serieus? wow, dat moet wel stoer zijn geweest... lekker weglaten, al die poespas!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Bij Idols I was het gewoon één piano.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
mee eens, ik had zelf [bij Karlijn en Christon] 't idee dat er semi-live gezongen werd,
en bij Charissa [??] gingen ze véél te snel
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
serieus? wow, dat moet wel stoer zijn geweest... lekker weglaten, al die poespas!
Helemaal mee eens. Heb wel eens slechtere gehoord maar op dit uhrm niveau vind ik het echt bedroevend slecht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef SCH het volgende:
Maar de muziek is echt veel erger - bij het eerste nummer ging het al volstrekt mis. Die gozer ramt maar wat op de piano, de arrangementen zijn kut en het tempo is slecht. Zelden zo'n slechte begeleidingsband gehoord.
heel mooi dit iddquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
afbeelding/linkje Hind
Joah.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:37 schreef BVO het volgende:
Al wel wat beter toch?
Rechtstreekse link kijkt een stuk prettigerquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja..
[[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/hl0lq5bftoidae.jpeg]afbeelding] [/url]
Die vind ik juist gaaf. En die kleren die hij aan heeft.. hahaha!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
Ze zijn lang niet zo dramatisch als die nicht die ze probeert te leren hoe ze zichzelf moeten presenteren voor de camera...
Amen!quote:Op maandag 12 december 2005 00:13 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
ze pakken uit alsof de live shows al begonnen zijn. Gitaren te hard, en steeds weer die fluitsma.
de ene hand wast de andere. Zeker bij idols
Bij Sanne zongen ze af en toe in de verkeerde toonsoort.quote:Op zondag 18 december 2005 12:24 schreef Svensational het volgende:
De achtergrondzangeressen vond ik niet geweldig gister..
Hee, dat heb ik nooit gezien. Ziet er idd veel beter uit. Lekker rustig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja..
[[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/hl0lq5bftoidae.jpeg]afbeelding] [/url]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |