Dat was ook het eerste wat ik net zeiquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat komt door Jerny en haar erotische fantasieën over hem
Charissa, Christon, I-Jay, Floortje door naar de Finale de rest naar de wildcardquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef E.T. het volgende:
Kan iemand ff samenvatten wie er nou door zijn? Ik heb geen tv hier![]()
Floortje, Charissa, I-Jay, en Christon zijn gekozen door de jury. De rest is door naar de wildcardshow.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef E.T. het volgende:
Kan iemand ff samenvatten wie er nou door zijn? Ik heb geen tv hier![]()
Nah, dat huisvrouwen en keurig verhaal is indoctrinatie van de jury.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Merle heeft de uitstraling van een pannenkoek. Yuli was een souldiva, en dat slaat toch beter aan dan de huisvrouwen-versie van Melissa Etheridge.
31e is de eerste liveshow al, je bedoelt een week eerder denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef PeRi het volgende:
Kunnen ze de allerbelachelijksten (Royena-achtige) niet gewoon blijvend naar huis sturen, ook op de 31e?![]()
Ja pulleaze!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef PeRi het volgende:
Kunnen ze de allerbelachelijksten (Royena-achtige) niet gewoon blijvend naar huis sturen, ook op de 31e?![]()
Nee ik bedoelde de 31e. Maar ik dacht dat de wildcardshow de 31e was dus. Door Chantal die (tegen de afvallers) zei dat ze de 31e een feestje zouden gaan maken met zn allen!.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
31e is de eerste liveshow al, je bedoelt een week eerder denk ik.
raar eigenlijk, dit zijn toch óók liveshows?!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
31e is de eerste liveshow al, je bedoelt een week eerder denk ik.
Ach welnee, de eerste keer dat ik d'r zag riep ik dat al meteen, zonder iets van de jury gehoord te hebben. Ze heeft een goede stem, maar geen uitstraling. (imo dan he, en sms-end Nederland en de jury is het blijkbaar met me eens)quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef fayle het volgende:
[..]
Nah, dat huisvrouwen en keurig verhaal is indoctrinatie van de jury.
Dat zeg ikquote:Haar stem is gewoon goed en wat ze zingt klinkt lekker.
Voor mij is het geen "beschaafde" uitstraling, maar een compleet lege uitstraling. Ze zegt me absluut niks.quote:Haar uitstraling is ook leuk, ookal is ze wat 'beschaafd' maar ik ben ervan overtuigd dat je daar óf nog wat aan kunt verwilderen óf dat je gewoon moet kiezen voor een goeie stem met een leuke lach erbij als bonus.
Klopt, Jamai was geen prototype Idol, maar die had een uitstraling waar je u tegen zegt. Of die uitsraling je wel of niet aanstaat is weer een heel ander verhaal.quote:Ik bedoel, ik was meteen voor Jamai en Hind en later voor Boris en Jamai was ook niet prototype idol en toch gaf zijn stem de doorslag.
Gekozen door de jury? M.a.w. het publiek heeft helemaal niks in te brengen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Floortje, Charissa, I-Jay, en Christon zijn gekozen door de jury. De rest is door naar de wildcardshow.
Het staat er wat ongelukkig. Eerste drie door het publiek (en toevallig ook de keuze van de jury) en Christon heeft van de jury de 4e stoel gekregen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef Fusion het volgende:
[..]
Gekozen door de jury? M.a.w. het publiek heeft helemaal niks in te brengen?
En ik maar vriendelijk doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef PeRi het volgende:
Anders lees je je ff in zeg. Tering.
Daarom hou je ook van mequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat ben je toch een rare jongen
Remzzquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]![]()
Karlijn niet door, ze was echt heeeeel erg
75% van de posts van de afgelopen twee pagina's bestaat uit wie er door zijn en wie niet. Teruglezen jijquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Sasami het volgende:
Ik zat film te kijken...... wie zijn er uiteindelijk door?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]![]()
Karlijn niet door, ze was echt heeeeel erg
Dat weet niemand. Het staat ook niet 600x in dit topic.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Sasami het volgende:
Ohw sorry hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
75% van de posts van de afgelopen twee pagina's bestaat uit wie er door zijn en wie niet. Teruglezen jij![]()
NaNo!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef NiNi het volgende:
Gelukkig is Christon door. Was eigenlijk de enige die ik leuk vond vanaaf.
Nou, vooruit I-Jay () ook wel.
Nekschot.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef PeRi het volgende:
Christus, kunnen die mensen niet gewoon wegblijven ofzo.
Floortje, Charissa, I-Jay, Christon.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef Sasami het volgende:
Het staat fucking 60x in het topic helemaal uitgelegd hoe, wie en wat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
Floortje, Charissa, I-Jay, Christon.
In die volgorde van populariteit als ik het wel heb.
En Peri, struikel jij ff lekker over een stoepje ofzo.
exactly my wordsquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Karlijn... wat jammer... dat ze Anouk nadeed...
Tnx Ik had het al gezien met teruglezenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
De botox raakt uitgewerkt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
Lag het nou aan mij of kon Jerny vandaag emoties tonen met haar gezicht
SMoel houwe over PeRi, dat iedereen te beroerd is om te lezen, kan zij niks aan doen. Ze reageert nog mils trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef Fusion het volgende:
[..]
D'r onderkaak is wat losser afgesteld.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
Lag het nou aan mij of kon Jerny vandaag emoties tonen met haar gezicht
Waarmee?quote:
Zie je nou wel, ik vond dat ze haar mond echt verder open kon...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
D'r onderkaak is wat losser afgesteld.
Ja wat je van jou absoluut niet kunt zeggen maar goed!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
SMoel houwe over PeRi, dat iedereen te beroerd is om te lezen, kan zij niks aan doen. Ze reageert nog mils trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |