
herkendquote:Op zondag 4 december 2005 04:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Een gastmod die bagger herkend, gaat ie z'n excuses aanbieden..
Joh, ik pimp helemaal niks. Ik zie bagger en sluit. Zo werkt mijn insectenbrein. Maar goed, kennelijk is er de behoefte aan bagger en is het "beter" dat te kanaliseren tot 1 punt ipv dat jullie jezelf weten te beheersen of gaan chatten op een irc kanaal of via msn.quote:Op zondag 4 december 2005 04:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lees je voortaan eerst in voordat je met je rechten gaat pimpen
kermendquote:
hey, er is een reden dat je geen onz mod bent, denk je ook niet?quote:Op zondag 4 december 2005 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Joh, ik pimp helemaal niks. Ik zie bagger en sluit. Zo werkt mijn insectenbrein. Maar goed, kennelijk is er de behoefte aan bagger en is het "beter" dat te kanaliseren tot 1 punt ipv dat jullie jezelf weten te beheersen of gaan chatten op een irc kanaal of via msn.
Jij bent mod van WGR of POL ofzoquote:Op zondag 4 december 2005 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Joh, ik pimp helemaal niks. Ik zie bagger en sluit. Zo werkt mijn insectenbrein. Maar goed, kennelijk is er de behoefte aan bagger en is het "beter" dat te kanaliseren tot 1 punt ipv dat jullie jezelf weten te beheersen of gaan chatten op een irc kanaal of via msn.
Je ziet bagger?quote:Op zondag 4 december 2005 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2005 04:51 schreef remlof het volgende:
[..]
hey, er is een reden dat je geen onz mod bent, denk je ook niet?
Daarom ook de term gastslotje.quote:Op zondag 4 december 2005 04:51 schreef remlof het volgende:
[..]
hey, er is een reden dat je geen onz mod bent, denk je ook niet?
Ja, POL.quote:Op zondag 4 december 2005 04:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent mod van WGR of POL ofzo.
strekenquote:
dan moet je nu wel heel erg van je biertje genietenquote:Op zondag 4 december 2005 04:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Optioneel:
4) Leun achterover genietend van een biertje toekijkend hoe mensen geirriteerd raken na een misser.
Dat was niet de reden daarvoor he.quote:Op zondag 4 december 2005 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
dan moet je nu wel heel erg van je biertje genieten![]()
proost!
punt 4 doet je wel wat hé?quote:Op zondag 4 december 2005 04:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daarom ook de term gastslotje.
De procedure bij een gastslotje:
1) Constateer duidelijk gebagger
2) Sluit het met de melding "gastslotje", waarmee je aangeeft dat de echte mods nog besluiten of het open gaat
3) Vermeldt het even achter de schermen dat je een gastslotje geplaatst hebt
Optioneel:
4) Leun achterover genietend van een biertje toekijkend hoe mensen geirriteerd raken na een misser.
Had je goed gezien iddquote:Op zondag 4 december 2005 04:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben goed, ik zag 't aan je taalgebruik.
Daar zijn opeens raakvlakken tussen onsquote:Op zondag 4 december 2005 05:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het gehuil om nonsens te mogen bleren op een forum vertedert me wel ja.
Voordat ik ga vragen waar en wanneer vraag ik je: welke raakvlakken?quote:Op zondag 4 december 2005 05:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar zijn opeens raakvlakken tussen ons
Ga me asjeblieft niet vragen waar en wanneer.
ja, misverstandjequote:Op zondag 4 december 2005 05:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
O, toch weer open?
Relaxed, wat lief...
eh laat je tieten eens zien?quote:Op zondag 4 december 2005 05:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben 1 groot raakvlak
Vraag me iets en ik heb een vlak, of een raak
Ik vlak alles raak...
Gewoon heel veel blowen, dan val je automatisch in slaap...quote:Op zondag 4 december 2005 05:14 schreef cultheld het volgende:
Wat is het toch kut als je niet kunt slapen omdat je teveel redbull hebt gezopen als bob zijnde
Ik gebruik geen drugsquote:Op zondag 4 december 2005 05:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gewoon heel veel blowen, dan val je automatisch in slaap...
Red Bull vind ik niet echt een drug.quote:
Goede ervaringen, maar ik doe 't niet meer. Al zo'n 3 jaar niet meerquote:Op zondag 4 december 2005 05:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Slechte ervaringen of uit principe?
Het is maar 1 keer weekend toch?
Ja, en een alcoholist vindt alcohol geen drug.quote:Op zondag 4 december 2005 05:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Red Bull vind ik niet echt een drug.
Laat ik 't anders formuleren: Ik heb geen seconde het gevoel dat ik Red Bull verslaafd raak/benquote:Op zondag 4 december 2005 05:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, en een alcoholist vindt alcohol geen drug.
Er is wat betreft de term geen sprake van een mening ofzo.
Eerst de ontkenningsfase he.quote:Op zondag 4 december 2005 05:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat ik 't anders formuleren: Ik heb geen seconde het gevoel dat ik Red Bull verslaafd raak/ben
*wakker is/strak staatquote:Op zondag 4 december 2005 05:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Eerst de ontkenningsfase he.
quote:Op zondag 4 december 2005 05:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik dacht dat ik grappig was maar ik ben het dus niet...
Dat was tamelijk hilarisch.quote:Op zondag 4 december 2005 05:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben 1 groot raakvlak
Vraag me iets en ik heb een vlak, of een raak
Ik vlak alles raak...
Ja, dat zeg ik toch? Ik vond dat echt grappig! .. Misschien komt het niet zo over omdat ik bondig type, maar dat vond/vindt ik wel.quote:Op zondag 4 december 2005 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben echt grappig hoor...
Dat noemen we "flippen"quote:Op zondag 4 december 2005 05:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
[..]
Dat was tamelijk hilarisch.
ja maar de daad bij het woord voegen ho maarquote:Op zondag 4 december 2005 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben echt grappig hoor...
Ja, uiteraard, zo nu en dan, af en toe, nochthans...quote:Op zondag 4 december 2005 05:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Ik vond dat echt grappig! .. Misschien komt het niet zo over omdat ik bondig type, maar dat vond/vindt ik wel.
Ik voeg nooit iets bij, ik woord meestal iets bij de voeg...quote:Op zondag 4 december 2005 05:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ja maar de daad bij het woord voegen ho maar
Ik dacht dat je dat flippen zou noemen.quote:Op zondag 4 december 2005 05:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, zo nu en dan, af en toe, nochthans...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |