dat is helemaal stoutquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
We hebben ieder een eigen dekebd. Waar hij het lef vandaan haalde...
![]()
ik heb weleens dat ik iets engs halfdroom als ik BIJNA slaap. dan schrik ik me ook altijd de klerequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef classpc het volgende:
Bijvoorbeeld dat ik door een gang loop, en dan opeens schiet er zo iemand of iets mijn gezichtsveld binnen. En daardoor schrik ik dan wakker.
dat heb ik nooit geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef classpc het volgende:
Bijvoorbeeld dat ik door een gang loop, en dan opeens schiet er zo iemand of iets mijn gezichtsveld binnen. En daardoor schrik ik dan wakker.
omdat je nogal beschonken OP's plaatstquote:
hij moest rijmen op de TT die weer sloeg op de vorige TT die nergens op sloegquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat je nogal beschonken OP's plaatst
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij moest rijmen op de TT die weer sloeg op de vorige TT die nergens op sloeg
gejat?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef D.Rose het volgende:
ik heb een flesje whisky, uit het vliegtuig
15 dollar?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef D.Rose het volgende:
ik heb een flesje whisky, uit het vliegtuig
of te langzaamquote:
ik had toch geen kwartetquote:
sloot en vaart rijmt nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij moest rijmen op de TT die weer sloeg op de vorige TT die nergens op sloeg
voor een nebucadnezarquote:
de OP rijmt op de TTquote:
ik hoop het niet eigenlijkquote:
Dan moet ik vaker vliegen denk ikquote:
quote:
zie vorige postquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?? Vroegah was alles gratis ja, kreeg je nog te eten aan boord ook.. maar sinds die KUT-moet je overal voor betalen
Blikje heineken 3 euro WTF??!!
valt er wel winst te behalen denk je?quote:
dat valt wel mee hoor, maar wel ietsje duuder jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's 5 keer zo duur als Economy
ik snap dat nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor, maar wel ietsje duuder ja
Voor on ¤30 duurder
niet echt winst, maar je kunt je geld er wel uit halen als je doordrinktquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
valt er wel winst te behalen denk je?
das best wel een groot verschil voor die gratis drank, moet je best veel voor drinkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap dat niet
als ik Eco naar Warschau vlieg betaal ik meestal rond de 300, en de business class tickets zijn dan altijd 800-1100 euro
onzinnigheidquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef qu63 het volgende:
Thuistap van 110.000 euro op Miljonair Fair
Als ik door de weeks met de trein moet ga ik ook altijd eerste klasquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef D.Rose het volgende:
Komt bij dat je ook nog erg lekker zit
misschien dat het er mee te maken heeft dat het een pakket isquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap dat niet
als ik Eco naar Warschau vlieg betaal ik meestal rond de 300, en de business class tickets zijn dan altijd 800-1100 euro
ja die BC tickets zijn vaak niet gebonden aan allerlei voorwaarden zoals dat je minstens een weekend daar moet blijven etcquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
das best wel een groot verschil voor die gratis drank, moet je best veel voor drinken
vooral dat laatste jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik door de weeks met de trein moet ga ik ook altijd eerste klaswel zo lekker, en je weet zeker dat je een plek hebt
dan maar hopen dat het vliegtuig vertraging heeftquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
das best wel een groot verschil voor die gratis drank, moet je best veel voor drinken
kijk, daar is het aapje alquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien dat het er mee te maken heeft dat het een pakket is
Al betaalde wij voor comfort class en zijn we gratis ge-update omdat die vol zat
en er genoeg aan boord isquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan maar hopen dat het vliegtuig vertraging heeft
bij een klein reisje wellicht, maar als je 10+ uur vliegt wil je wel lekker zittenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
vooral dat laatste ja
dat lekker(der) zitten boeit me niet zo veel, als ik maar kan zitten
we hadden het over de trein hequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij een klein reisje wellicht, maar als je 10+ uur vliegt wil je wel lekker zitten
dat scheelt best wel jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb het ff nagekeken, normaal is business ¤167 extra
Dat heb je dan best netjes gedaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb het ff nagekeken, normaal is business ¤167 extra
x4?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat scheelt best wel ja
dat zou voor jullie x4 zijn?
je hoort mij ook niet klagenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je dan best netjes gedaan
als je normaal alles zou betalen, zou je dan 4x die 167 moeten betalen (oftewel, jullie waren met zn vieren) of x2 oid?quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ff een broodje frikandel uit de magnetron
x2quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je normaal alles zou betalen, zou je dan 4x die 167 moeten betalen (oftewel, jullie waren met zn vieren) of x2 oid?
ooohhhquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ff een broodje frikandel uit de magnetron
heb ik ook aan zitten denkenquote:
dat is nou het nadeel van thuis wonenquote:
is die wijn al op?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is nou het nadeel van thuis wonen
frikandellen kunnen ook in de frituurpan hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik ook aan zitten denkenmaar ik bewaar de kibbeling voor morgen
trio's ook niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2 is genoeg, mijn vrouw houdt niet van kwartetten
nog 1,5 glas denk ikquote:
jullie hebben geen frituurpan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is nou het nadeel van thuis wonen
(nog) geen kids neequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
trio's ook niet?
kiddo's te oud of geen kiddo's`
jawel, maar die mag ik niet zomaar aan doenquote:
Johquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
frikandellen kunnen ook in de frituurpan hoor
quel age a tu?quote:
is dan die fles al opquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
anyway, ik heb nog 1 glaasje Ouzo staan, als dat op is ga ik slapen
maar dit is ook niet zomaar, dit is noodzaakquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel, maar die mag ik niet zomaar aan doen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar dit is ook niet zomaar, dit is noodzaak
ooohhhhquote:
schandaligquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
en daar komt nog bij dat we niks in huis hebben
ik heb al pepernotenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
schandalig
moet ik iets voor je posten?
ja, ik ben wel 1 van de jongere hier jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
ooohhhh
op de een of andere manier dacht ik dat je ouder was![]()
nee joh de rest van die fles staat weer in de koelkastquote:
ik ben jongerquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ik ben wel 1 van de jongere hier ja
vriezer was toch niet zo'n goed plan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh de rest van die fles staat weer in de koelkast
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
vriezer was toch niet zo'n goed plan?
of toch maar voor de wodkaquote:
ik wil ook werkquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ook
een heel blik chocolade-noten, van een klant gehad
wat neem je?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:26 schreef D.Rose het volgende:
vet is heet, ff wat bakken
Wat schaft de pan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:26 schreef D.Rose het volgende:
vet is heet, ff wat bakken
vlokken?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:31 schreef qu63 het volgende:
laatste glas!
ziet er alleen een beetje troebel uit
Oh jij wacht tot iedereen gaat slapen en dan ga je ff een uurtje rammen in ONZ?quote:
nee, bodempje van de flesquote:
geen ideequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is Rose nou aan het bakken eigenlijk?
neequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij wacht tot iedereen gaat slapen en dan ga je ff een uurtje rammen in ONZ?
Ik blijf nog wel ff hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij wacht tot iedereen gaat slapen en dan ga je ff een uurtje rammen in ONZ?
flesquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:37 schreef Arcee het volgende:
Oh, d_h is er ook nog. Wie gaat 2005 winnen, heren?
1 voor mij, 1 voor jou en 1 voor fles?quote:
en damesquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:37 schreef Arcee het volgende:
ik krijg niksquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:36 schreef dolle_hond het volgende:
net klaar met inpakken
een levenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:38 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga dit niet de hele maand volhouden
geen tijd voor vrees ik
uh ja, is goedquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
1 voor mij, 1 voor jou en 1 voor fles?
Alsof jij kans maakt op de titel.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uh ja, is goed
ik zal eerst de jouwe opeten
ik doe mn bestquote:
Zal wel moeten als Flash ook zo hard blijft gaan als vandaag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:38 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga dit niet de hele maand volhouden
geen tijd voor vrees ik
totdat ik ging inpakken stond ik gelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zal wel moeten als Flash ook zo hard blijft gaan als vandaag.
hoeveek heb je er dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat vooral
met feestdagen en kinderen lukt dat niet zo
Dat staat nog te bezienquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:37 schreef Arcee het volgende:
Zuiden van het land is idd iets te verquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb je liever dat ik 'm hier laat liggen en dat ie koud wordt?
achquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat staat nog te bezien
ZIet er naar uit dat het een behoorlijke uitputtingsslag wordt.. laatste keer dat ik keek stond hondje nog 300 voor, maar dat is weleens 5000 geweest
Mwoa fles zit er ook wel een beetje doorheen hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zal wel moeten als Flash ook zo hard blijft gaan als vandaag.
Na ja die staat op 4kquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen tong zit nog een beetje in de buurt en hoeft geen absolute maandrecords te breken
donequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zuiden van het land is idd iets te ver
eet maar op dan
Ik weet het niet precies, ik zal morgen weleens ff naar de cijfers kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
jij stond vorige week nog voor
Klopt, het gaat tussen jullie 2.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat staat nog te bezien
ZIet er naar uit dat het een behoorlijke uitputtingsslag wordt.. laatste keer dat ik keek stond hondje nog 300 voor, maar dat is weleens 5000 geweest
kiddo's bedoelde ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
3
sinterklaas en 1e en 2e kerstdag
oudjaar eigenlijk ook
ronde 12 van het gevecht hequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa fles zit er ook wel een beetje doorheen hoor
zal nog spannend worden
yepquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja die staat op 4k
gaat duidelijk tussen ons nu
middernacht?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ik zal morgen weleens ff naar de cijfers kijken
wij staan iets boven de 58k, tong iets boven de 54kquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, het gaat tussen jullie 2.
Tong staat wel dichtbij, maar zal niet aandringen.
De rest staat mijlenver achter.
zoals ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, het gaat tussen jullie 2.
Tong staat wel dichtbij, maar zal niet aandringen.
De rest staat mijlenver achter.
ook jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Vette CD trouwens he hondje? U2- Boy
Jag is dus de uitschieter!quote:
iddquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wij staan iets boven de 58k, tong iets boven de 54k
dan een hele tijd niks, en de rest begint met Alicey op 42k, zoiets is het geloof ik
1. Dolle 58304quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ik zal morgen weleens ff naar de cijfers kijken
je had lekkere drank gekocht vanochtendquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
en dan weer een tijdje niks
iddquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jag is dus de uitschieter!
Lekker drukke periode dan ja!
is niet veelquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]AMD heeft er wel 35k of zo toch?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver, nog ff uurtje niet slapen dus
Neuh, na Tong komen PrintScreen en D.Rose met 30K+ en dan de rest.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wij staan iets boven de 58k, tong iets boven de 54k
dan een hele tijd niks, en de rest begint met Alicey op 42k, zoiets is het geloof ik
quote:
4 kleintjes en jag?quote:
Oh? En Alicey en AMD dan bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, na Tong komen PrintScreen en D.Rose met 30K+ en dan de rest.
yeah, top 10quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, na Tong komen PrintScreen en D.Rose met 30K+ en dan de rest.
ik ook schatquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Maar ik zal blij zijn als het jaar om is zegPfffffffff
quote:Het moet wel ergens over gaan, goed voorbeeld is (in mijn ogen) een GCSC.
Het bestaat al zķ lang!!! Maar het gaat 1. Niet meer zoals het was, het is een te erge kliek geworden. 2. het is meer een topic dat van subforum kán wisselen, etcetera.
Ik meende begrepen te hebben dat die al rond de 42k zitquote:
suc6quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver, nog ff uurtje niet slapen dus
Klopt, ff ander lijstje pakken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik meende begrepen te hebben dat die al rond de 42k zit
. het is meer een topic dat van subforum kán wisselen, etceteraquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
Aanpak Slowchats in SES... inspraak hier!
[..]
Omdat het zo algemeen is, dat GCSC in elk subforum van fok wel past.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
. het is meer een topic dat van subforum kán wisselen, etcetera
Wat bedoelen ze daarmee?
Ow lama, misselijke backstabbing-actie van Renequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
. het is meer een topic dat van subforum kán wisselen, etcetera
Wat bedoelen ze daarmee?
Ik snapte alleen die opmerking niet, zal wel met cijfers te maken hebben ofzo..quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
of moet ik zeggen
5 kleintjes
Denk ik hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat het zo algemeen is, dat GCSC in elk subforum van fok wel past.
hoe oud zijn ze danquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik snapte alleen die opmerking niet, zal wel met cijfers te maken hebben ofzo..
Ik weet alweer genoegquote:
en als ik tussen de regels door lees "dus kan het net zo goed opgedoekt worden" dan is het zeker ook nog mijn schuld? Jaaaa dacht ik welquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat het zo algemeen is, dat GCSC in elk subforum van fok wel past.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik weet alweer genoegHet gebruikelijke recept?
nopequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik weet alweer genoegHet gebruikelijke recept?
rene is niet anders sinds hij blauw isquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow lama, misselijke backstabbing-actie van Rene
broers/zussen?quote:
of heb je die niet?quote:
Ik vond die opmerking van het kliekje een beetje een rare.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en als ik tussen de regels door lees "dus kan het net zo goed opgedoekt worden" dan is het zeker ook nog mijn schuld? Jaaaa dacht ik wel
Hmm geen rum dus.quote:
ja zoietsquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik snapte alleen die opmerking niet, zal wel met cijfers te maken hebben ofzo..
truequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
rene is niet anders sinds hij blauw is
zeker nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
true
Maar of dat nou zo "om te lachen" is?
Leg uit dan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja zoiets
man blijf van die fles af
ja hee blijf van me lijfquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja zoiets
man blijf van die fles af
Het zal fles niet interesseren of die wijn op is hoor.quote:
idoolquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:54 schreef dolle_hond het volgende:
wat rijmt er leuk op school
gedoolquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:54 schreef dolle_hond het volgende:
wat rijmt er leuk op school
*ril*quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kruip morgenvroeg maar ff bij ons in bed
dan leg ik t wel uit
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kruip morgenvroeg maar ff bij ons in bed
dan leg ik t wel uit
Alicey 4, AMD64 staat 5.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? En Alicey en AMD dan bijvoorbeeld?
"wat een gedool"quote:
dolen--> gedoolquote:
jaquote:
Gaat dat over het lijstje van postaantallen van 2005?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alicey 4, AMD64 staat 5.
Dan volgen PS en D.Rose.
neequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:57 schreef qu63 het volgende:
moet ik zo weer een quasi-leuke TT verzinnen
Ja, even de cijfers van vandaag nog meepakken. Paar minuten nog.quote:
ja doeiquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
gewandel door een doolhof
bijvoorbeeld
preciesquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gaat dat over het lijstje van postaantallen van 2005?
Correct.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, even de cijfers van vandaag nog meepakken. Paar minuten nog.
Ah ok.quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ben benieuwd, ik ben iig harder gegaan dan de planning wasquote:
ik minder dan geplandquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben benieuwd, ik ben iig harder gegaan dan de planning was
dat red je welquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar aantal dagetappes is ook nog iets wat ik wil winnen
quote:
wat is het verschil dan met de nummer 1/nummer 2?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar aantal dagetappes is ook nog iets wat ik wil winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |