Ok, heb het veranderdquote:Op zondag 4 december 2005 16:01 schreef youvehadyourfun het volgende:
ik zal mezelf nog even verduidelijken (sorry...had t niet helemaal door)
Publiek:
1 Davide
2 Renske
3 Esther
Jury:
4 Angelique
Ik denk het ook, ik verwacht dat hij niet veel zal veranderen aan de manier waarop hij zingt.. Dan kunnen ze hem niet langer de hand boven het hoofd houden.quote:Op maandag 5 december 2005 17:23 schreef Zhenar het volgende:
Grappig dat zoveel mensen denken dat Gabriel door de jury gekozen zal worden. Ik denk dat ze zijn kopstem namelijk nogal gaan afstraffen, eerlijk gezegd.
Je hebt wel wat goed te maken na 2 zeer beroerde resultatenquote:
De leider van het klassementquote:Op maandag 5 december 2005 20:43 schreef Sneeze het volgende:
Op hoop van zegen!
Ronde 2:
1. Davide
2. Clarissa
3. Ariel
Jury: Renske
Ronde 3:
1 Raffaela
2 Harm
3 William
Jury: Marescha
Hm, vorige keer hadden we het gezamenlijk goed. Ben benieuwd of we democratisch gezien een goede score blijven houden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
Voorspelingen tot dusver:
94% Dàvide
82% Ariël
65% Clarissa
59% Aäron
41% Gabriël
29% Renske
12% Esther
12% Marscha
06% Angelique
Dat zo wel stoer zijn jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, vorige keer hadden we het gezamenlijk goed. Ben benieuwd of we democratisch gezien een goede score blijven houden...![]()
jij mag niet meer meedoen, 5 december is voorbijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik was idolsprono even vergeten, maar ik doe het aardig (110 punten)
workshopronde 2:
Davide
Aäron
Arïel
jury: Clarissa
workshopronde 3
Raffaëla
Harm
Maaike
Jury: Ellen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Ayaxola het volgende:
De volgorde van de eerste 3 maakt niet uit toch?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef BVO het volgende:. Wat houdt de IdolsProno eigenlijk in?
[knip]
Voorspel zowel van workshopronde 2 als van workshopronde 3 welke vier deelnemers zich direct zullen plaatsen voor de finaleshows. Geef aan wie je denkt dat er nummer 1, nummer 2 en nummer 3 bij het publiek worden en voorspel degene die de jury door laat gaan. Gaat de door jou genoemde persoon inderdaad door, dan scoor je 15 punten. Staat diegene ook nog eens op de juiste plek, dan scoor je daar 5 punten extra mee. In totaal kan je dus per workshopronde 80 punten verdienen (4x20). De deadline van workshopronde 2 is zaterdag 10 december 20:00, de deadline voor workshopronde 3 is zaterdag 17 december 20:00.
[knip]
Wat Insomaniac zegt dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Ayaxola het volgende:
De volgorde van de eerste 3 maakt niet uit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |