Nee das nieuwquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:09 schreef NiNi het volgende:
Ehh trouwens..waren er altijd al 13 finalisten?
Het lijkt zo veel.
Das jouw experticequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alleen als hij zn baard laat staan. Anders mag hij ook wel thuis blijven.
T waren er 10 toch? De vorige keren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:09 schreef NiNi het volgende:
Ehh trouwens..waren er altijd al 13 finalisten?
Het lijkt zo veel.
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen.quote:
Ik moest echt drie keer kijken bij dat Lucie Silvas gebeuren. 'Hè, wiesda? Verkeerde naambordje bij die dude. Nee dat kan niet, wtf, verrek. Mijn god.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das jouw experticeMaar hij zag er best dom uit zonder baard
Jerney geilt dusdanig op hem dat ze heeft gedreigd de hoofden van HJ en Eric af te bijten als ze niet op I-Jay zouden stemmen. Vandaar ook de eerste plaats.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef NiNi het volgende:
Oh he.
Nouja, het is toch een hoog nummer.
De jury vond hem ook goed. Nanana.
![]()
precies.... ik werd blij van hem, om hoe die daar z'n eigen feestje stond te houdenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
Alex had door moeten gaan. Hij heeft de x-factor
Hehe... ik schrok me kapot toen ze hem Alex noemde. Ik had het eerst niet door dat het Alex wasquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moest echt drie keer kijken bij dat Lucie Silvas gebeuren. 'Hè, wiesda? Verkeerde naambordje bij die dude. Nee dat kan niet, wtf, verrek. Mijn god.'
Dat wordt dus een dure telefoonrekening tijdens de wildcard rondequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... ik werd blij van hem, om hoe die daar z'n eigen feestje stond te houden
hij moet gewoon alsnog door![]()
Ah! Dus daarom was haar kaak alvast wat losser afgesteld!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jerney geilt dusdanig op hem dat ze heeft gedreigd de hoofden van HJ en Eric af te bijten als ze niet op I-Jay zouden stemmen. Vandaar ook de eerste plaats.
.
Om een of andere reden vond ik hem er Vlaams uit zien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe... ik schrok me kapot toen ze hem Alex noemde. Ik had het eerst niet door dat het Alex was![]()
Mag ik meequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ga de kroeg in. Braaf zijn allemaal he
?
Het ben immers een neger.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah! Dus daarom was haar kaak alvast wat losser afgesteld!
Ik zat hier echt hardop te 'Noooooooooooooooooooooo''n.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe... ik schrok me kapot toen ze hem Alex noemde. Ik had het eerst niet door dat het Alex was![]()
Fout, ze gaat er natuurlijk vanuit dat ze I-Jay gaat pijpen en dus haar kaak moest bijstellen want het is en blijft een neger en we weten allemaal hoe negers gebouwd zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jerney geilt dusdanig op hem dat ze heeft gedreigd de hoofden van HJ en Eric af te bijten als ze niet op I-Jay zouden stemmen. Vandaar ook de eerste plaats.
.
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef PeRi het volgende:
Zouden CDP en Skaai en Vaduz en Sbientje en C_A veel foto's gemaakt hebben?
Dat weet ik niet, Ayaxola en -Globe- gingen ook nog.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef PeRi het volgende:
Zouden CDP en Skaai en Vaduz en Sbientje en C_A veel foto's gemaakt hebben?
Het zal wel iets zijn van Irvin-Jay of zo zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef Remzz het volgende:
Waarom noemt die knakker zich I-Jay? Hij zal toch ook wel een normale naam hebben...? toch....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |