Ik had gisterochtend een Turk in de trein, een leuke Turk, een mooie.quote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
M'n uitzicht in de trein vanmiddag was.
Eindelijk weer eens...
Nu al terug uit Amsterdam dan?quote:Op zondag 4 december 2005 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
M'n uitzicht in de trein vanmiddag was.
Eindelijk weer eens...
Een niet-harig jonkie?quote:Op zondag 4 december 2005 16:51 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had gisterochtend een Turk in de trein, een leuke Turk, een mooie.
Al?quote:
Uhm.. ja?quote:Op zondag 4 december 2005 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een niet-harig jonkie?.
Mijn uitzicht deed me sterk denken aan iemand die ik ooit bijzonder leuk en schattig vond....
[..]
Al?.
Hij zag er niet harig uit. En niet als een standaard-Turk. Maar mooi en niet arrogant.quote:Op zondag 4 december 2005 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een niet-harig jonkie?.
Mijn uitzicht deed me sterk denken aan iemand die ik ooit bijzonder leuk en schattig vond....
[..]
Al?.
Heeft je mobiel geen ingebouwd fototoestel?quote:Op zondag 4 december 2005 17:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij zag er niet harig uit. En niet als een standaard-Turk. Maar mooi en niet arrogant.
Had gister om 21 uur dat feestje. Was van plan om nachttrein terug te pakken.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 17:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heeft je mobiel geen ingebouwd fototoestel?.
Dat had mijn vorige (K700i) ook.. maar m'n nieuwe telefoon (D750i) is gewoon netjes stil als het geluidsprofiel op stil staatquote:Op zondag 4 december 2005 17:20 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn gsm maakt een veel te hard klik-geluid wanneer ik een foto neem.
En hij had geen oordopjes in helaas....
Wat let je?quote:Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was afl 24 van LOST.
Ik moet mezelf bedwingen ... wil zo graag de dvd-box pakken en 25 kijken (de laatste)
Ik zou dan naar m'n voicemail moeten bellen, en dán de foto nemen. Dan is 't wel stil.quote:Op zondag 4 december 2005 17:23 schreef Vlarp het volgende:
Dat had mijn vorige (K700i) ook.. maar m'n nieuwe telefoon (D750i) is gewoon netjes stil als het geluidsprofiel op stil staat
Mja.. soms dan wil ik dat ook wel eens doen.. en dan bedenk ik me meteen dat het echt zielig isquote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou dan naar m'n voicemail moeten bellen, en dán de foto nemen. Dan is 't wel stil.
Maarja, dan nog. Stiekem foto's nemen van mensen in de trein is best wel kansloos.
Het feit dat ik mezelf beloofd had dat ik gewoon de serie op tv af zou kijken en me niet meteen zou storten op de box t/m het einde.quote:
Je zou de zieligheid kunnen overtreffen door te vragen of je een foto van treinpersoon mag nemen omdat hij zo mooi is.quote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. soms dan wil ik dat ook wel eens doen.. en dan bedenk ik me meteen dat het echt zielig is
Boeiend...quote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat ik mezelf beloofd had dat ik gewoon de serie op tv af zou kijken en me niet meteen zou storten op de box t/m het einde.
Dan zitten een deel van de [HOMO]'ers bij Innercityquote:Op zondag 4 december 2005 17:35 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.pann.nl/docs/home/20051104winterpann.asp
Gaan er nog [HOMO]'ers?
Durf ik nietquote:Op zondag 4 december 2005 17:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je zou de zieligheid kunnen overtreffen door te vragen of je een foto van treinpersoon mag nemen omdat hij zo mooi is.;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |