lulquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef dolle_hond het volgende:
nu dan wel eentje ????
d_h en ik baggeren ff tegen elkaar opquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef classpc het volgende:
Gaat snel
Zonet zaten jullie nog op pagina 2.
echtquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef classpc het volgende:
Gaat snel
Zonet zaten jullie nog op pagina 2.
niet baggerenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
d_h en ik baggeren ff tegen elkaar op
en ik probeer mee te doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
d_h en ik baggeren ff tegen elkaar op
Jaquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het gaat nog ergens over ook
DUHquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef classpc het volgende:
Dus je gaat alleen slapen, Flash?
Ik niet, en dat is ook niet altijd lolligquote:
niet echtquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
doodse stilte ineens
Is dat normaal danquote:
hoezo niet danquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet, en dat is ook niet altijd lollig.
Snurkt P zo?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet, en dat is ook niet altijd lollig.
als je naar Polen gaat is het wel goedkoperquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nee voorlopig gaan we niet naar Polen hoornet geweest, straks nog naar Rome, en dan maar eens kijken hoe de knaken er voor staan
If you say so.quote:
nou ik wil daarna eerst een mooie lens gaan kopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je naar Polen gaat is het wel goedkoper
Zijn de prijzen hier gunstiger?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ik wil daarna eerst een mooie lens gaan kopenen die koop ik liever hier
Nee, maar ik lag vannacht heerlijk te dromen toen ik wakker werd van de kouquote:
als je die hebt kan je beter naar polen gaan, want daar is de rest weer geodkoperquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ik wil daarna eerst een mooie lens gaan kopenen die koop ik liever hier
ik denk de kwaliteitquote:
Dan wou ik dat ik rood was, dan had ik eers mijn lieslaazen in je aars getrapt en je dan uit de crew geflikkerd en met pek en veren ONZ in gejaagdquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef qu63 het volgende:
ik wou dat ik blauw was, dan had ik alle post van Fles verwijderd en had ik toch mn kwartet gehad
gewoon je dekens aan jouw kant vastmakenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar ik lag vannacht heerlijk te dromen toen ik wakker werd van de kou. Pat had kennelijk in al zijn wijsheid besloten dat ik wel wat afkoeling kon gebruiken
![]()
.
gelukkig is dat niet zoquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wou ik dat ik rood was, dan had ik eers mijn lieslaazen in je aars getrapt en je dan uit de crew geflikkerd en met pek en veren ONZ in gejaagd
We hebben ieder een eigen dekebdquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon je dekens aan jouw kant vastmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |