Sommige mensen hebben regels en disciplines voor zichzelfquote:
Waarom zou je het jezelf extra moeilijk willen maken?quote:Op zondag 4 december 2005 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben regels en disciplines voor zichzelf
quote:Op zondag 4 december 2005 17:38 schreef Vlarp het volgende:
Dan zitten een deel van de [HOMO]'ers bij Innercity
ik had spannend oogcontact met een gabbertje in de bus, hij bloosde er vanquote:Op zondag 4 december 2005 16:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had gisterochtend een Turk in de trein, een leuke Turk, een mooie.
mijn vaste openingszin als ik een leuke jongen heb gezien ergens is in de laatste seconden voordat ik weg ga daar:quote:
En ehm... wordt dat gewaardeerd?quote:Op zondag 4 december 2005 17:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn vaste openingszin als ik een leuke jongen heb gezien ergens is in de laatste seconden voordat ik weg ga daar:
"maar jij was wel veruit de mooiste vanavond"
ik ben erg voyeuristisch ingesteld tijdens het stappen, daarom gaan Ang3l en ik ook altijd een rondje doen, windowshoppen
als mensen vinden dat ik te lang staar en me vragen, is er iets zeg ik ook :
"ja sorry je bent ook zo mooi".
Ik zou roepen: "Gaat heen en verwijdert u, o waarde slijmbal!" maar er zijn blijkbaar jongens die het wel waarderenquote:Op zondag 4 december 2005 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ehm... wordt dat gewaardeerd?.
dat weet ik dus niet, dan ben ik meestal dus al wegquote:Op zondag 4 december 2005 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ehm... wordt dat gewaardeerd?.
ik snap je helemaal, jij als jonge homogod wordt moe van dat gestaarquote:Op zondag 4 december 2005 18:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb niet het idee dat veel mensen blij worden van gestaar.
quote:Op zondag 4 december 2005 18:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik snap je helemaal, jij als jonge homogod wordt moe van dat gestaar
kan ik me helemaal voorstellen
dat had ik vroeger ook
Volgens mij staren ze eerder zo van "Hoe komt DAT in godesnaam hier al binnen?!" en "Daaaaaaaaamn, ik begin oud te worden!"quote:Op zondag 4 december 2005 18:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik snap je helemaal, jij als jonge homogod wordt moe van dat gestaar
kan ik me helemaal voorstellen
dat had ik vroeger ook
Mij gebeurt het gelukkig (en logischerwijs) maar héél zelden.quote:Op zondag 4 december 2005 18:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb niet het idee dat veel mensen blij worden van gestaar.
er zijn er genoeg die enorm vereerd zijn meestal hoor ik naderhand ook een welgemeend dank je welquote:Op zondag 4 december 2005 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij staren ze eerder zo van "Hoe komt DAT in godesnaam hier al binnen?!" en "Daaaaaaaaamn, ik begin oud te worden!"
Zeg kuttemetrutje... ik zit aan jouw borsten als ik dat zelf wil!!!quote:Op zondag 4 december 2005 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn er genoeg die enorm vereerd zijn meestal hoor ik naderhand ook een welgemeend dank je wel
hoe denk je ander dat ik Tim heb leren kennen en jou in mijn macht heb gekregen, bij deze ontzeg ik je het recht om ooit nog zo maar aan mijn borsten te zitten
quote:Op zondag 4 december 2005 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
De meeste jongens wéten al dat ze knap zijn, en zijn denk ik nauwelijks vereerd als de zoveelste hen dat weer zegt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |