Ohw sorry hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
75% van de posts van de afgelopen twee pagina's bestaat uit wie er door zijn en wie niet. Teruglezen jij![]()
NaNo!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef NiNi het volgende:
Gelukkig is Christon door. Was eigenlijk de enige die ik leuk vond vanaaf.
Nou, vooruit I-Jay () ook wel.
Nekschot.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef PeRi het volgende:
Christus, kunnen die mensen niet gewoon wegblijven ofzo.
Floortje, Charissa, I-Jay, Christon.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Sasami het volgende:
Ik zat film te kijken...... wie zijn er uiteindelijk door?
Het staat fucking 60x in het topic helemaal uitgelegd hoe, wie en wat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
Floortje, Charissa, I-Jay, Christon.
In die volgorde van populariteit als ik het wel heb.
En Peri, struikel jij ff lekker over een stoepje ofzo.
exactly my wordsquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Karlijn... wat jammer... dat ze Anouk nadeed...
Tnx Ik had het al gezien met teruglezenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
De botox raakt uitgewerkt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
Lag het nou aan mij of kon Jerny vandaag emoties tonen met haar gezicht
SMoel houwe over PeRi, dat iedereen te beroerd is om te lezen, kan zij niks aan doen. Ze reageert nog mils trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
D'r onderkaak is wat losser afgesteld.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
Lag het nou aan mij of kon Jerny vandaag emoties tonen met haar gezicht
Waarmee?quote:
Zie je nou wel, ik vond dat ze haar mond echt verder open kon...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
D'r onderkaak is wat losser afgesteld.
Ja wat je van jou absoluut niet kunt zeggen maar goed!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
SMoel houwe over PeRi, dat iedereen te beroerd is om te lezen, kan zij niks aan doen. Ze reageert nog mils trouwens.
Alex, Karlijn en Merle... en de jury heeft voor Sonny gekozen[/hoax]quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
Wie zijn er nou eigenlijk door?
Mja, door de Cullum-overkill kan ik dat nummer niet meer aanhoren. Christon had van mij wel iets met meer power mogen doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Waarmee?
Vond jij Christon niet loik?
Ja, jij vindt hem leuk.quote:Ik was wel zo afgeleid steeds door de rare kleur foundation die I-Jay ( DIE NAAM?!?! hoe kan je iemand nog serieus nemen?!?) op had.
Dat riep ik ook al meteen. Eerste liveshow moet je gewoon goed doen, punt. Maar och, het is toch een beetje een Maud, dus R. en Geert zijn helemaal enthousiast.quote:En die Floortje? Wie legt me dat even uit? Is dit weer het boehoe-jank-op-tv-en-dan-smst-agos-wat-zielig-Nederland-wel-verhaal ofzo?
Ze zingt goed maar 42% van de stemmen als ZO'N KOE van een fout maakt. Ze had het best weer op kunnen pakken..
No shit Sherlock.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja wat je van jou absoluut niet kunt zeggen maar goed!
Tja, als je dat vergelijkt met wat we vandaag zagen....quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Hind - From This Moment.
Ah nee! Wat een kutkeuzes! Ik kijk nooit meer!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Alex, Karlijn en Merle... en de jury heeft voor Sonny gekozen[/hoax]
dat vond ik dus echt helemaal niks..quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert nog steeds naar Sonny - Crazy
Hind was echt 1000 keer beter inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, als je dat vergelijkt met wat we vandaag zagen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |