quote:
Ach zo, ja da's op deze fora vrij onduidelijkquote:
c64 is legendarisch, maar de Amiga heeft hele fijne techniekjes in zich, ik noem een optie hardware multitasking als meest voorname.quote:Zelf had ik na mijn C64 bijna een Amiga gekocht... maar toch maar overgegaan op de pc.
Ik zei niks over je scheaunheid hoor.quote:Op zondag 4 december 2005 20:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach iedereen is mooi, ergens diep van binnen heb ik plekje zuivere schoonheid, alleen een kenner ziet dat
Ik heb dit hele seizoen nog geen pepernoot op *trots*quote:Op zondag 4 december 2005 20:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ennu wel niet alle pepernoten voor jezelf houden hoor.![]()
Foto!quote:Op zondag 4 december 2005 20:06 schreef DennisMoore het volgende:
Omdat ik eens een avondje ben opgetrokken met een Mooie Jongen...
En daar ben je trots opquote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb dit hele seizoen nog geen pepernoot op *trots*
die wordt aardig met rust gelaten, maar dat komt natuurlijk omdat hij zuur isquote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Sunjammer het volgende:
*bom in topic gooi*
quote:Op zondag 4 december 2005 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Thermen met Hoofdletters.
Daar had Maaike Hartjes een stripje over. Dat mooie mensen vaak zo arrogant zijn. Maar dat ze toen een heel lelijk wijf was tegengekomen, waarvan ze verwachtte dat die wel aardig zou zijn, maar die bleek ook grof en arrogant te zijn. En dat het eigenlijk raar is om te denken dat alleen mooie mensen gemeen mogen zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 20:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die wordt aardig met rust gelaten, maar dat komt natuurlijk omdat hij zuur is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |