Maar het resultaat is dus wel lekker ??quote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef Ang3l het volgende:
Al na 7 minuten koken hadden de poetshomo en ik de grootste ruzie
Ik wil alles volgens de regels doen (richtlijnen zijn er niet voor niets) en volg dus het recept. Hij doet alles tegendraads (en waarschijnlijk lekkerder en efficiënter) en flikkert dat recept al na 2 regels aan de kant.
Nu ja, 't is gewoon de opzet van mijn bureau.quote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Da's wel héél erg...
Heb je ook een trackball, omdat je te weinig ruimte hebt om een muis te kunnen bewegen?.
De ontdekking van de hemel!quote:Op zondag 4 december 2005 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Alsjeblieft..
Waarschuw je wel als je allerlei Enge Conclusies wilt gaan trekken?.
nou ja operatie, ik mag in papieren kledij aantreden voor een verwijdering van een klein gezwelletje in mijn lip.quote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yipe.. Voor wat eigenlijk, als ik vragen mag?
Alweer? Pas je wel op voor oververhitting van je brein, je fantasie en je verstand?quote:Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef TehRockstar het volgende:
Oeh, oeh, wonderer, ik ben van plan een boek te gaan lezen.
quote:Op zondag 4 december 2005 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alweer? Pas je wel op voor oververhitting van je brein, je fantasie en je verstand?
Is d'r weer een nieuwe Wipneus en Pim uit dan?quote:Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef TehRockstar het volgende:
Voor iemans zoals jou wel jaquote:
Had je die van de holebeer dan al uit?quote:Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef TehRockstar het volgende:
Niks ernstig, hoop ik?quote:Op zondag 4 december 2005 19:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja operatie, ik mag in papieren kledij aantreden voor een verwijdering van een klein gezwelletje in mijn lip..
quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 19:54 schreef wonderer het volgende:
Nah. Brede smaak, is altijd goedMooie kast ook, en leuk, al die kaarten en dingetjes erbij. Maakt het levendig. Ik vind hem goed!
En alle 10.000 vervolgen?quote:Op zondag 4 december 2005 19:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Had je die van de holebeer dan al uit?
ik hoop he took nietquote:Op zondag 4 december 2005 19:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niks ernstig, hoop ik?
I hear ya, alles meenemen naar de VS zit er sowieso niet in, dus dat worden alleen de ongelezen en Engelstalige boeken. Dan zit ik nog op 500 stuks ofzo... hoe krijg ik dat in het vliegtuig??quote:Op zondag 4 december 2005 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor iemans zoals jou wel ja
Ik moet een nieuwe kast gaan kopen, de mijne puilt uit en de boeken staan voor elkaar gestapelt en dwars ook
Maar ik wacht er mee totdat ik ergens anders woon
ach iedereen is mooi, ergens diep van binnen heb ik plekje zuivere schoonheid, alleen een kenner ziet datquote:Op zondag 4 december 2005 18:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien wat TheaterMaMa noemde?
Zie PI he?quote:Op zondag 4 december 2005 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat?
Jij weet gewoon niet wat een goede computer is, dat is het!
Hoe weet jij dat dan?quote:Op zondag 4 december 2005 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Het ís fuckin' irritant om altijd aangekeken en aangesproken te worden, en nooit even lekker de toeschouwer te kunnen spelen.
En het duurde maar ff of ik had het er een half uur geleden uitgesneden!quote:Op zondag 4 december 2005 20:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach iedereen is mooi, ergens diep van binnen heb ik plekje zuivere schoonheid, alleen een kenner ziet dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |