Er is ook nog zoiets als conditiequote:Op zondag 4 december 2005 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat niet het punt van een sportschool? Lekkerder worden?
Oooh, mooi.quote:Op zondag 4 december 2005 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Eetkamertafel..
Werktafel..
Ik wilde ook al beginnen over een mogelijk causaal verband.quote:Op zondag 4 december 2005 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat niet het punt van een sportschool? Lekkerder worden?
Doet es een closeupje van je boekenkast *liefkijk*quote:Op zondag 4 december 2005 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Eetkamertafel..
Werktafel..
Steek een palm in de hens?quote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef XMN8R het volgende:
Ok, ik ga natuurlijk niet zitten klagen nu, maar stel nou dat je op een eiland zit waar het elke dag 32 graden is. Dan heb je natuurlijk geen kachel in huis... Waar moet ik dan tegenaan zingen en waar moet ik mijn schoen zetten vanavond????
Weten dat iemand de hele nacht door kan, maakt lekkerheid ook groter, of niet?quote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als conditie
Probablyquote:Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weten dat iemand de hele nacht door kan, maakt lekkerheid ook groter, of niet?
Brievenbus. Daar zette ik vroeger als kleuter mijn schoen. Met een brief aan Sinterklaas om te vragen hoe hij alle cadeautjes door de brievenbus kon krijgen en hoe het paard nou bij de wortel kon en hoe het paard nou ooit uit het bakje kon drinken.quote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef XMN8R het volgende:
Ok, ik ga natuurlijk niet zitten klagen nu, maar stel nou dat je op een eiland zit waar het elke dag 32 graden is. Dan heb je natuurlijk geen kachel in huis... Waar moet ik dan tegenaan zingen en waar moet ik mijn schoen zetten vanavond????
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 4 december 2005 19:47 schreef TehRockstar het volgende:
Nu zijn kinderen gelukkig gewoon weer dom.
Netjesquote:Op zondag 4 december 2005 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Eetkamertafel..
Werktafel..
quote:Op zondag 4 december 2005 19:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava heeft de toetsenbord op schoot omdat 'ie geen ruimte meer op z'n bureau heeft....
Yipe.. Voor wat eigenlijk, als ik vragen mag?quote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef Jerruh het volgende:
morgen operatie...
Goed idee, maar ik steek toch liever een palm in de fik. Lijkt me leukerquote:Op zondag 4 december 2005 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Brievenbus. Daar zette ik vroeger als kleuter mijn schoen. Met een brief aan Sinterklaas om te vragen hoe hij alle cadeautjes door de brievenbus kon krijgen en hoe het paard nou bij de wortel kon en hoe het paard nou ooit uit het bakje kon drinken.
Waarna mijn vader tot diep in de nacht moest zwoegen op een antwoord van de Sint op al die ingewikkelde vragen..
Vredesoperatie in Zuid-Oost Kalimantan.quote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yipe.. Voor wat eigenlijk, als ik vragen mag?
Echte mannen hebben geen muis nodig. Die doen alles met het toetsenbord.quote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Da's wel héél erg...
Heb je ook een trackball, omdat je te weinig ruimte hebt om een muis te kunnen bewegen?.
Alsjeblieft.quote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doet es een closeupje van je boekenkast *liefkijk*
Dan zit ik toch bij de verkeerde sportschool...quote:Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Probably
Ach jah, weer goed uitzicht gehad
Dat zijn een heleboel boeken.quote:Op zondag 4 december 2005 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Alsjeblieft..
Waarschuw je wel als je allerlei Enge Conclusies wilt gaan trekken?.
Nah. Brede smaak, is altijd goedquote:Op zondag 4 december 2005 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Alsjeblieft..
Waarschuw je wel als je allerlei Enge Conclusies wilt gaan trekken?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |